abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28584172
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:11 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dat kwam natuurlijk door de uitblinkende linksback van ASWH dat Castelen niemand voorbij kwam. Geen andere linksback is daar tot in staat.
Extra lullig is dat die linksback is opgeleid door jullie stichting.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28584576
Feyenoord praat met supporters over technisch beleid
De eerste stappen in een goede richting lijken eindelijk gezet te worden
[ FeyenoordNet.nl ]

Een supportersafvaardiging van 10 personen heeft gisteren gesproken met Erwin Koeman, Wim Jansen, Mark Wotte en Sjaak Troost over het technische beleid van de club. De aanwezige supporters waren afkomstig uit verschillende geledingen en op verzoek van Feyenoord uitgenodigd door de Feyenoord Supportersvereniging.

Technisch Directeur Mark Wotte kreeg het af en toe zwaar te voorduren wanneer het rampzalige seizoen 2004/2005 aan de orde kwam. Aankoopbeleid, samenwerkingsverbanden, en de grote selectie waren onderwerpen waarover de TD vragen diende te beantwoorden. Lange tijd ging het gesprek dan ook over het verleden, waarbij zelfs een blunder van Eddy Treytel tegen FC Amsterdam de revue passeerde.

Terug in het heden en de nabije toekomst werd het woord vooral gevoerd door Wim Jansen en Erwin Koeman. De ‘nieuwe’ Adviseur (‘Welkom terug Wimpie!’) lichte zijn rol binnen Feyenoord toe. Samen met Erwin Koeman werd al snel duidelijk dat zij over heel veel zaken precies hetzelfde denken als veel supporters: terug naar de basis, veel aandacht besteden aan de jeugd, jeugdopleiding, scouting en een elftal en club waarin de supporters zich weer herkennen. Namens de directie bevestigden Sjaak Troost en Mark Wotte die gedachte, waarbij Troost de woorden die hij enkele weken geleden tijdens een door de Feyenoord Supportersvereniging georganiseerde forumavond nog maar eens uitsprak: ‘We moeten terug naar een herkenbaar Feyenoord’.

Troost, Wotte, Jansen en Koeman maakten tevens duidelijk dat ze begrijpen dat het geduld van de supporters onderhand op is, maar dat Feyenoord hopelijk de tijd wordt gegund om aan te kunnen tonen dat de club een nieuwe weg zal inslaan. Met de no-nonsense trainer Erwin Koeman op het veld en oer-Feyenoorder Wim Jansen op de achtergrond werd de clubleiding door de aanwezige supporters al het voordeel van de twijfel gegund. In de komende maanden moet blijken of dat vertrouwen ook zal kunnen overslaan op de rest van Het Legioen.
pi_28584637
quote:
Tony Adams jeugdtrainer Feyenoord
Tony Adams traint komend seizoen het beloftenelftal van Feyenoord. Feyenoord bereikte deze week een akkoord met de Engelse oud-voetballer.
Adams speelde ruim twintig jaar voor Arsenal. Hij behaalde enkele weken terug in Engeland het hoogste trainersdiploma. Arsene Wenger wil hem in de toekomst opnemen in de technische staf van Arsenal, maar vond het beter als Adams eerst ervaring ging opdoen in het buitenland.
  donderdag 7 juli 2005 @ 12:38:16 #254
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_28585045
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 11:55 schreef methodmich het volgende:
Het zegt trouwens niet veel... Vorig jaar bij ASWH kwam Castelen geen man voorbij en een maand later stond ie in Oranje.

Dus wellicht is Ostlund na volgend seizoen winnaar van de Gouden Schoen.
Het verschil is dat Van Basten niet beslist over wie de Gouden Schoen krijgt
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 7 juli 2005 @ 12:38:41 #255
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28585061
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:25 schreef rotskibo het volgende:

[..]
A.M.A.B
pi_28585168
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Wat moet hij bij Feyenoord
  donderdag 7 juli 2005 @ 12:45:30 #257
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28585317
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het belofte elftal trainen, doh.

Wat zou er mis mee zijn eigenlijk, behalve dat hij dan talenten kan aanbevelen bij Wenger?
A.M.A.B
pi_28585357
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:45 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Wat zou er mis mee zijn eigenlijk?
Niks, maar een 'legende' uit Engeland in Nederland?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2005 12:49:09 ]
  donderdag 7 juli 2005 @ 12:50:27 #259
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_28585486
Wat wil Koeman bereiken met Kuyt op de tribune te laten
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_28585574
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:50 schreef HomerJ het volgende:
Wat wil Koeman bereiken met Kuyt op de tribune te laten
Hem rust geven
  donderdag 7 juli 2005 @ 12:54:58 #261
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_28585651
Na een vakantie?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_28587764
Alsof Kuyt rust nodig heeft
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:13:19 #263
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_28591213
alsof je moe wordt van een helft voetballen tegen amateurs.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_28591371
Om Kuyt druk maken is wel het laatste wat je moet doen geloof ik..

Het is gewoon allemaal rustig om de club, spektaculaire aankopen zullen wel niet meer volgen. Erwin Koeman wilt rust om z'n ploeg, en zal vanuit daaruit een basis proberen te leggen. De huidge gang van zaken spreekt mijn wel aan. Hoewel je er nog niet veel van kan zeggen, maar het geblaaskaak van het afgelopen jaar is tenminste voorbij. De insteek is voorlopig goed, maar er moet nog wel bergen werk verzet worden..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_28591447
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:41 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Z'n zee aan ervaring delen met gassies die aan het begin van hun carriére staan?

Misschien neemt Jong Feijenoord nog wel ff mee op kroegentocht!
  donderdag 7 juli 2005 @ 17:32:47 #266
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28594023
quote:
Kuip verdwijnt bij WK Voetbal

Als Nederland het WK Voetbal van 2018 binnenhaalt, zal de Kuip worden afgebroken. Dat zei Marcel Sturkenboom van NOC*NSF woensdag bij de Langs De Lijn. “Het stadion voldoet niet meer aan de huidige eisen van de FIFA.” En Nederland onderzoekt ook of het de Olympische Spelen wil, benadrukte hij nogmaals.
Laat die gast een terminale ziekte aan zijn hart krijgen.
A.M.A.B
pi_28594142
Nah CM, het feit is dat de Kuip inderdaad verouderd raakt. Afbreken zou heel erg zonde en eigenlijk niet mogen maar ik begrijp wel dat er een nieuw stadion moet komen.
pi_28594469
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:37 schreef Kaap het volgende:
Nah CM, het feit is dat de Kuip inderdaad verouderd raakt. Afbreken zou heel erg zonde en eigenlijk niet mogen maar ik begrijp wel dat er een nieuw stadion moet komen.
Tuurlijk, daar ontkom je helaas niet aan, maar dat zo'n graftak het dan gelijk over afbreken heeft, we zullen zijn huis eens afbreken. En een Olymisch Stadion hoeven we al helemaal niet, krijg je zo'n atletiekbaan eromheen.

De Kuip is helaas geen nationaal monument
pi_28594652
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:51 schreef Luni het volgende:

[..]

Tuurlijk, daar ontkom je helaas niet aan, maar dat zo'n graftak het dan gelijk over afbreken heeft, we zullen zijn huis eens afbreken. En een Olymisch Stadion hoeven we al helemaal niet, krijg je zo'n atletiekbaan eromheen.
quote:
Heb je gezien hoe het stadion van FC Wageningen erbij ligt? Als de Kuip er zo zou bij liggen, zou mij dat ook pijn doen. Als de Kuip behouden zou blijven dan zou deze wel onderhouden moeten worden. Maar wie betaald dat?
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:24:30 #270
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28595414
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:51 schreef Luni het volgende:

[..]
De Kuip is wel een beschermd monument toch?
A.M.A.B
pi_28595656
Volgens mij is de Kuip ook een monument. Weet alleen even niet of het op de landelijke lijst staat of op de regionale..

Afbreken is natuurlijk niet aan de orde, zekers niet voor zo'n mediageil evenement als de OS..Pleur op met je WK en OS
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:33:39 #272
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_28595693
De Kuip afbreken: NOOIT!

Helaas zullen we hem wel ooit moeten verlaten....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_28595717
FF opgezocht, het staat op de monumentenlijst van Rotterdam.
  donderdag 7 juli 2005 @ 18:37:05 #274
80382 manny
30 is best veel
pi_28595766
Waarom zou Fnrd de Kuip moeten verlaten. Is het mooiste stadion van nederland ! heb ik iets gemist ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 7 juli 2005 @ 19:15:10 #275
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28597093
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 18:37 schreef manny het volgende:
Waarom zou Fnrd de Kuip moeten verlaten. Is het mooiste stadion van nederland ! heb ik iets gemist ?
Omdat het niet de eeuwige levensduur heeft. Metaalmoeheid en betonrot zullen de tol eisen. Hierdoor kan geen veiligheid meer worden gegarandeerd voor de bezoekers van De Kuip. Hierdoor zal Feyenoord vanaf maximaal 2035/2036 in een ander stadion moeten gaan voetballen als ik het niet mis heb. Echter, De Kuip is een momument en mag hierdoor volgens mij niet worden afgebroken. De plannen zijn dan ook om een nieuw stadion te bouwen op Varkenoord of op de Maasvlakte.

Als die ene mongool van de fucking OS De Kuip wil slopen, keten ik me wel vast aan De Kuip. Het gaat me in mijn leven niet gebeuren dat De Kuip voor zo'n achterlijke mediageil evenement kapot moet worden gemaakt. Ze zullen over mijn lijk moeten
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')