Ik moest lachenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:03 schreef skiczukie het volgende:
Een etterende puist op je balzak.
Oeh, jij bent echt wel een gigagigastoere gebande user joh.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:04 schreef gebande-userII het volgende:
Kom, we gaan die Drentz ff volspammen via fotoboek.
Veel plezierquote:Op zondag 3 juli 2005 15:04 schreef gebande-userII het volgende:
Kom, we gaan die Drentz ff volspammen via fotoboek.
Orginele naam.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:04 schreef gebande-userII het volgende:
Dat jij de magere hein aantreft, dankzij je aandachts/kuttopics.
Ik had gelijk. Geef het maar toequote:Op zondag 3 juli 2005 15:20 schreef DrDentz het volgende:
kalm an
Jij lijkt me wel zo'n typequote:Op zondag 3 juli 2005 15:32 schreef DrDentz het volgende:
mars in de reet?
dat hebben alleen hans teeuwen wannabes toch
open dan ook niet van zulke domme topicsquote:Op zondag 3 juli 2005 15:43 schreef DrDentz het volgende:
argh wat een diss! recht in mn hart.. zit me niet te klieren op internet ja, dat doet hartstikke veel pijn![]()
o jee nu moeten we bang worden brrquote:Op zondag 3 juli 2005 15:52 schreef DrDentz het volgende:
oppassen wat je zegt deerne
wie aan mijn topics komt komt aan mij
Pas jij je eerst maar eens fatsoenlijke icon aanquote:Op zondag 3 juli 2005 15:58 schreef DrDentz het volgende:
ik steek zo die woonwagen van je in de fik
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:58 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt lucifers!!!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:58 schreef DrDentz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |