Dat komt omdat het saaie films zijn, en schrikt als er opeens iets gebeurd waar je de hele tijd op aan het wachten bentquote:Op zondag 3 juli 2005 13:46 schreef Molluck het volgende:
Ik heb nog nooit een enge film gezien, ik ben nogal gevoelig voor de schrikmomenten in bioscopen, waardoor ik bij The Village al door mijn stoel vloog van die plotselinge geluiden en verschijningen enzo...
Daardoor waag ik me ook niet aan de echte horrorfilms, maar andere films die 'men' eng vindt daar vind ik echt niets aan, laatst The Blair Witch Project, The Ring en What Lies Beneath gezien en die doen mij echt niets.
quote:Maar het ligt er ook heel erg aan in welke omgeving, met wie en wanneer je een film ziet
Jij bedoelt volgens mij "Sometimes they come back...for more!"quote:Op maandag 4 juli 2005 17:38 schreef VinnieJones het volgende:
Ik herriner me wel dat ik ooit een film gezien heb die ik echt eng vond. Maar weet de naam niet meer, is ook zo'n 6/7 jaar terug dat ik 'm gezien heb..
Zo'n groep mensen gingen ergens heen, een verlaten gebied. Antartica ofzo weet niet meer. In iedergeval heel veel sneeuw.
Was dus een gebouw, die ze moesten checken. Bleek 't verlaten te zijn. Maar ze zaten daar vast, en alle radio/apparatuur was kapot daar. Het enge was dat satan achtig figuur daar in dat gebouw zat, en hun een voor een vermoordde. Nadat 'ie een vermoord had kon hij zich in het lichaam verplaatsen van dat persoon.(zo bij de anderen komen)
Op het eind bleek dus dat een van die gasten daar, de half broer van die satan was. Maar hij was meer mens en kon zich verzetten tegen hem. En zo het leven redden van een meisje die daar ook was en vervolgens samen met een helikopter wegvlogen..![]()
![]()
Dit is alles wat ik me nog herriner.. Komt het iemand bekend voor ??![]()
maar ik kan ook vaker briljante dingen zien.quote:
Want anders pakt hij ons net als hij dat plaatje heeft gepakt?quote:Op woensdag 6 juli 2005 01:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Kijk uit voor Pennywise, jongens en meisjes
[afbeelding]
Nee da's m niet.. Ik zit een beetje te twijfelen of het 'The thing 'is die ik toen gezien heb.. Maar weet 't niet zeker..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:14 schreef Reticulin het volgende:
[..]
Jij bedoelt volgens mij "Sometimes they come back...for more!"
en die vind ik echt gigantisch slecht en totaal niet eng, maar goed, smaken verschillen
Ieeeew en dan ''Don't you want a... balloooon? They all float Georgie, they all float. And when you down here with me, you float so!quote:
The Shining eergisteren nog op DVD gekeken (m'n meissie voor het eerst, gna gna) en In The Mouth Of Madness had ik ook al genoemd maar denk dat verder niemand die kent (misschien kinky_queen). Misery en The Ring (zowel origineel als US versie) ook top. Heb It staan op DVD maar nog niet gekeken dus ben benieuwd of ik hem ook nog zo eng vind als 'toen'. Saw zit nog in 't vat zodat ie niet verzuurdquote:Op woensdag 6 juli 2005 00:01 schreef Wiehoe het volgende:
Mijn lijstje:
The Shining - Eigenlijk gebeurd er maar weinig maar het heeft echt zo'n claustrofobisch sfeertje
In the mouth of madness - Erg spannende horror die snel vergeten wordt
Misery - Geen horror, maar wel een erg enge thriller.
The Ring - Goede film
Verder vond ik IT ook eng toen ik 10 was, maar als je dat nu weer bekijkt valt dat reuze mee.
Saw zag ik ook al voorbij komen. Ik vind het een erg goede film, maar dat ik hem ontzettend eng vond.... nee
Dan moet je echt The entity eens kijken, een film om nooit te vergeten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Horrors kunnen me niet zo heel veel doen, tenzij er geesten in voorkomen. Daar wil ik nog wel 's van onder de indruk raken.
Gaat dat over die onzichtbare klodder die vrouwen verkracht?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet je echt The entity eens kijken, een film om nooit te vergeten.
Dat is hem.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:46 schreef PDOA het volgende:
[..]
Gaat dat over die onzichtbare klodder die vrouwen verkracht?
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:10 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik wilde hierop reageren, maar de discussie aangaan met iemand die de uitdrukking 'roeleert grote tijd' bezigt is in feite al verspilde moeite.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |