Hij speelde niet maar hij liep er wel rondquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:31 schreef fransie102 het volgende:
Kuyt zat niet eens op de bank. Z'n naam werd niet genoemd bij de reserves.
Geen automatismen? Haha je gaat toch niet beweren dat dát je verraste?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:29 schreef fransie102 het volgende:
[..]
GVD wat een tyfusweerJe zag echt dat Koeman aan het expirimenteren was, nog totaal geen automatismen en die Ostlund is een ramp. Die Pardo en Hofs zijn overigens echt niet langer dan 1.60
Ostlund een ramp? Rot op.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:29 schreef fransie102 het volgende:
[..]
GVD wat een tyfusweerJe zag echt dat Koeman aan het expirimenteren was, nog totaal geen automatismen en die Ostlund is een ramp. Die Pardo en Hofs zijn overigens echt niet langer dan 1.60
Nee, dat had ik ook wel verwacht.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:50 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Geen automatismen? Haha je gaat toch niet beweren dat dát je verraste?
Man, die kerel had gewoon moeite met de spitsen van ROHDA. Hij werd keer op keer verrast, en meteen in de 1e minuut liet ie al steekjes vallen.quote:
Irritant ventje ben jij zegquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:26 schreef hippo-clippo het volgende:
je eerste wedstrijdje Feijenoord loek?![]()
Die vent moet weer op peil komen...zie je niet dat hij een bierbuik heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:22 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Man, die kerel had gewoon moeite met de spitsen van ROHDA. Hij werd keer op keer verrast, en meteen in de 1e minuut liet ie al steekjes vallen.
Greene speelde goed en haalde veel ballen weg die in de buurt van het doel kwamen, zonder hem had ROHDA nog wel gescoord ook.
En die Aerts stond flink te schreeuwen en coachen"Alex, heeee!! Alex!!!"
Was jij er ook nog?
Dus jij kan geen voetbal kijken zonder drank?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:53 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die vent moet weer op peil komen...zie je niet dat hij een bierbuik heeft.
Ik was er niet. Morgen weer werken, geen goed idee om brak daar te zijn...
Waar suggereer ik dat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dus jij kan geen voetbal kijken zonder drank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |