En hoe spreek je die merkwaardige naam uitquote:Op zondag 3 juli 2005 03:43 schreef Chemist het volgende:
Vanavond om 21:12 ben ik de trotse oom geworden van een nichtje van 3300 gram wat luistert (nah ja .. hopelijk ooit gaat luisteren) naar de naam bilayla
je zus is bevallen van een puppiequote:Op zondag 3 juli 2005 03:43 schreef Chemist het volgende:
(nah ja .. hopelijk ooit gaat luisteren) naar de naam bilayla
bilayla..daar is over nagedachtquote:Op zondag 3 juli 2005 03:49 schreef Crazyivan het volgende:
tis maar te hopen dat ze niet al te veel op jou lijkt
daar is niet over nagedachtquote:Op zondag 3 juli 2005 03:51 schreef PPWB84 het volgende:
waarom quote ik iets..en reageer ik heel anders dan op die quote..
het boeit jou wel wat wij ervan vinden, maar ik ben wel blij voor je hoor! Oom zijn is leuk. Lekker k3 luisteren.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:53 schreef Chemist het volgende:
Ach, ik ben er wel blij mee, dus boeie wat jullie er van vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bi-layla als ze straks 16 is en een profiel aanmaakt op internetquote:Op zondag 3 juli 2005 03:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Bilayla?
Heteroseksueel?quote:Op zondag 3 juli 2005 03:55 schreef Herald het volgende:
[..]
bi-layla als ze straks 16 is en een profiel aanmaakt op internet
3x raden wat ze bij geaardheid invult
of je kind Rowena noemen en dan de verkeerde uithongerenquote:Op zondag 3 juli 2005 03:57 schreef PPWB84 het volgende:
fascinerend hoe mensen 9 maanden kunnen nadenken over een naam en dan zo'n naam kiezen..maar dat denk ik wel vaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |