Vooralsnog leeft het, maak er gebruik van.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:10 schreef SG1 het volgende:
Sinds vanmorgen 09.00 ofzo is er geen ONZ mod aanwezig en jij opent dit topic twee minuten voordat Havoc komt binnenvallen.
Mooie timing..
Schitterend + Google Image =quote:Op zondag 3 juli 2005 15:11 schreef Dead-Doll het volgende:
Schitterend.
Ik ben niet in staat het te killen.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:11 schreef Furious het volgende:
[..]
Vooralsnog leeft het, maak er gebruik van.![]()
Jij + Google =quote:Op zondag 3 juli 2005 15:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Schitterend + Google Image =
[afbeelding]
Toe maar.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Schitterend + Google Image =
[afbeelding]
Goede vondst!![]()
er zijn nog gekkere te vinden hoorquote:
* Furious pinkt een traantje weg.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:16 schreef JohnHancock het volgende:
Ik wil graag de groeten doen aan mijn moeder, die me altijd steunde, en nog steeds doet! Bedankt Ma!!
[afbeelding]
Inderaad, jij + Google = een ratquote:Op zondag 3 juli 2005 15:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
er zijn nog gekkere te vinden hoor![]()
mijn chinese sterrenbeeld is ratquote:Op zondag 3 juli 2005 15:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Inderaad, jij + Google = een rat
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/185879
Mooi geschreven, krijg er tranen in m'n ogen van.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
eej mensiiiiiieeeeeeees,egt een cool topic,en juf annelies is gisteren lekker uit ziekenhuis ontslagen,want ze is geopereert en ik wil de groeten doen aan:fllor,lieke,veerle,jelmer en simon
kusjes, fleur.
ja even googelen doet worderen. ("groetjes doen aan")quote:Op zondag 3 juli 2005 15:18 schreef Furious het volgende:
[..]
Mooi geschreven, krijg er tranen in m'n ogen van.![]()
Ik durfde het niet verder aan te klikken:quote:Op zondag 3 juli 2005 15:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ja even googelen doet worderen. ("groetjes doen aan")
quote:- Sugababes.nl - *miss~fa* - You're all invited! -
mt mii w3l..=D waSz Gsellii VndaaG hea.. w3et Je Wie 3r 0nline iS.. Jah J.
Raad Ut Ck3r Al.. ... heey fabienne hoesy? 10 kudows vor joe groetuh van "piewie" ...
euhm... volgens google ben jij ookquote:
Oe, een kooi.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
euhm... volgens google ben jij ook
[afbeelding]
en
http://lifestyles-convent(...)ure-_Graphic_3x3.jpg
ik kreeg dit weekend nog een brief van het uitzendbureau waar ik voor werk met de letterlijke tekst:quote:
Gij zal rondjes blijven rennen tot u gek wordt!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:24 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ik kreeg dit weekend nog een brief van het uitzendbureau waar ik voor werk met de letterlijke tekst:
"I.v.m. de eventuele warmte tijdens de zomer: Neem zelf een flesje drank mee en zet deze onder de roltafel. Het is niet de bedoeling dat je tijdens de uren die je werkt de kooi verlaat om wat te gaan drinken"
![]()
Eerst die fles leegzuipen en daarna die wortel in je arie drukken ?quote:Op zondag 3 juli 2005 15:25 schreef Furious het volgende:
[..]
Gij zal rondjes blijven rennen tot u gek wordt!
[afbeelding]
Dat is wat ze willen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |