Mijn bericht komt niet door geloof ikquote:Op zondag 3 juli 2005 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.live8live.nl/page/reageer
Er zijn meer mensen ontevreden.
op de eerste pagina weinig negatieve berichten hoor.. veel positief over Pink Floydquote:Op zondag 3 juli 2005 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het maximum aantal negatieve berichten zal bereikt zijn.
Click maar es op de pagina's in het midden.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
op de eerste pagina weinig negatieve berichten hoor.. veel positief over Pink Floyd
okquote:Op zondag 3 juli 2005 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Click maar es op de pagina's in het midden.
Zie http://www.bbc.co.uk/scotland/musicscotland/thelive8event/onbbc/quote:Op zondag 3 juli 2005 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Edinburgh word woensdag toch ook live uitgezonden?????
de Sugababes treden daar namelijk op voor t eerst sinds de geboorte van Mutya's kindje
ik ook!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://www.eo.nl/portals/programs/home.jsp?program=5769492
je kunt daar stemen op een concert wat je straks op 3fm kunt horen
ik heb gestemd voor Pink Floyd,die met 50 procent nu voor staan
waar kan je online kijken dan?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie http://www.bbc.co.uk/scotland/musicscotland/thelive8event/onbbc/
Alleen BBC Scotland en BBC 3 (als je die hebt) en online.
vind je het gek met 44 stemmenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:08 schreef Litpho het volgende:
En het jochie wat een paar rijen voor me als Darth Vader het merendeel van de set heeft lopen dirigeren met zijn lightsaber.
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:08 schreef Litpho het volgende:
* Litpho is net terug uit Londen *
Even ter overbodige opmerking, het was gaaaaaaf.
Persoonlijke hoogtepunten: Macca, Robbie Williams, Pink Floyd en het jochie wat een paar rijen voor me als Darth Vader het merendeel van de set heeft lopen dirigeren met zijn lightsaber.
op die link dus woensdagquote:
Gave rapportage.quote:
daar dacht ik ook aan ja!quote:Op maandag 4 juli 2005 01:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gave rapportage.Laatste foto lijkt wel een rampgebied.
ik denk dat hij niet zo van springende mensen houdtquote:Op maandag 4 juli 2005 01:11 schreef qu63 het volgende:
Wat was er mis met vooraan staan bij Audioslave en Greenday?
zou kunnen jaquote:Op maandag 4 juli 2005 01:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik denk dat hij niet zo van springende mensen houdt
De springende mensen waren wel OK. De crowd-surfende wat minder. Grootste probleem waren de mensen die liepen te schelden op die paar springende gasten.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:11 schreef qu63 het volgende:
Wat was er mis met vooraan staan bij Audioslave en Greenday?
Niet alleen dat, maar ook het voortdurend aanhoudende negatieve gezeik van Claudia en gasten als Henk-Jan Smits was echt tenenkrommend. Het was weer tekenend voor het gemiddelde nivo van de Nederlandse televisie: luidkeels lachen om je eigen grappen en verder alleen maar gezeik en gezeur. Wat dat betreft was de BBC echt een verademingquote:Op zondag 3 juli 2005 23:52 schreef evert het volgende:
Terechte kritiek kun je hebben de 'veel te veel'' ruis op televisie door gasten uit te nodigen terwijl er geen tijd was voor gesprekken.
je had ook gewoon geluid tv uit kunnen zetten en radio aan. heb ik gedaan, was perfect.quote:Op maandag 4 juli 2005 08:44 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ook het voortdurend aanhoudende negatieve gezeik van Claudia en gasten als Henk-Jan Smits was echt tenenkrommend. Het was weer tekenend voor het gemiddelde nivo van de Nederlandse televisie: luidkeels lachen om je eigen grappen en verder alleen maar gezeik en gezeur. Wat dat betreft was de BBC echt een verademing
Zo'n mooi en positief evenement, en het enige wat de heren en dames in de Nederlandse studio doen is alles afkraken met de botte bijl. Dachten ze dat ze in de Idols-jury zaten of zo? Wat mij betreft een permanent televisieverbod voor alle betrokkenen.
Je kon ook gewoon naar de BBC switchen zoals vrijwel iedereen vrij snel heeft gedaan. Dat je er omheen kan dmv andere kanalen maakt het niet minder een schande dat de Nederlandse omroep hier zo knullig mee omsprong.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:33 schreef evert het volgende:
[..]
je had ook gewoon geluid tv uit kunnen zetten en radio aan. heb ik gedaan, was perfect.
voor de zoveelste keer: de nederlandse omroep had geen invloed op wat er binnenkwam en in welke volgorde. werd aangeleverd door London.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon naar de BBC switchen zoals vrijwel iedereen vrij snel heeft gedaan. Dat je er omheen kan dmv andere kanalen maakt het niet minder een schande dat de Nederlandse omroep hier zo knullig mee omsprong.
je was in London?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon naar de BBC switchen zoals vrijwel iedereen vrij snel heeft gedaan. Dat je er omheen kan dmv andere kanalen maakt het niet minder een schande dat de Nederlandse omroep hier zo knullig mee omsprong.
Voor de zoveelste keer: de nederlandse omroep had er wat minder achterlijke koeien neer moeten zetten voor de presentatie. Dat had al heel veel gescheeld. Daarnaast zal Londen vast niet helemaal zonder schuld zijn, maar zal er ook nog wel het een en ander weggevallen zijn omdat de presentatie in Nederland nog even wat opmerkingen wilde maken ipv het publiek geven waar het voor komt.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:48 schreef evert het volgende:
voor de zoveelste keer: de nederlandse omroep had geen invloed op wat er binnenkwam en in welke volgorde. werd aangeleverd door London.
Ik praat nog wel eens met mensen. Zou je ook eens moeten proberen. Of wilde je suggereren dat ik geen recht van klagen heb? Dan heb je uiteraard gelijkquote:Op maandag 4 juli 2005 12:50 schreef evert het volgende:
[..]
je was in London?
en weet hoe het in Nederland op radio en tv was? en hoe het in zijn werk ging?
jij hebt zeker geen recht van klagen! ik ben jaloers!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik praat nog wel eens met mensen. Zou je ook eens moeten proberen. Of wilde je suggereren dat ik geen recht van klagen heb? Dan heb je uiteraard gelijk.
Ah, die gingen ook over de tv uitzending. Misverstandquote:Op maandag 4 juli 2005 13:10 schreef evert het volgende:
[..]
jij hebt zeker geen recht van klagen! ik ben jaloers!
je opmerkingen zijn m.i. terecht over de tv uitzending, en niet over de radiouitzending.
Het muzikale inzicht van Henk-Jan Smits kennen we inmiddels, die heeft duidelijk geen verstand van muziek.quote:Op maandag 4 juli 2005 08:44 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ook het voortdurend aanhoudende negatieve gezeik van Claudia en gasten als Henk-Jan Smits was echt tenenkrommend. Het was weer tekenend voor het gemiddelde nivo van de Nederlandse televisie: luidkeels lachen om je eigen grappen en verder alleen maar gezeik en gezeur. Wat dat betreft was de BBC echt een verademing
Wat ie over de zanger van The Libertines / Babyshambles zei..quote:Op maandag 4 juli 2005 17:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het muzikale inzicht van Henk-Jan Smits kennen we inmiddels, die heeft duidelijk geen verstand van muziek.
hint: world idols
Nou , wat zei ie erover?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Wat ie over de zanger van The Libertines / Babyshambles zei..![]()
Heel simpele oplossing: niemand meer uitnodigen. ik vraag me af wat die mensen bij zoiets te zoeken hebben.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:25 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, misschien moeten we in het kader van "Make poverty history" ook eens wat aan de geestelijke armoede van deze mensen op tv doen.
Ik heb nauwelijks Ned 3 gekeken. Alleen in het begin even (met het kwijt zijn van Dolf...)quote:Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel simpele oplossing: niemand meer uitnodigen. ik vraag me af wat die mensen bij zoiets te zoeken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |