Hmm, ik kan ook niet echt zeggen dat al die filmpjes er zo representatief uitzien nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:52 schreef Esc het volgende:
[..]
een groot deel is in scene gezet las ik, maar toch, zelfs als alles geacteerd was zou het nog eng zijn
Dat vond ik nou echt een saaie film.. alles draait om wat vage stemmen en beelden via de radio en tv waar die kerel door geobsedeerd raakt, maar na een tijdje ben je dat soort scenes wel zat.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 02:59 schreef miarae het volgende:
Nu, White Noise. Een van de weinige films die ik ECHT niet in mijn eentje opnieuw zou durven te kijken.
Daar kon ik me nou precies in inleven...human killers doen me niet echt wat, maar geesten...brr... alhoewel de meeste films met geesten of vage andere killers (zoals videobandenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 03:00 schreef Esc het volgende:
[..]
Dat vond ik nou echt een saaie film.. alles draait om wat vage stemmen en beelden via de radio en tv waar die kerel door geobsedeerd raakt, maar na een tijdje ben je dat soort scenes wel zat.
Dat is inderdaad de engste film die ik ooit zag. En inderdaad gebaseerd op een waar verhaal.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:00 schreef mazaru het volgende:
Heb je ooit "The Entity" gezien?
Dat is een enge!!!
deze?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 03:10 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de engste film die ik ooit zag. En inderdaad gebaseerd op een waar verhaal.
die moet ik nog zien.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:21 schreef Cici het volgende:
Ju On, en dan die traplopende vrouw.
*rillllllll*
Ik wilde hierop reageren, maar de discussie aangaan met iemand die de uitdrukking 'roeleert grote tijd' bezigt is in feite al verspilde moeite.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kubrick versie zuigt, miniserie roeleert grote tijd.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dat was een korte film dat tijdens "De nacht van de korte film" werd uitgezonden een paar jaar geleden. Ik geloof dat dat jaarlijks op Ned 3 wordt uitgezonden.
Een vrouw rijd 's nachts in haar auto door een desolate woestijnachtige omgeving. Op een gegeven moment heeft de auto geen benzine meer en staat ze stil. Ze besluit om te gaan slapen in de auto. Opeens hoort ze wat en kijkt op, niks, plots geschreeuw naast haar raam van een verwarde persoon. De man schreeuwt onduidelijke teksten en bonkt tegen de auto. Ze ziet dat de man de auto binnen probeert te komen en raakt helemaal in paniek. Dan pakt de man een grote steen en slaat de zijruit in, doet de portier open en sleurt haar weg van de auto. Precies op dat moment raast er een trein langs hun heen en verscheurt de auto in stukken.
Ze had dus niet in de gaten dat ze stilstond op een treinrails en dat de zwerver haar alleen maar probeerde te redden.![]()
Niet alleen ontzettend spannend gefilmd maar ook nog met een mooi einde.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:10 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik wilde hierop reageren, maar de discussie aangaan met iemand die de uitdrukking 'roeleert grote tijd' bezigt is in feite al verspilde moeite.
Jij bedoelt deze film; http://www.imdb.com/title/tt0105121/quote:Op maandag 4 juli 2005 17:04 schreef -DailaLama- het volgende:
What lies beneath? Is dat die film met dat zwarte jongetje die opgesloten zit in een huis waar een man allerlei huis-aan-huismensen, melkboeren en meteropnemers gevangen zet?
Mwah, ik vond Saw weinig aan, wat eng zijn betreft dan. Die vond ik meer spannend. What lies beneath, daar zaten zeker wel schrikmomenten in, brrr... Maar als je het einde weet, is het niet echt spannend meer.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:47 schreef massy het volgende:
Saw !!
De sfeer in deze film is echt super eng.
Hier precies hetzelfdequote:Op maandag 4 juli 2005 18:33 schreef zoalshetis het volgende:
'de lift'. mocht hem niet zien van ouders, toch gedaan, had er spijt van. (over schrikmomenten gesproken, als dat lijk door het liftplafond sodemietert)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |