kut, ik zie hemquote:Op zondag 3 juli 2005 16:04 schreef -Dominator- het volgende:
Kansloos met zo'n tipo natuurlijk
quote:Op zondag 3 juli 2005 16:20 schreef SlimShady het volgende:
Ik ga op sex-vakanntie en neem mee...
je moeder.
Lees jij het topic nou maar door.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:38 schreef Mailbox het volgende:
WAAROM VERGEET IEDEREEN DEZE GODVERDOMME!!:
[afbeelding]
JULLIE ZIJN N00bs schaam jullie zelf.. ZOIETS VERGEET JE NIET STOMMELINGEN
quote:ONZ Ik ga op sex-vakanntie en neem mee... Kansloos 30 216 03/07 16:38 - SG1
BH Monica Belluci! 2 3 » R_B 118 27595 03/07 16:38 - HAL9000S
Gewoon effe langs ome Ton(deuse)quote:Op zondag 3 juli 2005 16:41 schreef Kansloos het volgende:
ik moet trouwens m'n kont nog scheren voor ik ga
Of de heggeschaar naarmate hoe lang het geleden is dat je die plantage voor het laatst hebt gesnoeidquote:
Echt niet? Nu moet iemand dat beest zeker gaan verzorgen.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:44 schreef Pony-Lover het volgende:
ik neem niet m'n pony mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aad en dimitri de ezelquote:Op zondag 3 juli 2005 16:05 schreef Zebbie het volgende:
En neger op een oude ezel.
*houdt het niet droog, na het zien van dit plaatje*quote:Op zondag 3 juli 2005 18:09 schreef kippiej het volgende:
[afbeelding]
Enkele kratten Grolsch, los op het dak van de auto
dat is verschrikkelijkquote:Op zondag 3 juli 2005 18:09 schreef kippiej het volgende:
[afbeelding]
Zonde van al dat bier op de weg...quote:Op zondag 3 juli 2005 18:09 schreef kippiej het volgende:
[afbeelding]
bahquote:Op zondag 3 juli 2005 20:07 schreef King_of_Kool het volgende:
[afbeelding]
En een bloedzuiger niet te vergeten
Te veel werkquote:Op zondag 3 juli 2005 20:05 schreef amaranta het volgende:
het is de bedoeling dat je alle voorgaand genoemde objecten meeneemt in je post...
bijvoorbeeld
A: ik ga op sexvakantie en ik neem mee een condoom
B: ik ga op sexvakantie en ik neem mee een condoom en een handdoek
C; ik ga op sexvakantie en ik neem mee een condoom een handdoek en de pil
Ga je naar Thailand ofzo?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |