Zo'n sippe blik als die van haar heb ik nooit op m'n gezicht hoor. Zeker niet met drank voor m'n neus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:04 schreef broer het volgende:
[..]
Ze heeft een vol glas absint voor zich staan. Hoe vrolijk zou jij kijken?
Eens! Op beide punten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:06 schreef De-oneven-2 het volgende:Degas
Tevens een mooi moment om te gaan slapen...
Ze heeft het gewoon even een beetje moeilijk, denk ik. Sommige vrouwen hebben dat wel eens.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:07 schreef Tijn het volgende:
Zo'n sippe blik als die van haar heb ik nooit op m'n gezicht hoor. Zeker niet met drank voor m'n neus.
Oh jee, is het weer die tijd van de maand?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
Ze heeft het gewoon even een beetje moeilijk, denk ik. Sommige vrouwen hebben dat wel eens.
Speelde je muziek, of speelde je?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 02:58 schreef Tijn het volgende:
Dat is best cool. We hebben er op school een, daar heb ik wel eens wat op gespeeld.
quote:Electronic instrument developed by Leon Theremin (1896-1993). The Theremin is performed without touching it. As the hand nears the antenna, the pitch rises. A second antenna, if available, affects volume.
Als je een instrument bespeelt, komt er altijd muziek uit.quote:
Bij voorkeur in je hoofd. Daar zijn het filosofen voor, toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:58 schreef thaleia het volgende:
En laten een teringzooi achter.
Vooral in hun eigen hoofd. Ik geloof wel dat ik de helderste was van het stel vandaagquote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:04 schreef broer het volgende:
Bij voorkeur in je hoofd. Daar zijn het filosofen voor, toch?
Dat klinkt als een soort afscheidsbedankje.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:07 schreef tong80 het volgende:
Vork mag ik je bedanken voor het legendarische icoontje, zonder wie Tong nooit Tong was geworden ?
Dat is dan ook wel zo sociaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:05 schreef thaleia het volgende:
Vooral in hun eigen hoofd.
Is dat zo ? Ik ben slecht in zelfmoordbriefjes. Kwam het wel over ? Dat als ik er niet meer ben dat ze dan denken dat zijn mooie laatste woorden ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:08 schreef broer het volgende:
[..]
Dat klinkt als een soort afscheidsbedankje.
Het zal mijn interpretatie wel zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:10 schreef tong80 het volgende:
Is dat zo ?
"Vork, mag ik je bedanken?"quote:Dat als ik er niet meer ben dat ze dan denken dat zijn mooie laatste woorden ?
Ik word graag bedenkt. Ik ben helemaal vereerd als Vork me bedenkt. Mag ik je daar weer voor bedenken ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:09 schreef Vork het volgende:
Tong, dat mag. Maar dan wil ik jou ook bedenken, want dankzij Tong is in iedergeval een van mijn icoontjes nog een grandioos succes geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |