Dan heb je zeker de miniserie gezien, niet de filmversie van Stanley Kubrick?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond The Shining zo...saai en langdradig
Ik ben niet zo'n fan van Kubrick, misschien ligt het daar ook aan. Ik vond er echt niets aan, sorry.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:03 schreef Croupouque het volgende:
Dan heb je zeker de miniserie gezien, niet de filmversie van Stanley Kubrick?
Die was wel heel vaag omdat de film op een waar gebeurd verhaal scheen te zijn gebaseerd.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:07 schreef Noorman het volgende:
Ik ben nog steeds bang voor de Mothman Prophecies, terwijl ik die niet eens écht gezien heb.Teveel aan fantasie, heet dat.
Ik snap m niet.. Welke enge films heeft zij in gespeeld danquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 17:00 schreef PDOA het volgende:
Alle films met Dakota Fanning
Dead End eng..? leuke film maar maar zie niet echt in dat deze eng voor iemand kan zijn...quote:Op maandag 4 juli 2005 17:11 schreef Sjakie01 het volgende:
Eng: Dead End
Goor: Saw
Spannend: The bone collector
Maar jij bent dan ook veel stoerder dan mij.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:14 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Dead End eng..? leuke film maar maar zie niet echt in dat deze eng voor iemand kan zijn...
Hahaquote:Op maandag 4 juli 2005 18:18 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook veel stoerder dan mij.![]()
ET bedoel je? Die vond ik tien jaar geleden ook eng jaquote:
grinnik die heb ik ook gezien toen ik nog jong wasquote:Op maandag 4 juli 2005 18:33 schreef zoalshetis het volgende:
'de lift'. mocht hem niet zien van ouders, toch gedaan, had er spijt van. (over schrikmomenten gesproken, als dat lijk door het liftplafond sodemietert)
IT met mijn avatertje in de hoofdrol ( maar die was minder lief )quote:Op maandag 4 juli 2005 18:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
ET bedoel je? Die vond ik tien jaar geleden ook eng ja![]()
misschien was ik jongerquote:Op maandag 4 juli 2005 18:41 schreef bonke het volgende:
[..]
grinnik die heb ik ook gezien toen ik nog jong was![]()
maar ik vond hem niet eng. Je schrikt zo af en toe wel es ff maar dat maakt een film nog niet eng
Nee, eigenlijk bedoelde ik 'It'. En 2 was ook wel okee.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
ET bedoel je? Die vond ik tien jaar geleden ook eng ja![]()
Ik vind dat wijf dat sochtends het journaal presenteerd altijd engquote:Op maandag 4 juli 2005 19:00 schreef nietzman het volgende:
Ik vond het Journaal zo afschuwelijk toen Marga van Praag het nog presenteerde.
Noraly Beyer?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:27 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Ik vind dat wijf dat sochtends het journaal presenteerd altijd eng
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |