quote:
Het zijn net mensen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:58 schreef thaleia het volgende:
Hallo!
Ik had het kunnen weten, want ik kreeg filosofen te eten, en die blijven altijd lang hangen en drinken veel. En laten een teringzooi achter. Ik hou van ze
Koreaanse films zijn heftig.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:03 schreef broer het volgende:
Paella om tien voor drie 's nachts? Dat wordt eng dromen...
Eng dromen is fijn,dan maak je nogeens wat mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:19 schreef thaleia het volgende:
Ik draai nu "Ian Curtis wishlist" om kwart over drie 's nachts. Dat wordt pas eng dromen.
kun je er een topic over openen in R&P of TRUquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Eng dromen is fijn,dan maak je nogeens wat mee..
Ik heb ´t gevoel dat zo´n topic tot niets gaat leiden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
kun je er een topic over openen in R&P of TRU
Dat gevoel heb ik dus ook deze nachtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb ´t gevoel dat zo´n topic tot niets gaat leiden..
Daarom is deze ideaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook deze nacht![]()
Het is nog steeds niet licht aan 't worden dus ik post ff dat 't idd weer mooie afsluiter is.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:09 schreef MissHobje het volgende:
Alleen......deze nacht is helaas al bijna afgelopen..
mooie afsluiter of nie ?
meebikkeltquote:Op zondag 17 juli 2005 02:48 schreef thaleia het volgende:
Als je al voor drieeen terugbent van de zomerfeesten ben je best wel een semi-bikkel
soort van verjaardagquote:Op zondag 17 juli 2005 02:51 schreef thaleia het volgende:
En jij bent al voor drieeen terug waarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |