Sterker nog, Dark Water heb ik daar vandáán. NL uitgave, denk Pulse ook wel (heb ik import, maar heb ik wel al in de roulatie gezien)quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:55 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hebben ze die ook bij de Media Markt?
Geloof wel dat ik die ooit eens gezien heb jah...quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:18 schreef Boef het volgende:
In The Mouth Of Madness had ik ook al genoemd maar denk dat verder niemand die kent (misschien kinky_queen).
was best een leuke filmquote:Op maandag 4 juli 2005 17:07 schreef Noorman het volgende:
Ik ben nog steeds bang voor de Mothman Prophecies, terwijl ik die niet eens écht gezien heb.Teveel aan fantasie, heet dat.
Dat hebben we na het lezen van jouw stukje nog niet doorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:00 schreef WheeleE het volgende:
Ik heb al heel jong ventje een stuk van de originele King Kong mee zitten kijken op een feestje. Als 5 jarig jochie heb ik nog jaren midden in de nacht bang in bed gelegen omdat ik dacht dat die aap aan de rand van mijn bed stond.
Toen ik een jaar of 11 was wilde ik perse It kijken. Zelfs na 5 keer "Weet je dat zeker? Hij is echt eng hoor." van mijn moeder toch doorgezet. En dat heb ik geweten. De eerstvolgende keer dat ik onder de douche stond schrok ik me een driedubbele hartverlamming van het geluid van de shampoofles die omviel.
Sindsdien die film nooit meer gekeken...
Verder ben ik niet echt een held met horrorfilms...
Alien is ook eng inderdaad en The Thing ook. Het gekke is alleen dat ik als kind deze films niet leuk of eng vond, maar nu wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:38 schreef Tup het volgende:
Alien: als ze in de ventialtiepijpen zitten. Vooral het "bliepje": bliep...........bliep...........bliep......bliep....bliep.bliepbleipbleip
Session 9 (2001), ik had er nog nooit van gehoord, maar toevallig laatst gezien. Leuke film iddquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:16 schreef Oxymoron het volgende:
- Session 9
ook maar eens kijken dan..quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:48 schreef Timo20 het volgende:
Heb al op verschillende plaatsen gelezen dat Shutter echt eng is. Iemand die m al gezien heeft??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |