weet een betere manier...je gaat met een vriend/vriendin met ze 2en in een bos kamperen en neemt een portable DVDspeler mee en ga hem in je tentje kijken met ze 2en....ik denk dat je dan gek wordt!!!!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:38 schreef ook_gek het volgende:
the blair witch vond ik ook een echt enge film. Sterker nog ik hem hem uit gezet![]()
Deze film moet je op de volgende manier kijken naar mijn mening.
Uurtje of 1 als je al wat moe bent. In het donker alles uit geluid hard aan en het liefste buiten nog stormen en hard regenen.
Zo heb ik hem gezien. Hij was toen net in de bios en toen was die hele hype er nog om heen of het wel of niet echt zou zijn. Extra spanning dus. Op het moment dat ze in die tent zitten en die kinderen hoord spelen en opeens aan die tent loppen te rukken heb ik hem uit gezet werd net eve niets te veel![]()
Voor de rest ben ik nooit bang geweest bij een film![]()
Ik weet een nog betere manier. Doe dit alles in je eentje. Dan wordt je HELEMAAL gek.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:47 schreef satecl het volgende:
[..]
weet een betere manier...je gaat met een vriend/vriendin met ze 2en in een bos kamperen en neemt een portable DVDspeler mee en ga hem in je tentje kijken met ze 2en....ik denk dat je dan gek wordt!!!!
ja dat vond ik ook goed aan de blair witch,quote:Op maandag 4 juli 2005 17:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind iets vaak pas eng worden als het voor mijn gevoel mij ook kan overkomen
Klopt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Gelukkig heb ik alles van King in boekvorm en zijn er maar weinig goede verfilmingen. The Shining is gewoon een verkrachting van het verhaal.
Ik dus nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:33 schreef PDOA het volgende:
[..]
Klopt.
Het is ook meer 'inspired by ...' dan een regelrechte boekverfilming. Maar dat doet niet af dat de film qua schokelementen en dreigende sfeer met kop en schouders boven de serie uitsteekt.
En bovendien vind ik dit einde veel toffer dan in het boek.
Zoals ik eerder al geschreven heb, in the mouth of madness. Als je hem nog niet gezien hebt, gewoon kijkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:19 schreef satecl het volgende:
ik ben starter van deze topic omdat ik een paar enge films wou kijken en ga deze week/maand de volgende kijken:
- The Shining
- The entity
- One Missed Call
Is er iemand die nog zegt: nee deze moet je ook gewoon ECHT ZIEN al wil je bang worden...?
gisteren gezien.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:21 schreef Cici het volgende:
Ju On, en dan die traplopende vrouw.
*rillllllll*
Neem dan ook gelijk Dark Water en Pulse (Kaïro) mee. Die zijn beide een stuk creepier dan Ju-Onquote:Op maandag 11 juli 2005 16:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
gisteren gezien.
en inderdaad zeg. Volgende week deel 2 kopen.
Samen met de Japanse versie van de Ring.
Hebben ze die ook bij de Media Markt?quote:Op maandag 11 juli 2005 19:08 schreef Boef het volgende:
[..]
Neem dan ook gelijk Dark Water en Pulse (Kaïro) mee. Die zijn beide een stuk creepier dan Ju-On![]()
Ik heb hem op dvd en ik kan je zeggen dat ik veel Japanse Ghost movies heb gezien maar deze staat bij mij duidelijk op nummer 1 , ik kreeg bij een aantal scenes zelfs een versnelling in mijn hartritmequote:Op woensdag 13 juli 2005 09:48 schreef Timo20 het volgende:
Heb al op verschillende plaatsen gelezen dat Shutter echt eng is. Iemand die m al gezien heeft??
ok thnxquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:38 schreef Stallion75 het volgende:
[..]
Ik heb hem op dvd en ik kan je zeggen dat ik veel Japanse Ghost movies heb gezien maar deze staat bij mij duidelijk op nummer 1 , ik kreeg bij een aantal scenes zelfs een versnelling in mijn hartritmeen ik kan je zeggen dat heb ik niet gauw.
Ik heb mijn dvd via ebay gekocht![]()
AANRADER!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |