abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28538935
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:22 schreef fransie102 het volgende:
Inderdaad. Meestal lach ik om dit soort grapjes, ook als ze over Feyenoord gaan. Maar dit is gewoon expres gedaan.

Maar volgens mij zit die VI.nl-redactie in A'dam ofzo
VI.nl is tegenwoordig zo professioneel dat hun webposters alleen nog maar stagaires zijn. Je raad het al, merendeel is voor ajax. Zelfde geldt overigens voor FOK!voetbal. Vrijwel meeste nieuwsposters zijn voor ajax wat je soms terugziet in nieuwsposts.
pi_28538970
Hoe zie je dat dan terug? Gebruiken ze '010' of 'kakkerlakken' in hun berichten?

Stel je toch niet zo aan man.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 6 juli 2005 @ 08:53:21 #203
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_28539424
Feyenoord is in de race voor ene Isaac van Nigeria U20. Die staat op het punt om bij een turkse club te tekenen, maar Feyenoord wil hun voor zijn.

17 jaar, linksbuiten.

quote:
Feyenoord doet bod op Nigeriaanse revelatie
R. Deelstra | 06-07-2005 00:58:45

Feyenoord hoopt Promise Isaac naar Rotterdam te halen, valt in het vaak goed geinformeerde Kick Off te lezen. De club van Erwin Koeman hoopt volgens het Nigeriaanse voetbalblad het Turkse Gençlerbirligi voor te zijn in de strijd om de 17-jarige ster van het afgelopen WK onder twintig.

Isaac viel op in Nederland. De aanvaller deed het erg goed met zijn land Nigeria en was een van de belangrijkste spelers in het elftal dat in Utrecht de finale verloor. Isaac zou bij Feyenoord Salomon Kalou moeten opvolgen. De Ivoriaan zegt nog altijd te willen vertrekken, terwijl PSV bij monde van voorzitter Rob Westerhof heeft aangegeven de strijd om Kalou nog niet te hebben opgegeven.

Dan Fletcher kan een sta-in-de-weg zijn voor Feyenoord. De zaakwaarnemer adviseert Isaac om bij Gençlerbirligi te tekenen. Isaac kwam afgelopen seizoen uit voor Grays International uit zijn geboorteland.

[ Bericht 75% gewijzigd door FrankyMcG op 06-07-2005 09:30:16 ]
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_28540133
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 08:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord is in de race voor ene Isaac van Nigeria U20. Die staat op het punt om bij een turkse club te tekenen, maar Feyenoord wil hun voor zijn.

17 jaar, linksbuiten.

[b]
[..]
Ach, een Nigeriaan die hebben we nog niet

Zou dit betekenen dat Goor definitief oprot?
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:15:09 #205
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_28540845
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 08:06 schreef Kaap het volgende:

[..]

Ik denk dat er meer mensen rondlopen die zeggen voor ajax te zijn en alleen Sneijder op kunnen noemen als speler van ajax dan dat er zulke mensen zijn die zeggen voor Feyenoord te zijn.
Nepsupporters heb je overal rondlopen Kaap.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:22:28 #206
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28541009
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 09:36 schreef Luni het volgende:

[..]

Ach, een Nigeriaan die hebben we nog niet
Maakt toch niet uit, zolang er niks in de jeugd rondloopt van goede kwaliteit.
A.M.A.B
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:57:50 #207
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28541929
quote:
Feyenoord chase Turkey-bound Isaac KICK OFF can exclusively reveal today that Flying Eagles skipper Promise Isaac has been offered a five-year contract by top Dutch side Feyenoord just as he has virtually committed to sign for Turkish club Genclerbiligi this week.

Isaac has been rumoured to have signed for French club AJ Auxerre but KICK OFF findings here in Europe have revealed that his mother has already been flown to Ankara, in Turkey, to witness her son put pen to paper on a three-year deal just as Feyenoord have come forward with a long-term contract.

"Feyenoord have a done offer for this player but his English manager Dan Fletcher has insisted his player will go ahead and sign for this Turkish club and afterwards make his way to mainland Europe," said a top Eagles star, who has also starred in the Turkish League.

"This boy's future is here in Europe and there is really no sense taking him over to Turkey, where they do not respect contracts and where only players in the last years go to after they have played their best years in Europe."

Isaac has been lined up by Feyenoord as a replacement for Ivory Coast-born Salomon Kalou, who wants to quit the Rotterdam outfit this summer.
Feyenoord have already turned down a bid by rivals PSV for the free-scoring striker.
ok
A.M.A.B
pi_28542130
Deed het wel ok bij Nigeria.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_28542391
Ze moeten de linksback van Nigeria -20 ook halen. Speelt nu bij Olympique zag ik.
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:51:04 #210
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_28543643
Toevallig had ik het zaterdag met wat vrienden over Isaac en het team Nigeria. Ik vond het een erg goed team, alleen vond ik dat ze een spits mistten om het toernooi te winnen. Want ook Isaac liet leuke dingen zien maar scoren deed hij niet. Hij is natuurlijk nog jong maar het lijkt me niet dat hij nu een directe versterking zou zijn.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_28544118
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 23:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Kloveniersburgwal.
Niet ook gewoon in Gouda erbij?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28550761
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 11:12 schreef Kaap het volgende:
Ze moeten de linksback van Nigeria -20 ook halen. Speelt nu bij Olympique zag ik.
Die Taibo ofzo die gaat naar Duitsland.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_28551509
Ik weet niet of Olympique Taiwo wel wil laten gaan.
That's all folks!
pi_28551789
jah die Taiwo moeten ze echt naar Nederland halen. Niet naar Duitsland bah.
  woensdag 6 juli 2005 @ 15:33:38 #215
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28552010
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:27 schreef Kaap het volgende:
jah die Taiwo moeten ze echt naar Nederland halen. Niet naar Duitsland bah.
Niks mis met Duitsland. Bier en bratwurst
A.M.A.B
  woensdag 6 juli 2005 @ 18:22:14 #216
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_28558395
Vandaag bevestiging dat m'n SCC geactiveerd is. Hoef ik tenminste niet voor jan lul op en neer naar R'dam alleen om die de activeren!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_28558699
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 18:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Vandaag bevestiging dat m'n SCC geactiveerd is. Hoef ik tenminste niet voor jan lul op en neer naar R'dam alleen om die de activeren!
Bij mij ook.
pi_28558884
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 15:33 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Niks mis met Duitsland. Bier en bratwurst [afbeelding]
Nee inderdaad, leuk voetbal ook nog eens.
That's all folks!
pi_28560928
Vanavond Loek uit?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28565316
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Vanavond Loek uit?

GVD wat een tyfusweer Je zag echt dat Koeman aan het expirimenteren was, nog totaal geen automatismen en die Ostlund is een ramp. Die Pardo en Hofs zijn overigens echt niet langer dan 1.60
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')