abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2005 @ 01:17:48 #181
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28464077
quote:
Op maandag 4 juli 2005 01:13 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ik denk dat hij niet zo van springende mensen houdt
zou kunnen ja
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_28464148
quote:
Op maandag 4 juli 2005 01:11 schreef qu63 het volgende:
Wat was er mis met vooraan staan bij Audioslave en Greenday?
De springende mensen waren wel OK. De crowd-surfende wat minder. Grootste probleem waren de mensen die liepen te schelden op die paar springende gasten.

OK je valt een paar keer bijna met je neus op de grond, maar daarna help je iedereen weer van het asfalt en feest je gewoon door.. dat was een beetje het sfeertje, totdat er dus een paar van die gasten met een paar meisjes bij staan die dat allemaal niet zo kunnen waarderen.. dan denk ik: ga dan lekker voor een TV-scherm zitten...
  maandag 4 juli 2005 @ 08:44:02 #183
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_28466255
quote:
Op zondag 3 juli 2005 23:52 schreef evert het volgende:
Terechte kritiek kun je hebben de 'veel te veel'' ruis op televisie door gasten uit te nodigen terwijl er geen tijd was voor gesprekken.
Niet alleen dat, maar ook het voortdurend aanhoudende negatieve gezeik van Claudia en gasten als Henk-Jan Smits was echt tenenkrommend. Het was weer tekenend voor het gemiddelde nivo van de Nederlandse televisie: luidkeels lachen om je eigen grappen en verder alleen maar gezeik en gezeur. Wat dat betreft was de BBC echt een verademing

Zo'n mooi en positief evenement, en het enige wat de heren en dames in de Nederlandse studio doen is alles afkraken met de botte bijl. Dachten ze dat ze in de Idols-jury zaten of zo? Wat mij betreft een permanent televisieverbod voor alle betrokkenen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Zanderrr op 04-07-2005 08:51:48 ]
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  maandag 4 juli 2005 @ 11:33:52 #184
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_28469565
quote:
Op maandag 4 juli 2005 08:44 schreef Zanderrr het volgende:

[..]

Niet alleen dat, maar ook het voortdurend aanhoudende negatieve gezeik van Claudia en gasten als Henk-Jan Smits was echt tenenkrommend. Het was weer tekenend voor het gemiddelde nivo van de Nederlandse televisie: luidkeels lachen om je eigen grappen en verder alleen maar gezeik en gezeur. Wat dat betreft was de BBC echt een verademing

Zo'n mooi en positief evenement, en het enige wat de heren en dames in de Nederlandse studio doen is alles afkraken met de botte bijl. Dachten ze dat ze in de Idols-jury zaten of zo? Wat mij betreft een permanent televisieverbod voor alle betrokkenen.
je had ook gewoon geluid tv uit kunnen zetten en radio aan. heb ik gedaan, was perfect.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_28470584
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:33 schreef evert het volgende:

[..]

je had ook gewoon geluid tv uit kunnen zetten en radio aan. heb ik gedaan, was perfect.
Je kon ook gewoon naar de BBC switchen zoals vrijwel iedereen vrij snel heeft gedaan. Dat je er omheen kan dmv andere kanalen maakt het niet minder een schande dat de Nederlandse omroep hier zo knullig mee omsprong.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 4 juli 2005 @ 12:48:27 #186
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_28472293
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:03 schreef Litpho het volgende:

[..]

Je kon ook gewoon naar de BBC switchen zoals vrijwel iedereen vrij snel heeft gedaan. Dat je er omheen kan dmv andere kanalen maakt het niet minder een schande dat de Nederlandse omroep hier zo knullig mee omsprong.
voor de zoveelste keer: de nederlandse omroep had geen invloed op wat er binnenkwam en in welke volgorde. werd aangeleverd door London.
Op tv is er knullig mee omgesprongen door veel te veel gasten uit te nodigen.\
Op radio ging men prima om met wat aangeleverd werd.
  maandag 4 juli 2005 @ 12:50:34 #187
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_28472391
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:03 schreef Litpho het volgende:

[..]

je was in London?
en weet hoe het in Nederland op radio en tv was? en hoe het in zijn werk ging?
pi_28472435
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:48 schreef evert het volgende:
voor de zoveelste keer: de nederlandse omroep had geen invloed op wat er binnenkwam en in welke volgorde. werd aangeleverd door London.
Voor de zoveelste keer: de nederlandse omroep had er wat minder achterlijke koeien neer moeten zetten voor de presentatie. Dat had al heel veel gescheeld. Daarnaast zal Londen vast niet helemaal zonder schuld zijn, maar zal er ook nog wel het een en ander weggevallen zijn omdat de presentatie in Nederland nog even wat opmerkingen wilde maken ipv het publiek geven waar het voor komt.
pi_28472476
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:50 schreef evert het volgende:

[..]

je was in London?
en weet hoe het in Nederland op radio en tv was? en hoe het in zijn werk ging?
Ik praat nog wel eens met mensen. Zou je ook eens moeten proberen. Of wilde je suggereren dat ik geen recht van klagen heb? Dan heb je uiteraard gelijk .
  maandag 4 juli 2005 @ 13:10:25 #190
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_28473337
quote:
Op maandag 4 juli 2005 12:52 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik praat nog wel eens met mensen. Zou je ook eens moeten proberen. Of wilde je suggereren dat ik geen recht van klagen heb? Dan heb je uiteraard gelijk .
jij hebt zeker geen recht van klagen! ik ben jaloers!

je opmerkingen zijn m.i. terecht over de tv uitzending, en niet over de radiouitzending.
en voor allemaal: als je leest hoe het in amerika werd uitgezonden (lees column op www.radio.nl), dan ben je heel blij, zelfs met de Nederlandse televisie.
pi_28473526
quote:
Op maandag 4 juli 2005 13:10 schreef evert het volgende:

[..]

jij hebt zeker geen recht van klagen! ik ben jaloers!

je opmerkingen zijn m.i. terecht over de tv uitzending, en niet over de radiouitzending.
Ah, die gingen ook over de tv uitzending. Misverstand .
  maandag 4 juli 2005 @ 13:30:01 #192
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28474183
http://music.channel.aol.com/live_8_concert/home

alle nummers staan online

maar nog niet on demand
It's Time To Shine
  maandag 4 juli 2005 @ 17:10:54 #193
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28482377
It's Time To Shine
pi_28482595
quote:
Op maandag 4 juli 2005 08:44 schreef Zanderrr het volgende:

[..]

Het muzikale inzicht van Henk-Jan Smits kennen we inmiddels, die heeft duidelijk geen verstand van muziek.

hint: world idols
  maandag 4 juli 2005 @ 18:10:54 #195
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_28484007
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:17 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het muzikale inzicht van Henk-Jan Smits kennen we inmiddels, die heeft duidelijk geen verstand van muziek.

hint: world idols
Wat ie over de zanger van The Libertines / Babyshambles zei..
I don't really come from outer space || Last.fm
  maandag 4 juli 2005 @ 18:25:12 #196
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_28484422
Tja, misschien moeten we in het kader van "Make poverty history" ook eens wat aan de geestelijke armoede van deze mensen op tv doen.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_28485379
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Wat ie over de zanger van The Libertines / Babyshambles zei..
Nou , wat zei ie erover?
  maandag 4 juli 2005 @ 19:04:11 #198
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28485604
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:25 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, misschien moeten we in het kader van "Make poverty history" ook eens wat aan de geestelijke armoede van deze mensen op tv doen.
Heel simpele oplossing: niemand meer uitnodigen. ik vraag me af wat die mensen bij zoiets te zoeken hebben.
pi_28485995
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Heel simpele oplossing: niemand meer uitnodigen. ik vraag me af wat die mensen bij zoiets te zoeken hebben.
Ik heb nauwelijks Ned 3 gekeken. Alleen in het begin even (met het kwijt zijn van Dolf...)

Erg drukke studio was het enige wat me opviel.

Maar ben niet weggegaan om de irritante verslaggeving, maar omdat ik veel meer interesse had in de britse bands... Alleen had ik wel graag Bjork en Muse (langer) willen zien. Straks on demand maar!

Maar op de BBC was ook veel gasten, al waren die veel 'boeiender': artiesten die zojuist opgetreden hadden, en dergelijke. Maar daar was ook meer plaats voor omdat het alleen london was, waar omschakelingen waren van 5 minuten. Soms werd er ook wat uit andere steden laten zien.

Tot slot: het is wel makkelijk kritiek te hebben op Ned 3 wanneer je het met BBC vergelijkt: in nederland was geen concert, in London wel. De BBC had daar de regie over, ook wat ze uitzenden in de 'pauze's'. En bovendien: zij zaten in het Hyde Park met een studio waar ze dus ook echt boeiende gasten konden uitnodigen.
pi_28486019
Nog een vraagje: gaat Tokyo nog gestreamd worden op aol?
  maandag 4 juli 2005 @ 19:19:45 #201
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28486068
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:18 schreef the_disheaver het volgende:
Nog een vraagje: gaat Tokyo nog gestreamd worden op aol?
Geen idee. ik denk zelf dat alleen hetgene wat er op te vinden was on demand zal komen.

Geen Tokyo en Moskou dus..
It's Time To Shine
  maandag 4 juli 2005 @ 19:20:26 #202
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28486093
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/music/4648051.stm
quote:
The Live 8 concerts attracted a peak audience of 9.6 million viewers on BBC One on Saturday evening.
The channel's live coverage of the global concerts won an average audience of 6.6 million.

Rock band Pink Floyd's album sales soared by 1,343% after their comeback appearance at London's Live 8 concert.

Performers The Who and Annie Lennox also registered big sales increases. Meanwhile the BBC received 400 complaints after onstage swearing.

BBC apology

Saturday's Live 8 ratings failed to match the 20.7 million UK viewers who watched England's football defeat to Portugal in Euro 2004 last June.

They were also beaten by last year's finale of ITV1's I'm a Celebrity... Get Me Out of Here, which drew an average of 10.9 million viewers.

The 10 Live 8 concerts, aimed at putting pressure on the G8 leaders who are meeting in Gleneagles in Scotland, were broadcast by TV stations across the world.

More than 140 TV channels showed the events, along with some 400 radio stations, and internet streams.

Organisers estimated that 85% of the world's population would have been able to tune into the event.

Madonna and US star Snoop Dogg were among those to use bad language prior to the 2100 BST watershed.

The BBC, which did not use a time delay during the broadcast, apologised for the swearing.

A spokeswoman for the BBC said it had received "just under" 400 complaints about its Live 8 coverage.

She added: "Millions of people enjoyed our 12 hours of live broadcasting.

"We are sorry if any offence was caused."

The number of Live 8 complaints exceeded the 240 complaints made to the BBC in May concerning its new 3D TV weather map.

And the corporation received 47,000 complaints before broadcasting Jerry Springer the Opera on 8 January, when hundreds of protesters rallied outside BBC buildings.

Current acts such as Razorlight and singer Joss Stone also enjoyed increased music sales following their Live 8 appearances.

Increased record sales for Live 8 performers, compared with sales last Sunday, were good news for "iconic acts" including Pink Floyd, according to HMV's Gennaro Castaldo.

"Even allowing for the relative nature of this exercise, where back catalogue sales of the more established acts are being measured from a fairly low base, this snapshot shows that Live 8 is having a marked effect on sales - just like its predecessor 20 years ago," he said.

Mr Castaldo added that the effect would become more pronounced during this week.
pi_28486296
Wat een ontzettend gezeik weer over die paar keer fuck die voorbij kwam rollen.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 09:37:50 #204
4180 Hare
Come fly with me!
pi_28502993
Die Geldof heeft het ook wel een beetje hoog in z'n bol zeg!
Overdrijven is ook een vak hoor
quote:
Geldof's Final Command to G8 Leaders
Live 8 co-organizer Sir Bob Geldof shocked the G8 leaders on the eve of Saturday's historic rock gigs - by demanding an extra $50 billion to rebuild the world's poorest countries. The charismatic rocker urged politicians to stamp out the spiraling debt and end trade injustice in the developing world, by writing an open letter to them begging for extra money. His letter, published in Saturday's British newspapers, reads, "Let this be absolutely clear before the first note is played. Everyone taking part in these concerts is there because the many generations watching will not tolerate the further pain of the poor while we have the means to prevent it. We will not applaud half-measures, or politics as usual. This must be a historic breakthrough. Do not disappoint us. Do not betray the desires of billions and the hopes of the poorest of our world. Deliver an extra $25 billion aid for Africa and ensure this aid really will be effective at eradicating poverty. This must stand beside a further $25 billion for the other poorest countries of the world."
Ik bedoel, zou hardstikke mooi zijn, maar om zoveel te vragen is misschien een beetje te veel van het goede.
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 09:40:28 #205
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28503038
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:37 schreef Hare het volgende:
Die Geldof heeft het ook wel een beetje hoog in z'n bol zeg!
Overdrijven is ook een vak hoor
[..]

Ik bedoel, zou hardstikke mooi zijn, maar om zoveel te vragen is misschien een beetje te veel van het goede.
Mwah. Denk dat ie nu gewoon hoog wil inzetten. Hij weet zelf ook dat dat bedrag er niet komt. Maar als hij lager gaat zitten, gaan de 'vrienden van de G8' dat ook .... Zoiets dus .
pi_28507417
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Mwah. Denk dat ie nu gewoon hoog wil inzetten. Hij weet zelf ook dat dat bedrag er niet komt. Maar als hij lager gaat zitten, gaan de 'vrienden van de G8' dat ook .... Zoiets dus .
Maar je kan ook zo overdrijven dat niemand je meer serieus neemt
  Redactie Frontpage dinsdag 5 juli 2005 @ 12:41:58 #207
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_28507591
Litpho, halve gek!

Hebbie nog foto's gemaakt? Post ze dan ook mislukte Ronnie Tober van me
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:26:17 #208
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28509303
hoe laat begint het morgen eigenlijk?
It's Time To Shine
pi_28509686
quote:
Op maandag 4 juli 2005 19:19 schreef qu63 het volgende:

[..]

Geen idee. ik denk zelf dat alleen hetgene wat er op te vinden was on demand zal komen.

Geen Tokyo en Moskou dus..
Ze hadden het er wel ooit over (wie wat en wanneer weet ik niet meer...wel dat er geprobeerd wordt ipv van een live uitzending een relive of ondemend uitzending te geven...
  dinsdag 5 juli 2005 @ 13:38:17 #210
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_28509801
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 13:35 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Ze hadden het er wel ooit over (wie wat en wanneer weet ik niet meer...wel dat er geprobeerd wordt ipv van een live uitzending een relive of ondemend uitzending te geven...
Live on demand zou idd komen, maar wanneer en of dat wel gratis is weet ik niet
It's Time To Shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')