Er staat nu zo'n sjonnie, waar je in kan staan, en dan is er zo'n meeting, blijft ie dan ook staan?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:00 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld na de missie Highrider/Lowrider... Maar dat weet ik ook nu pas. Het schijnt dat als je gewonnen hebt dat er een auto blijft staan. Je kan er dan niet in, maar je moet het duwen naar een garage en dan kan je er wel in en heb je een kogelvrije auto.
ja klopt dat doe ik ook... werkt perfect, alleen niet als je Sweet achter je aan hebt hobbelen, want voor je het weet rij je 'm overquote:Op zondag 3 juli 2005 16:05 schreef Newb het volgende:
Ik ging met 'n tank uit Las venturas ofzo, gangwars starten, en dan gewoon plat rijden. Gaat héél goed. Je stapt uit, schiet er 3/4 dood. You provoked a gang war staat er dan, instappen, en knallen.
Ja klopt, maar datis een missie dat je samen met Sweet wat hoods moet gaan veroveren en je kan hem niet achterlaten.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die gangwars moet je ook in je ééntje doen, dat haal je makkelijk.
Die is inderdaad leuk. Vooral als je over de motorkap van auto's rijd. Sommige vliegen gelijk in brandquote:Op zondag 3 juli 2005 15:50 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind deze leuker dan de monstertruck
[[url=http://img292.imageshack.us/img292/4736/naamloos8hk.th.jpg]afbeelding][/URL]
edit: let niet op de bovenkant van het plaatje, foutje met knippen/plakken![]()
Ik druk dan herhaaldelijk de W knop(stoppie knop) in. Maar dat kan bij jou anders zijn. Dat ligt er maar net aan hoe het hebt ingesteld.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:33 schreef Louterman het volgende:
Hoe kan je op de pc subtiel doen dat je bij een motor iets naar beneden gaat, waardoor je meer snelheid krijgt?
Ik moet dus herhaaldelijk op de knop drukken waarop ik het heb ingesteld?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik druk dan herhaaldelijk de W knop(stoppie knop) in. Maar dat kan bij jou anders zijn. Dat ligt er maar net aan hoe het hebt ingesteld.
Postte ik hierboven ook. Als je de minigun hebt gepakt moet je gaan saven, dan weer de minigun pakken en opnieuw saven, heb je zo een paar duizend kogels te pakken, want dat ding is voor zover ik weet nergens anders te koop.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:36 schreef kassenbouwer het volgende:
Nu heb ik het echt uitgevonden met die gangwars... Gebruik zo'n minigun (op de boerderij van die FBI-agent in Tierro Robada) en je hebt binnen een paar secondes een hood veroverd.
Ja dat had ik dus gedaan, maar niet op volgorde.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De tags nummeren, plattegrondje uitprinten, elke tag langsrijden, en afstrepen welke je al gedaan hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |