lol the grudge was niet eng.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:59 schreef grunge-metal het volgende:
The Grudge zitten idd wel veel schrik momenten in, geen 1 saai stukje zegmaar.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:52 schreef Xiara het volgende:
Klopt er toch opeens iemand op mn deur, heb nog nooit zo geschreeuwd, hart miste een paar slagen en ik was opslag lijkbleek. En mijn buurman van een mijl verderop maar verbaasd kijken, die wilde alleen weten of de telefoon bij mij het wel deed![]()
'The Making Of 'Signs''?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:38 schreef caradoc het volgende:
Ik heb ooit eens een film gezien een aantal jaar terug waarvan ik alleen het einde mee heb gemaakt. Het was opgenomen met een homevideo ding, laat maar zeggen zoals the blair witch. Heel af en toe werd het stil gezet en kwam er zo'n expert praten over wat er nou gebeurd was. Ze deden alsof het allemaal echt was. Het had met aliens te maken en er zat een gezin vast in hun huis. Die aliens waren om het huis en op het einde ook in het huis.
Ik weet niet hoe die film heet, al zou ik het graag willen weten, maar die was toch behoorlijk goed midden in de nacht.
Die film heb ik ook rond die leeftijd gekeke(deel 1&2)...echt aparte film, en best wel creepy...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:13 schreef Marty het volgende:
Ik heb vroeger heel veel horror films gekeken. Tegenwoordig kan ik er niet zo goed meer tegen. Waarschijnlijk heb ik er teveel gezien.![]()
Ik kan me herinneren dat ik 1 keer een film heb uitgezet omdat ik hem te eng vond. Ik was toen denk ik een jaar of 12. Dat was Candyman...
Nog steeds durf ik dat woord niet uit te spreken wanneer ik in de spiegel kijk![]()
Volgens mij heb ik die ook ooit gezien. Ik werd er zo bang van om eerlijk te zijn. Het leek zo echt (en ik was toen ook nog klein(er))quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:38 schreef caradoc het volgende:
Ik heb ooit eens een film gezien een aantal jaar terug waarvan ik alleen het einde mee heb gemaakt. Het was opgenomen met een homevideo ding, laat maar zeggen zoals the blair witch. Heel af en toe werd het stil gezet en kwam er zo'n expert praten over wat er nou gebeurd was. Ze deden alsof het allemaal echt was. Het had met aliens te maken en er zat een gezin vast in hun huis. Die aliens waren om het huis en op het einde ook in het huis.
Ik weet niet hoe die film heet, al zou ik het graag willen weten, maar die was toch behoorlijk goed midden in de nacht.
Dakota Faning is zo eng dat ze haar eigen genre verdient in de videotheek.quote:
Dan zou ik zeggen, zo ongeveer elke film.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:43 schreef satecl het volgende:
en daarom is mijn doel waarom ik deze topic heb geopent nog niet bereikt: "Een engere film als Blair Witch"
Ben ik het wel mee eens, een ontzettend saaie film, totaal niet eng en verre van origineel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen, zo ongeveer elke film.
Want ik heb weinig films gezien die zo slaapverwekkend zijn als die Blair Witch rotzooi.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:50 schreef Dr.Campbell het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens, een ontzettend saaie film, totaal niet eng en verre van origineel.
Mensen die in de rimboe verdwijnen en het filmmatteriaal word teruggevonden, waarop vervolgens te zien is wat er met ze gebeurt is.
Kijk maar eens naar Cannibal Holocaust ( 1980 ).
Anyway, volgens mij hadden ze er best meer van kunnen maken, want het idee is natuurlijk best o.k..
Als je jat moet je het wel goed doen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:26 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen, zo ongeveer elke film.
Want ik heb weinig films gezien die zo slaapverwekkend zijn als die Blair Witch rotzooi.
Dat soort spookhuizen ken ik ja, ben er toen ook in 2 geweest in florida met acteurs, dat werkt nog altijd het bestequote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:51 schreef kL0j00h het volgende:
Weet je wat echt eng is? Dat fucking horrorhouse in MovieWorld Italie bij het Gardameer. De tering, kreeg daar bijna een hart verzakking. Daar zitten dus echt mensen in en je moet daar vage kamers heen lopen. Pffffffffff
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |