Is het niet mogelijk om benzine bij te vullen als je de motor moet vervangen ? Ik weet niet precies hoe dit met de nieuwe regelgeving zit.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:33 schreef erikh het volgende:
Dat maakt het nog knapper, hij kwalificeerde P3 met zo'n zware wagen
zeg maar bridgestone. Het verschil tussen schumi en barrichello is niet groter dan vroeger.quote:
Ik ben benieuwd of bij volgend jaar nog bij Ferrari rijdtquote:
Snel dumpen inderdaad, want als 6e kwalificeren en dan als 9e eindigen in een Ferrari(!) is niet best.quote:
Tja een Ferrari is ook niet meer wat het geweest is. Wat Alonso en Kimi dit seizoen afwisselend laten zien deed Schumacher vorige jaar elke race. Totale suprematie met straatlengtes voorsprong, de huidige Ferrari is daar blijkbaar niet meer toe in staat.quote:
Je praat poep BHFHquote:Op zondag 3 juli 2005 15:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die banden zien er echt slecht uit, de m rijders hadden natuurlijk wel het voordeel dat ze met nieuwe banden mochten rijden en de b rijders met oude banden moesten doen
Ik zou de ferrari graag op michelins zien, Denk dat je dan echt een mooie 3strijd tussen Reanult McLaren en ferrari hebt.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:40 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tja een Ferrari is ook niet meer wat het geweest is. Wat Alonso en Kimi dit seizoen afwisselend laten zien deed Schumacher vorige jaar elke race. Totale suprematie met straatlengtes voorsprong, de huidige Ferrari is daar blijkbaar niet meer toe in staat.
Ben benieuwd jaquote:Op zondag 3 juli 2005 15:41 schreef erikh het volgende:
Ik zou de ferrari graag op michelins zien, Denk dat je dan echt een mooie 3strijd tussen Reanult McLaren en ferrari hebt.
Dat is waar, maar met een Ferrari zou je toch wat meer mogen verwachten. Coulthard was in staat om het tempo van Rubens te volgen, dan moet Rubens toch een probleem hebben gehad. Missschien een probleem met de banden? Het is in ieder geval niet best..quote:Op zondag 3 juli 2005 15:40 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Tja een Ferrari is ook niet meer wat het geweest is. Wat Alonso en Kimi dit seizoen afwisselend laten zien deed Schumacher vorige jaar elke race. Totale suprematie met straatlengtes voorsprong, de huidige Ferrari is daar blijkbaar niet meer toe in staat.
Stel je 's voor dat JPM tweede was gewordenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:42 schreef JPM01 het volgende:
kimi is een duitser geworden en schumi een fin
kijk maar naar de vlaggen op het podium![]()
Juan kennende maakt hij er weer wat leuks vanquote:Op zondag 3 juli 2005 15:43 schreef JPM01 het volgende:
ik hoop dus dat die bak gewoon heel blijft volgende week![]()
Jup, zijn eerste pole van het seizoen meende ik! Stond Schumacher toen niet op een aparte strategie? Vaak doet Rubens het erg goed in Silverstone, maar ik zet al mijn geld op McLaren en in het bijzonder Kimi de raikoning.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vorig jaar ging Raikkonen als een trein in Silverstone; ik geef hem hele goeie kansen voor de overwinning. Ik was ff vergeten dat het alweer een back-2-back raceweekend is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |