Ik herken mezelf niet eens meer.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:44 schreef skiczukie het volgende:
Doenwe.
1 + 1 = 2quote:Op zondag 3 juli 2005 16:47 schreef Dead-Doll het volgende:
Toch wel typisch dat dit soort topics enkel en alleen voorkomen in ONZ.
Misschien kan er beter een apart forum gemaakt worden voor bagger, ende zulcks.
Er zijn altijd kutusers die de weg niet weten hier.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:47 schreef Dead-Doll het volgende:
Toch wel typisch dat dit soort topics enkel en alleen voorkomen in ONZ.
Misschien kan er beter een apart forum gemaakt worden voor bagger, ende zulcks.
Dan wennen ze snel en zullen ze het niveau van kwaliteitsuser veel sneller bereikenquote:Op zondag 3 juli 2005 16:45 schreef King_Nothing het volgende:
[13.gif] Zou ook kunnen. Hoewel dat voor kutnewbies wellicht wat moeilijk is.
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:50 schreef skiczukie het volgende:
Een of andere mafkees heeft óok een mondriaan.
alwaysthebest
Schitterend. Nu kunnen alle losers van fok daar kloten zonder dat ik het hoef te zien.quote:
Die mafkees moet dan maar dood.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:50 schreef skiczukie het volgende:
alwaysthebest
Maar ík was eerder!![]()
* Dead-Doll pakt King_Nothing's hand en huppelt met hem door een bloemenveld.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:53 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Schitterend. Nu kunnen alle losers van fok daar kloten zonder dat ik het hoef te zien.
Geniaal of niet dan?
[STICKY]quote:Op zondag 3 juli 2005 16:57 schreef King_Nothing het volgende:
Kan dit topic sticky dan?
Whehe jij laat je wegpestenquote:Op zondag 3 juli 2005 16:50 schreef skiczukie het volgende:
alwaysthebest
Maar ík was eerder!![]()
Ja maar dan anders.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:06 schreef tonks het volgende:
Is dit het nieuwe TTT ?
He kneus, als je nou de afmetingen van je te gek leipe handtekening in de img tags zet laat een quote van je post ook de afbellding zien.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:07 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Whehe jij laat je wegpestenzwak hoor.
maarja, het vertrouwde icoontje is alweer terug![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:45 schreef Pony-Lover het volgende:
ik neem aan dat mijn naam wel genoeg duidelijk maakt dat het om een kut topic gaat
Breng hem nou niet op ideeenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:09 schreef Redux het volgende:
[..]
He kneus, als je nou de afmetingen van je te gek leipe handtekening in de img tags zet laat een quote van je post ook de afbellding zien.
Wil ik dat?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:09 schreef Redux het volgende:
[..]
He kneus, als je nou de afmetingen van je te gek leipe handtekening in de img tags zet laat een quote van je post ook de afbellding zien.
wat is een af bel dingquote:Op zondag 3 juli 2005 17:09 schreef Redux het volgende:
[..]
Leestekens? Waar heb je het over?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:13 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Wil ik dat?
En leestekens is soms gemakkelijk tijdens het lezen.![]()
[afbeelding]
Als een piemel als jij zulke topics met gemak kan spotten, denk je dan niet dat een moderator waarvan het sluiten van baggertopics een dagtaak is er nog makkelijker over doet?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:19 schreef King_Nothing het volgende:
Ik zie dat Havoc mijn mening deelt over kut-topics. Met een tagje ervoor scheelt dat weer een hoop werk natuurlijk.
Ik denk het wel. Maar die tags zijn er natuurlijk omdat die topics altijd een poos open blijven. Of in sommige gevallen zelf niet eens een slotje krijgen.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:20 schreef Redux het volgende:
[..]
Als een piemel als jij zulke topics met gemak kan spotten, denk je dan niet dat een moderator waarvan het sluiten van baggertopics een dagtaak is er nog makkelijker over doet?
Je zegt nu dat de ONZ moderators hun werk niet goed doen? Respect voor je lef. Of je bent gewoon dom.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:30 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar die tags zijn er natuurlijk omdat die topics altijd een poos open blijven. Of in sommige gevallen zelf niet eens een slotje krijgen.
Ik ken je ook nog wel denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:38 schreef JohnHancock het volgende:
ONZ mods hebben nog nooit iets goed gedaan. Dat was ook al niet toen Knut en Insomaniac en Yogi hier de baas waren.
[afbeelding]
Wow, gaaf he als je 'nieuw' lijkt te zijn maar toch meent te weten waar je over praat.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:38 schreef JohnHancock het volgende:
ONZ mods hebben nog nooit iets goed gedaan. Dat was ook al niet toen Knut en Insomaniac en Yogi hier de baas waren.
[afbeelding]
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:50 schreef skiczukie het volgende:
alwaysthebest
Maar ík was eerder!![]()
*proest* 1 mailtje van lucille en weg is je handtekening. Ben benieuwd hoe lang je het met deze niet onderscheidende kloon vol gaat houden.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:05 schreef JohnHancock het volgende:
Ik ben oldskool Mên. Tsskmijn account is wel nieuw, kakelvers.
John.
PS. PR was ook mod, ik vond hem wel aardig.
Dan verzin je toch wéer wat anders.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
maar mijn testbeeld had ook al iemand
![]()
Ze zijn er achter gekomen dat ik alles met [KUT] ervoor dichtgooi.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:21 schreef King_Nothing het volgende:
Jammer jammer jammer. Ik ben even weg en meteen niemand meer die zich aan deze nieuwe regel houdt.
Pool jij ijskoude hoer! Ik wist trouwens niet eens dat jij mod wasquote:Op maandag 4 juli 2005 13:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Ze zijn er achter gekomen dat ik alles met [KUT] ervoor dichtgooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |