Kubrick versie zuigt, miniserie roeleert grote tijd.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dan heb je zeker de miniserie gezien, niet de filmversie van Stanley Kubrick?
Waaaaaquote:Op maandag 4 juli 2005 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
...
5. Poltergeist (Toen ik deze film voor het eerst zag op mijn 8ste, kon ik 2 maanden erna niet meer fatsoenlijk slapen)
ik dus ook niet meer,vond toen wel IT heel eng :S nachtmerries gehad over dat Pennywise mij achterna zat.quote:Op maandag 4 juli 2005 17:02 schreef zoalshetis het volgende:
na mijn 8ste heb ik geen enge films meer gezien...
Dat vond ik echt zo'n film die het moest hebben van z'n schrik-momenten.. maar na een tijdje vond ik die geschminkte chinezen niet eng meer..quote:Op maandag 4 juli 2005 18:59 schreef karoltje het volgende:
Van "the Grudge" lig ik serieus nog elke avond angstig om me heen te kijken.
(Al een half jaar ofzo..)
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 4 juli 2005 17:18 schreef The_Viper het volgende:
Blair witch project :| By far...
Heb serieus nog nooit zoiets engs gezien, denk dat die film niet echt goed is voor mijn bloeddruk
Dat was toch ook echt gebeurd?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:00 schreef mazaru het volgende:
Heb je ooit "The Entity" gezien?
Dat is een enge!!!
Ja, de film is eigenlijk een geromantiseerde documentaire, dat maakt het juist zo eng.quote:
Heb je CARNIVAL OF SOULS nou al eens gezien AntiChrist? Wat mij betreft de engste film ooit, en ik ben net zo'n horrorliefhebber als jij... mischien nog wel erger...quote:Op maandag 4 juli 2005 18:14 schreef AntiChrist het volgende:
sowieso vind ik de aziatische films meestal toch al wat enger dan de Amerikaanse/Europese horror's
Welk verhaal?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:23 schreef Biancavia het volgende:
Ik vond The Blair Witch..blabla... altijd extra op het verhaal.
Ja dat is ook allemaal echt. Vandaar dat die collectie in Nederland illegaal is.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:48 schreef Esc het volgende:
ik vond faces of death wel eng.. maar toen was ik 10 ofzo
een groot deel is in scene gezet las ik, maar toch, zelfs als alles geacteerd was zou het nog eng zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:28 schreef Sjakie01 het volgende:
Ja dat is ook allemaal echt. Vandaar dat die collectie in Nederland illegaal is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |