Bij voorkeur in je hoofd. Daar zijn het filosofen voor, toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:58 schreef thaleia het volgende:
En laten een teringzooi achter.
Vooral in hun eigen hoofd. Ik geloof wel dat ik de helderste was van het stel vandaagquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:04 schreef broer het volgende:
Bij voorkeur in je hoofd. Daar zijn het filosofen voor, toch?
Dat klinkt als een soort afscheidsbedankje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:07 schreef tong80 het volgende:
Vork mag ik je bedanken voor het legendarische icoontje, zonder wie Tong nooit Tong was geworden ?
Dat is dan ook wel zo sociaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:05 schreef thaleia het volgende:
Vooral in hun eigen hoofd.
Is dat zo ? Ik ben slecht in zelfmoordbriefjes. Kwam het wel over ? Dat als ik er niet meer ben dat ze dan denken dat zijn mooie laatste woorden ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:08 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klinkt als een soort afscheidsbedankje.
Het zal mijn interpretatie wel zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:10 schreef tong80 het volgende:
Is dat zo ?
"Vork, mag ik je bedanken?"quote:Dat als ik er niet meer ben dat ze dan denken dat zijn mooie laatste woorden ?
Ik word graag bedenkt. Ik ben helemaal vereerd als Vork me bedenkt. Mag ik je daar weer voor bedenken ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:09 schreef Vork het volgende:
Tong, dat mag. Maar dan wil ik jou ook bedenken, want dankzij Tong is in iedergeval een van mijn icoontjes nog een grandioos succes geworden.
Dat is het pas als I.R. meldt dat hij Leffes heeft gedronken en als Lamon maatschappelijke kritieken post.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:18 schreef tong80 het volgende:
Dit is een topavond
Ik weet het niet. Het heeft me heel lang niet zo geboeid. Ik heb zelfs Pulp Fiction (die ik toen nog nooit gezien had) afgezet terwijl hij op TV was.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:18 schreef broer het volgende:
Jij bent opeens helemaal filmfan, of niet, Tijn?
Hoe is dat zo gekomen?
Duhquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Pulp Fiction afzetten? Je verdient een kogel. Heb je Reservoir Dogs al gezien?
Inderdaad. En dit is een goeie verandering.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:22 schreef Tijn het volgende:
maar ja, niets is veranderlijker dan de mens.
quote:
Het zijn net mensen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:58 schreef thaleia het volgende:
Hallo!
Ik had het kunnen weten, want ik kreeg filosofen te eten, en die blijven altijd lang hangen en drinken veel. En laten een teringzooi achter. Ik hou van ze
Koreaanse films zijn heftig.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:03 schreef broer het volgende:
Paella om tien voor drie 's nachts? Dat wordt eng dromen...
Eng dromen is fijn,dan maak je nogeens wat mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:19 schreef thaleia het volgende:
Ik draai nu "Ian Curtis wishlist" om kwart over drie 's nachts. Dat wordt pas eng dromen.
kun je er een topic over openen in R&P of TRUquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Eng dromen is fijn,dan maak je nogeens wat mee..
Ik heb ´t gevoel dat zo´n topic tot niets gaat leiden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
kun je er een topic over openen in R&P of TRU
Dat gevoel heb ik dus ook deze nachtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb ´t gevoel dat zo´n topic tot niets gaat leiden..
Daarom is deze ideaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook deze nacht![]()
Het is nog steeds niet licht aan 't worden dus ik post ff dat 't idd weer mooie afsluiter is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:09 schreef MissHobje het volgende:
Alleen......deze nacht is helaas al bijna afgelopen..
mooie afsluiter of nie ?
meebikkeltquote:Op zondag 17 juli 2005 02:48 schreef thaleia het volgende:
Als je al voor drieeen terugbent van de zomerfeesten ben je best wel een semi-bikkel
soort van verjaardagquote:Op zondag 17 juli 2005 02:51 schreef thaleia het volgende:
En jij bent al voor drieeen terug waarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |