abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2005 @ 17:48:23 #151
56699 Boef
Niet ik, jij!
pi_28775429
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:55 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Hebben ze die ook bij de Media Markt?
Sterker nog, Dark Water heb ik daar vandáán. NL uitgave, denk Pulse ook wel (heb ik import, maar heb ik wel al in de roulatie gezien)
Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
  woensdag 13 juli 2005 @ 17:54:55 #152
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_28775582
De enige film waarbij ik me echt doodschrok en de TV heb uitgezet, was Se7en. Twee uur 's nachts, alleen beneden tv kijken, nooit eerder gezien, en dan de scene van Sloth, als die vent tot leven komt.

Ik schrok me de pleuris!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 14 juli 2005 @ 05:48:49 #153
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_28790797
Bij zowel The Blair Witch Project en The Sixth Sence heb ik mn toemalige vriendje zn been blauw/paars/groen geknepen
Bij The Ring ben ik like 3 uur nadattie was afgelopen bang geweest dat mn telefoon af zou gaan
En sinds The Grudge hoor ik afentoe dat vage geluidje wat dat kereltje maakte (mn vriendin geeft me een mep als ik zelf dat geluidje maak om dr bang te maken, dies nog banger )
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_28790831
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 16:18 schreef Boef het volgende:

In The Mouth Of Madness had ik ook al genoemd maar denk dat verder niemand die kent (misschien kinky_queen).
Geloof wel dat ik die ooit eens gezien heb jah...

Maar er zijn wel meer mensen die dit een goede film vinden oa Gorro en Durbin
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:35:29 #155
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_28825555
Heb vandeweek Dark Water en Shutter bij CDWOW besteld
Ben erg benieuwd naar beide
pi_28825682
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:07 schreef Noorman het volgende:
Ik ben nog steeds bang voor de Mothman Prophecies, terwijl ik die niet eens écht gezien heb. Teveel aan fantasie, heet dat.
was best een leuke film
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_28865045
Ringu vond ik dus echt absoluut eng!
M'n ouders waren op vakantie, ik was alleen thuis en had alle lichten uitgedaan
Perfect dus om nachtmerries te kweken. Wat ik zo goed vind is dat de tempo vrij laag ligt, muziek echt geminimaliseerd is en dat je steeds niet kunt verwachten wat er gaat gebeuren.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 01:28:00 #158
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_28932034
Nou, ik heb dus laatst "The Grudge" gekeken, en die is echt NIET eng! Ik (als angsthaas) was bang om m te gaan kijken, maar hij viel echt mee, zo voorspelbaar enzo..

Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_28944737
Ik heb al heel jong ventje een stuk van de originele King Kong mee zitten kijken op een feestje. Als 5 jarig jochie heb ik nog jaren midden in de nacht bang in bed gelegen omdat ik dacht dat die aap aan de rand van mijn bed stond .

Toen ik een jaar of 11 was wilde ik perse It kijken. Zelfs na 5 keer "Weet je dat zeker? Hij is echt eng hoor." van mijn moeder toch doorgezet. En dat heb ik geweten. De eerstvolgende keer dat ik onder de douche stond schrok ik me een driedubbele hartverlamming van het geluid van de shampoofles die omviel.
Sindsdien die film nooit meer gekeken...
Verder ben ik niet echt een held met horrorfilms...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_28949774
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:00 schreef WheeleE het volgende:
Ik heb al heel jong ventje een stuk van de originele King Kong mee zitten kijken op een feestje. Als 5 jarig jochie heb ik nog jaren midden in de nacht bang in bed gelegen omdat ik dacht dat die aap aan de rand van mijn bed stond .

Toen ik een jaar of 11 was wilde ik perse It kijken. Zelfs na 5 keer "Weet je dat zeker? Hij is echt eng hoor." van mijn moeder toch doorgezet. En dat heb ik geweten. De eerstvolgende keer dat ik onder de douche stond schrok ik me een driedubbele hartverlamming van het geluid van de shampoofles die omviel.
Sindsdien die film nooit meer gekeken...
Verder ben ik niet echt een held met horrorfilms...
Dat hebben we na het lezen van jouw stukje nog niet door
pi_28949871
Ik vond C.H.U.D. uit 1984 ook heel eng. Monsters die in riolen leefden.
pi_29373914
Ik ben nooit zo bang geweest als toen ik als kind De Lift had gekeken

Vooral die onthoofdingsscene heeft lang in mijn hoofd rondgespookt, terwijl ik het nu harstikke nep vind.

Oh ja Poltergeist vind ik ook eng. Vooral als dat kind "mommy" roept als ze in de TV zit
brrrrr
Houd van een lijntje.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 22:38:37 #163
99433 Tup
Tupperwaar
pi_29374105
Alien: als ze in de ventialtiepijpen zitten. Vooral het "bliepje": bliep...........bliep...........bliep......bliep....bliep.bliepbleipbleip
Wasserwunderland
pi_29374324
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 22:38 schreef Tup het volgende:
Alien: als ze in de ventialtiepijpen zitten. Vooral het "bliepje": bliep...........bliep...........bliep......bliep....bliep.bliepbleipbleip
Alien is ook eng inderdaad en The Thing ook. Het gekke is alleen dat ik als kind deze films niet leuk of eng vond, maar nu wel.
Houd van een lijntje.
pi_29374753
S'avonds (in de winter) met slechts 1 schemerlampje aan de blair witch gekeken....
Dat was best creapy (zeker omdat ik alleen in huis was) zat helemaal in de film dat ik echt met ingehouden adem zat te kijken.
Toen ik m later samen met iemand nog eens keek was van die spanning niets meer over
pi_29374839
Yentl !!

Die Barbra Streisand in de film is echt super eng.

<hr>
pi_29375971
Cujo van stephen king, ben een tijdje met een bochtje om elke sint bernard gelopen
pi_29407609
The eye. Dat is echt een enge film. Is van aziatische makelij. Het gaat over een meisje wat een oogvlies transplantatie krijgt en daarnaa heel enge en vreemde dingen meemaakt. Geesten enz. Echt de meest enge film die ik ooit heb gezien!
pi_29410439
The Ring. Fijn slapen is dat, met een tv op je slaapkamer..
The Grudge, vooral de schrikmomenten, het verhaal op zich is niet eens zo eng.

Verder vind ik, als vreselijke schijterd, The Blair Witch Project, The Exorcist en Arachnofobia (terwijl ik echt heeeel bang ben van spinnen ) weer helemaal niet eng.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:48:16 #170
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_29419338
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:16 schreef Oxymoron het volgende:
- Session 9
Session 9 (2001), ik had er nog nooit van gehoord, maar toevallig laatst gezien. Leuke film idd verhaal niet zo, maar de sfeer

Jacob's Ladder (1990) is ook een aanrader
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:48 schreef Timo20 het volgende:
Heb al op verschillende plaatsen gelezen dat Shutter echt eng is. Iemand die m al gezien heeft??
ook maar eens kijken dan..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:04:04 #171
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_29419650
Ik vond (vroeger) ET verschrikkelijk eng. Vooral het moment dat die ET dan in zo'n soort cel zit met een rond raampje en dan eruit wil en het moment dat z'n hart gaat gloeien. Oja, en het stukje dat je alleen z'n silhouet ziet als hij op en van de UFO.

Verder vond ik Signs erg eng, dat pa in het veld staat en omkijkt, je ziet nnog net een stukje been in het graag verdwijnen. Of het moment van de nieuwsuitzending dat er opeens eentje door het beeld loopt. En het gedeelte dat pa in die provisiekast kijkt bij Ray en opeens zo'n handje naar voren schiet.

Nachtmerries en ik geloof dat ik het niet zo heb op aliens die op aarde komen. Toch kan ik mezelf niet weerhouden om die soort films te blijven kijken (met alle gevolgen van dien)
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_29420507
Net White Noise gekeken. Een van de weinige films waarbij ik door de spanning geboeid bleef kijken.
pi_29427470
Ik vind het apart om te lezen wat mensen opgeven als "eng". Maar volgens mij is de setting waarin je hem kijkt en of je gevoelig bent voor 't verhaal wel de doorslaggevende factor.
Blair Witch project vond ik best eng. Vooral omdat je niks ziet en ik ooit ook wel eens alleen door een donker veld met bomen heb lopen rennen op de camping ('s nachts kun je jezelf vet bang maken). Dit illusie is al genoeg voor mij.
Net als Signs, ziet vrij weinig... maar toen de korte scene waarbij je hem op het dak ziet staan bij de schoorsteen, of net het been in het maisveld of op het kinderfeestje... zijn best scary moments!

Films als Whitenoise of the Grudge vond ik bijvoorbeeld resp. saai en lachwekkend. Terwijl ik er niks van verwachtte... er kwam dus ook niks.
the village was way to overhyped met de trailers... dus ik neem films met een vette korrel zout en verwacht er niks meer van... valt het altijd nog mee!
  donderdag 4 augustus 2005 @ 22:52:34 #174
122052 Xiara
wereldreiziger
pi_29432094
Xiara dacht niet bang gemaakt te kunnen worden met films, mis dus ! Woon op het moment in de buurt van Gainesville, Florida, in een reservaat, in een trailer in de middle of nowhere dus. Geen mens in de buurt, in de bossen. Enfin, Blair Witch Project is in de buurt opgenomen en hoewel ik de film altijd als een grap afgedaan heb en m dus nooit gekeken heb, leek het me wel een goed plan het ding dan toch maar eens te bekijken
Een goede uur later zat ik al nagelbijtend naar t tv scherm te staren, stijf van de zenuwen, met een oog op het raam (meen je nou dat ik op het idee kom die film af te zetten....
Klopt er toch opeens iemand op mn deur, heb nog nooit zo geschreeuwd, hart miste een paar slagen en ik was opslag lijkbleek. En mijn buurman van een mijl verderop maar verbaasd kijken, die wilde alleen weten of de telefoon bij mij het wel deed
Ik heb m uiteindelijk afgezet en nooit meer verder gekeken......

Verder kan ik geen enkele film eng vinden eigenlijk, maar de plaats en tijd waren gewoon niet gunstig zullen we maar zeggen....
pi_29433016
Ik heb ooit eens een film gezien een aantal jaar terug waarvan ik alleen het einde mee heb gemaakt. Het was opgenomen met een homevideo ding, laat maar zeggen zoals the blair witch. Heel af en toe werd het stil gezet en kwam er zo'n expert praten over wat er nou gebeurd was. Ze deden alsof het allemaal echt was. Het had met aliens te maken en er zat een gezin vast in hun huis. Die aliens waren om het huis en op het einde ook in het huis.

Ik weet niet hoe die film heet, al zou ik het graag willen weten, maar die was toch behoorlijk goed midden in de nacht.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')