Het mag zelfs geen klein wonder heten dat er mensen zijn die jou associeren met neuken, begrijp ik inmiddels...quote:Op zondag 10 juli 2005 03:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik bedoelde andera activiteiten dan slapen, in bed
Goedzoquote:Op zondag 10 juli 2005 03:18 schreef broer het volgende:
Vreemd. Ik heb bij Christine nou helemaal niet de associatie met neuken.
Nee hoor, het is nachtquote:Op zondag 10 juli 2005 03:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu sta ik weer in een kwaad daglicht, zeker...
Die zag ik van verre aankomen,quote:
Heb ik dan een bavianenhoofd of een verlopenstudenthoofd?quote:Op zondag 10 juli 2005 03:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga slapen...
Ik zal mijn best doen een droom over jullie te dromen....
Euh... wat wou je anders over ons dromen... een koe??quote:Op zondag 10 juli 2005 03:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga slapen...
Ik zal mijn best doen een droom over jullie te dromen....
Beidenquote:Op zondag 10 juli 2005 03:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Heb ik dan een bavianenhoofd of een verlopenstudenthoofd?
Ik ook niet, aan al die Oscarnominaties te zien.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:55 schreef Tijn het volgende:
Ik vond 'em eigenlijk wel aardig, Lamon. Maar over smaak weet ik niets.
Goed.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:04 schreef Christine het volgende:
Lamon > wat vond je van War of the Worlds?
Je doet alsof dat vervelend is, al die leuke jonge jongens..quote:Op zondag 10 juli 2005 04:14 schreef thaleia het volgende:
Hallo! Lieve semi-bikkelaars!
Ik heb me vannacht uitstekend vermaakt in het Nijmeegse uitgaansleven. Prachtig, geweldig, ik vraag me alleen wel af hoelang het nog gaat duren dat iedereen me 7 jaar jonger schat en ik dus steeds schattige jongemannen van 7 jaar jonger achter me aan krijg. Maar lollig was het wel, dus je hoort mij niet klagen. Ik ben echter wel eerder dan alle anderen naar huis gegaan, dat krijg je op mijn leeftijd, dan ben je geen bikkel meer, maar slechts een semi-bikkel. Welterusten!
dacht hetzelfde ...quote:Op zondag 10 juli 2005 04:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je doet alsof dat vervelend is, al die leuke jonge jongens..
Dat is het ook, dat moet jij wetenquote:Op zondag 10 juli 2005 04:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je doet alsof dat vervelend is, al die leuke jonge jongens..
quote:Op zondag 10 juli 2005 04:14 schreef thaleia het volgende:
je hoort mij niet klagen.
Trouw aan de oorsprong van Wells, heb ik me laten vertellen. Als je toch retro gaat, doe het dan goed, was het motto waarschijnlijk..quote:Op zondag 10 juli 2005 04:13 schreef Christine het volgende:
Het eind was een beetje raar he?
Op weekenddagen pas zo rond een uur of 6, 7. En dan maakt het niet uit of je nog wakker bent of al wakker, want ook als je al wakker bent op zo'n tijdstip in een weekend ben je een bikkelquote:Op zondag 10 juli 2005 04:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
wanneer verdwijnt het semi gedeelte?
Hee lekker ding, jij hier?quote:Op zondag 10 juli 2005 04:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
Er waren duizenden tripods.... en ze hebben er vier neergehaald ofzo?quote:Op zondag 10 juli 2005 04:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vond hem wel redelijk, maar echt niet bijzonder. Die tripods waren wel leuk, maar ik had nog wel wat meer opgeblazen willen zien.
ik werd vroegtijdig een taxi in gesleurdquote:Op zondag 10 juli 2005 04:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom helaas?
Waarom wel?
Nog geneukt?
Ich habe es nicht gewust.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:31 schreef Tijn het volgende:
Ik snap er niks van dat het "plotselinge" einde van War of the Worlds nog als een verrassing komt voor sommige mensen. Na een boek, een hoorspel, een musical en een film zou je toch wel verwachten dat het verhaal algemeen bekend is bij jong en oud?
het blijft een erg lame einde, net als "day of the triffids" waarin het zelfde concept word gebruikt.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:31 schreef Tijn het volgende:
Ik snap er niks van dat het "plotselinge" einde van War of the Worlds nog als een verrassing komt voor sommige mensen. Na een boek, een hoorspel, een musical en een film zou je toch wel verwachten dat het verhaal algemeen bekend is bij jong en oud?
om te neuken of om te semi-bikkelen?quote:Op zondag 10 juli 2005 04:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik werd vroegtijdig een taxi in gesleurd.
ach, morgen weer een kans!
Goed plan! Had je ze in huis of is er een tent in de buurt die ze nog maakt op dit tijdstip?quote:Op zondag 10 juli 2005 04:32 schreef thaleia het volgende:
Ik vind dat van die nachtelijke taco van gisteren eigenlijk wel voor herhaling vatbaar
ehm, ik hoop op optie 1, eigenlijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:33 schreef Christine het volgende:
[..]
om te neuken of om te semi-bikkelen?
Zeker, zeker. Ik heb vanavond (en gisteren ookquote:Op zondag 10 juli 2005 04:33 schreef Tijn het volgende:
Goed plan! Had je ze in huis of is er een tent in de buurt die ze nog maakt op dit tijdstip?
Midnightsnacks zijn sowieso okay
Wat moet jij een ultiem gelukkig mens zijn.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:35 schreef thaleia het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ik heb vanavond (en gisteren ook) taco's gegeten en nog wat restanten daarvan over, en die liggen nu in de braadpan en de oven verwarmt ook al voor. Prachtig. Ik herhaal het nog maar een keer: het leven is mooi. Vooral ook als je bij het uitgaan wordt gevraagd: "wat studeer je"
![]()
Heb je die andere studie van je ooit nog afgemaakt dan?quote:Op zondag 10 juli 2005 04:35 schreef thaleia het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Ik heb vanavond (en gisteren ook) taco's gegeten en nog wat restanten daarvan over, en die liggen nu in de braadpan en de oven verwarmt ook al voor. Prachtig. Ik herhaal het nog maar een keer: het leven is mooi. Vooral ook als je bij het uitgaan wordt gevraagd: "wat studeer je"
![]()
Ja, hier zijn ze ook al druk bezig. Bikkels hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 04:36 schreef thaleia het volgende:
De vogeltjes fluiten hier trouwens al. Maar misschien zijn het uitzonderlijke vroege vogeltjes, dat kan
Wel schijnen de liefhebbers altijd al een probleem gehad te hebben met het einde.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:31 schreef Tijn het volgende:
dan moeten we eik naar Lamon's bikkeltijd... weekend rond 4 denk ik..quote:Op zondag 10 juli 2005 04:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
yup! hier ook al...quote:Op zondag 10 juli 2005 04:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, hier zijn ze ook al druk bezig. Bikkels hoor
Jajaja, ik ben bezig een date te regelen, Lamon. Ik ga niet in m'n eentje namelijk.quote:Op zondag 10 juli 2005 04:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
(ga trouwens snel the Machinist kijken, Tijn! Hij draait maar in een paar steden en voor je het weet is het te laat.)
semi-bikkels hequote:Op zondag 10 juli 2005 04:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, hier zijn ze ook al druk bezig. Bikkels hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |