abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28499018
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 00:52 schreef Esc het volgende:

[..]

een groot deel is in scene gezet las ik, maar toch, zelfs als alles geacteerd was zou het nog eng zijn
Hmm, ik kan ook niet echt zeggen dat al die filmpjes er zo representatief uitzien nee.
Maar je hebt er een paar zoals bijvoorbeeld die Russische marinier die de strot krijgt doorgesneden.
omfg
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 5 juli 2005 @ 02:59:02 #77
74515 miarae
Here I Am
pi_28501001
Heel heel heel heel heel vroeger vond ik De Grote Vriendelijke Reus eng al die mensen etende reuzen met hun nagels die kinderen uit bed plukten...brr

Nu, White Noise. Een van de weinige films die ik ECHT niet in mijn eentje opnieuw zou durven te kijken.

@ iedereen die BWP goed vindt: wat is er nou eng aan Blair Witch? Kan iemand mij dat uitleggen? Heel veel mensen vinden hem eng, ik vond vooral het blonde grietje hysterisch en de film voorspelbaar... toen het eindelijk leuk begon te worden begon de aftiteling
Falling in love is scary, falling in love and knowing that other person is falling for you too is even scarier.
http://forum.fok.nl/topic/719509/1/50#28354644 HELP
pi_28501022
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 02:59 schreef miarae het volgende:
Nu, White Noise. Een van de weinige films die ik ECHT niet in mijn eentje opnieuw zou durven te kijken.
Dat vond ik nou echt een saaie film.. alles draait om wat vage stemmen en beelden via de radio en tv waar die kerel door geobsedeerd raakt, maar na een tijdje ben je dat soort scenes wel zat.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 03:02:50 #79
74515 miarae
Here I Am
pi_28501040
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:00 schreef Esc het volgende:

[..]

Dat vond ik nou echt een saaie film.. alles draait om wat vage stemmen en beelden via de radio en tv waar die kerel door geobsedeerd raakt, maar na een tijdje ben je dat soort scenes wel zat.
Daar kon ik me nou precies in inleven...human killers doen me niet echt wat, maar geesten...brr... alhoewel de meeste films met geesten of vage andere killers (zoals videobanden ) me ook niet echt bang maken. Ben bij the Ring bijna in slaap gevallen
Falling in love is scary, falling in love and knowing that other person is falling for you too is even scarier.
http://forum.fok.nl/topic/719509/1/50#28354644 HELP
pi_28501101
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:00 schreef mazaru het volgende:
Heb je ooit "The Entity" gezien?
Dat is een enge!!!
Dat is inderdaad de engste film die ik ooit zag. En inderdaad gebaseerd op een waar verhaal.
pi_28501116
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 03:10 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de engste film die ik ooit zag. En inderdaad gebaseerd op een waar verhaal.
deze?

http://www.imdb.com/title/tt0082334/
pi_28501130
quote:
jeps!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 04:00:10 #83
46960 StefanP
polemicist
pi_28501447
Ik word niet bang van films, kijk graag naar horror in m'n eentje in het donker. Ogrish.com e.d. hebben me een beetje afgestompt denk ik.

Als ik toch iets moet noemen:

-Jaws (toen ik 12 was en op een eiland in de Antillen woonde waar we altijd gingen zwemmen, ik durfde een half jaar het water niet in)
-the Thing
-Predator
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_28503353
Dat John Carpenter's The Thing nog niet is genoemd...

Edit: toch wel.
pi_28503412
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:21 schreef Cici het volgende:
Ju On, en dan die traplopende vrouw.

*rillllllll*
die moet ik nog zien.

Ik groep 2 was ik bang bij Ik Mik Loreland
echt enge films kan ik niet echt bedenken, die ik gezien heb dan.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:10:53 #86
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_28503661
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Kubrick versie zuigt, miniserie roeleert grote tijd.
Ik wilde hierop reageren, maar de discussie aangaan met iemand die de uitdrukking 'roeleert grote tijd' bezigt is in feite al verspilde moeite.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:29:13 #87
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_28503997
Dat was een korte film dat tijdens "De nacht van de korte film" werd uitgezonden een paar jaar geleden. Ik geloof dat dat jaarlijks op Ned 3 wordt uitgezonden.

Een vrouw rijd 's nachts in haar auto door een desolate woestijnachtige omgeving. Op een gegeven moment heeft de auto geen benzine meer en staat ze stil. Ze besluit om te gaan slapen in de auto. Opeens hoort ze wat en kijkt op, niks, plots geschreeuw naast haar raam van een verwarde persoon. De man schreeuwt onduidelijke teksten en bonkt tegen de auto. Ze ziet dat de man de auto binnen probeert te komen en raakt helemaal in paniek. Dan pakt de man een grote steen en slaat de zijruit in, doet de portier open en sleurt haar weg van de auto. Precies op dat moment raast er een trein langs hun heen en verscheurt de auto in stukken.

Ze had dus niet in de gaten dat ze stilstond op een treinrails en dat de zwerver haar alleen maar probeerde te redden.

Niet alleen ontzettend spannend gefilmd maar ook nog met een mooi einde.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:30:31 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28504031
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 10:29 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dat was een korte film dat tijdens "De nacht van de korte film" werd uitgezonden een paar jaar geleden. Ik geloof dat dat jaarlijks op Ned 3 wordt uitgezonden.

Een vrouw rijd 's nachts in haar auto door een desolate woestijnachtige omgeving. Op een gegeven moment heeft de auto geen benzine meer en staat ze stil. Ze besluit om te gaan slapen in de auto. Opeens hoort ze wat en kijkt op, niks, plots geschreeuw naast haar raam van een verwarde persoon. De man schreeuwt onduidelijke teksten en bonkt tegen de auto. Ze ziet dat de man de auto binnen probeert te komen en raakt helemaal in paniek. Dan pakt de man een grote steen en slaat de zijruit in, doet de portier open en sleurt haar weg van de auto. Precies op dat moment raast er een trein langs hun heen en verscheurt de auto in stukken.

Ze had dus niet in de gaten dat ze stilstond op een treinrails en dat de zwerver haar alleen maar probeerde te redden.

Niet alleen ontzettend spannend gefilmd maar ook nog met een mooi einde.
goed hoor! wil ik ook graag zien.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_28504172
Ja maar nu weet je al hoe die eindigt .
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:51:28 #90
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_28510318
Ik ben sowieso een schijterd met films, maar in het bijzonder zijn me bijgebleven:

• Jaws
  • Arachnaphobia
  • It
  • Alles met weerwolven.

Blair Witch Project vond ik dan weer absoluut niet eng, en ook geen bal aan.
  • Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
    Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
    LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
      dinsdag 5 juli 2005 @ 13:59:50 #91
    77879 MevrouwKoRn
    Uberrammelaar
    pi_28510679
    Ik vind IT echt nog steeds heel erg eng, ik had hem op video en later ook op dvd gekocht, want heel eng vind ik toch ook wel weer leuk.
    Die clown hoeft nog niet eens wat te zeggen, alleen die aanblik al en ik pies zowat in mn broek

De Japanse Ringu box die ik heb vind ik ook behoorlijk eng, maar niks haalt het bij Pennywise the dancing clown
    Gependeld
    3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
    april 2009 en het word een jongen
      dinsdag 5 juli 2005 @ 15:36:59 #92
    7352 kamagurka
    psy-gothic
    pi_28514085
    quote:
    Op dinsdag 5 juli 2005 10:10 schreef Smots het volgende:

[..]

Ik wilde hierop reageren, maar de discussie aangaan met iemand die de uitdrukking 'roeleert grote tijd' bezigt is in feite al verspilde moeite.
    Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
    pi_28514214
    Vroeger vond ik 'De heksen' van Roald Dahl verschrikkelijk eng. Dat meisje in dat schilderij, wat er nooit meer uit kon, daar heb ik echt wekenlang nachtmerries van gehad. Op dit moment weet ik geen films die ik nu eng vind, maar bij The Sixth Sense ben ik wel een paar keer geschrokken toen dat ventje in z'n tent op z'n kamer zat. En What lies beneath heb ik nog steeds niet afgezien. Toch maar eens doen binnenkort.
    We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
      dinsdag 5 juli 2005 @ 15:43:21 #94
    93800 7eVeNL
    IAM Prof?
    pi_28514332
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 17:04 schreef -DailaLama- het volgende:
    What lies beneath? Is dat die film met dat zwarte jongetje die opgesloten zit in een huis waar een man allerlei huis-aan-huismensen, melkboeren en meteropnemers gevangen zet?
    Jij bedoelt deze film; http://www.imdb.com/title/tt0105121/

the people under the stairs van Wes craven .best wel zieke maar goeie film opzich!
    waar die man en vrouw elkaar mommy and daddy noemen en hun eigen dochter mishandelen om de meest achterlijke redenen, die wil ik binnenkort wel weer is zien

Ik vond als klein kind vroeger altijd de Poltergeist films eng
    en zo rond me'n twaalfde heb ik IT gezien.... ook echt freaky, Tim curry de gaylord als Pennywise de clown super acteur

Maar wat ik vroeger ook echt eng vond waren van die adventure horror spellen voor op de PC, mijn buurvrouw waar ik altijd op bezoek kwam verbood mij die spellen te spelen want het was gewoon te grof toen voor mijn leeftijd, spellen zoals, phantasmagoria 1 & 2, film achtige spellen waar je zelf de hoofdrol in speelde echt super!
      dinsdag 5 juli 2005 @ 15:51:06 #95
    108312 stijgende_ster
    Yeah Kællingebyvej!!!!
    pi_28514642
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 19:47 schreef massy het volgende:
    Saw !!
    De sfeer in deze film is echt super eng.
    Mwah, ik vond Saw weinig aan, wat eng zijn betreft dan. Die vond ik meer spannend. What lies beneath, daar zaten zeker wel schrikmomenten in, brrr... Maar als je het einde weet, is het niet echt spannend meer.
    The Blair Witch Project was de eerste horror/thriller die ik keek en gelijk ook de engste! Brrrrr wat een sfeer in die film..
    Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
    pi_28517153
    Die nieuwe versie van Dawn of the Dead is bij tijd en wijle ook best wel eng.
      dinsdag 5 juli 2005 @ 17:21:52 #97
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_28517954
    Blair witch heb ik nog nooit gezien, maar hoor van veel dat ie eng is, dus moet 'm toch maar eens zien.
    Verder vond ik The Ring echt eng.
    (Un)masking for the greater good.
    pi_28518097
    IT!

En alle films met Dakota Fanning..
    Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
    Mayo is de dochter die ik nooit had!
    pi_28518179
    quote:
    Op maandag 4 juli 2005 18:33 schreef zoalshetis het volgende:
    'de lift'. mocht hem niet zien van ouders, toch gedaan, had er spijt van. (over schrikmomenten gesproken, als dat lijk door het liftplafond sodemietert)
    Hier precies hetzelfde

Bianca was toen nog een Biancaatje, en mijn ouders hadden de film opgenomen van t.v. en toen ze weg waren...

Ik heb nog zeker een jaar met een schuin oog naar liften gekeken!
    En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
    pi_28519450
    Aan The Blair Witch Project vond ik geen hol aan, het vervolg "Blair Witch Project 2" vond ik nog enger
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')