ja, maar als je dat uitschakel, ga je sturen met je muis, de keus is aan jouquote:Op maandag 4 juli 2005 12:34 schreef Gesloten het volgende:
Als ik in de auto zit en met m`n muis beweeg, beweegt de camera mee.
Erg irritant vind ik het dus mijn vraag is: kun je dat uitschakelen?
Je kan dan ook nog steeds met je keyboard sturen maar de view blijf wel goed (grootste deel van de tijd dan)quote:Op maandag 4 juli 2005 13:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ja, maar als je dat uitschakel, ga je sturen met je muis, de keus is aan jou
Dat kan ja. Zelfde manier als waarop je een muur overgaat. Er naast drijven en de linker shift indrukken.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:03 schreef BierKoning het volgende:
kan je ook vanuit het water een boot in komen?! ik lig nu in de haven van san fierro en ik wil dr uit
hehe heb ik ook 2 keer gehad, en dat is een aardig stukje zwemmen kan ik je vertellenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:03 schreef BierKoning het volgende:
kan je ook vanuit het water een boot in komen?! ik lig nu in de haven van san fierro en ik wil dr uit
Xbox is locken en met de D pad omhoog drukken.quote:Op maandag 4 juli 2005 16:05 schreef MrD het volgende:
Heeya,
Bij het spel GTA-SA moet ik nu om verder te komen een missie doen met een aantal leden van de Grove street gang.
Alleen, hoe nu moet ik ze mee krijgen de auto in,
hoe moet dat ook alweer!!! gang members mee krijgen?
weet iemand dit! \graag
Uh.. niet?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:29 schreef MrD het volgende:
Super, bedankt dat ik ga proberen!
Nu net schoot me nog een vraag in gedachten,
Hoe kan je ladders op klimmen? Bijvoorbeeld, in san fierro.
Daar heb je naast het vliegveld allemaal ladders ( vanuit het water) om er zo op te komen!
alleen, hoe gaat carl de ladder op? ik heb springen etc allemaal geprobeerd!
Iemand..?
Bedankt again..!![]()
Dat kan niet, is wel stom gedaan. Dan sta je daar onderaan, eindelijk uit het water, kun je de trap niet opquote:Op maandag 4 juli 2005 16:29 schreef MrD het volgende:
Super, bedankt dat ik ga proberen!
Nu net schoot me nog een vraag in gedachten,
Hoe kan je ladders op klimmen? Bijvoorbeeld, in san fierro.
Daar heb je naast het vliegveld allemaal ladders ( vanuit het water) om er zo op te komen!
alleen, hoe gaat carl de ladder op? ik heb springen etc allemaal geprobeerd!
Iemand..?
Bedankt again..!![]()
Die heb ik ook een kwartiertje lopen zoeken weet alleen niet meer precies waarquote:Op maandag 4 juli 2005 17:38 schreef Yildiz het volgende:
Weet iemand waar tag 59 op deze kaart is? KLIK : http://www.gta-sanandreas.com/guides/tagsmap/map.htm
58 heb ik wel gevonden, of zit ik in de war?
[[url=http://img274.imageshack.us/img274/7601/tag580df.th.jpg]afbeelding][/URL]
Help please
vlieglessen zijn in het begin kut.. maar geloof me.. je hebt er ontzettend veel aan.. een tip is dat je op moet stijgen.. en door de eerste cirkel moet vleigen.. laat dan w los en sturr met a en d... ga je te hoog of te laag.. stuur dan bij met pijltje naar boven of naar beneden...quote:Op maandag 4 juli 2005 17:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik ben bezig met de vliegmissies op dat verlaten vliegveldje.
De eerste 2 waren simpel, de 3e is kut!
Geen zin inna 10 pogingen
Heb alleen nog de Zero missies te doen, naast deze, en dat is ook al vliegen...
SAAAAAAAI!
Ik kan alleen deze vinden, en tag 57 heb ik ook alquote:Op maandag 4 juli 2005 17:44 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Die heb ik ook een kwartiertje lopen zoeken weet alleen niet meer precies waar
iig in een smal steegje volgens mij op die hoger gelegen weg
Heb je de wielen wel ingetrokkenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik ben bezig met de vliegmissies op dat verlaten vliegveldje.
De eerste 2 waren simpel, de 3e is kut!
Geen zin inna 10 pogingen
Heb alleen nog de Zero missies te doen, naast deze, en dat is ook al vliegen...
SAAAAAAAI!
Daar heb ik ook over getwijfeld, maar die meldingen zijn zo f*cking irritant dat ze maar wegmoestenquote:
dankjequote:Op maandag 4 juli 2005 20:11 schreef Cerbie het volgende:
http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=screen&inhoud=location&name=50
Bron
Is het deze?
[[url=http://img277.imageshack.us/img277/9670/naamloos4yn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ballas is bijna weg, ik krijg alleen het gele Vagos gebied bij de muis maar niet te pakken, heb er nog nooit Vagos zien lopen
Editje, die gele bovenaan heb ik nu ook maar de rest lukt niet echt. Misschien dat ik lopens meer kans heb, dat ik dan langer in de hood sta?
Veel plezier met die oysters. Er liggen er dacht ik 2 vlak in de buurt van die marinebasis. Dus veel succes gewenst als je die gaat pakken.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:15 schreef Yildiz het volgende:
[..]
dankje
op deze kaart ligt ie aan de overkant
http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=collect&inhoud=tags
ff zoeken dan
brb
EDIT: DONE!
Op deze kaart: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=collect&inhoud=tags staat tag 49 ergens anders op de kaart dan tag 59 op die vorige kaart. Tag 59 op die voirge bestaat niet.
Alleen is het screenshot van hun wel slecht, ik kon alleen die radar onderin
http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=screen&inhoud=location&name=49
misbruiken, en eruit halen dat het oranje ergens moest zijn.
Als ze dit nou als screenshot hadden, is t een stuk duidelijker.
(toffe fiets heb ik nu btw. een echte lowrider)
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu op naar de oysters en horseshoes
Ik ga wel ff fietsen naar me luchtmachtbasis, om daar weer n jetpack te halen, voor de horseshoesquote:Op maandag 4 juli 2005 21:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Veel plezier met die oysters. Er liggen er dacht ik 2 vlak in de buurt van die marinebasis. Dus veel succes gewenst als je die gaat pakken.
Daarmee heb ik ook de horseshoes gepakt. Is inderdaad zeer handigquote:Op maandag 4 juli 2005 21:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ga wel ff fietsen naar me luchtmachtbasis, om daar weer n jetpack te halen, voor de horseshoes![]()
ja, als je winamp installeerd ofzoquote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef kokos het volgende:
Hoe maak ik mijn eigen soundtrack? Ik moet een CODEC hebben?
mijne kon dat rook e.d. ook niet hebben, helemaal flippen dat dingquote:Op maandag 4 juli 2005 23:06 schreef Cerbie het volgende:
Ik heb een aparte save gemaakt met de rellen zodat ik altijd terug kan gaan, is wel leuk gedaan.
Nu maar eens aan de laatste missie beginnen, ik laat hem iig één keer mislukken voor dat SWAT tankje. Heeft iemand nog tips behalve een volle minigun/M4 en een volle body-armor?
De ambulancemissies voor dubbel leven heb ik al gedaan, die van de politie niet, geen zin in nadat ik op lvl te hoog per ongeluk op 2 drukte
Dit gaat trouwens gigantisch haperen als er veel brand/rookeffecten zijn, dat kan deze videokaart echt niet hebben
heb em met de jetpack gedaan, ging snel zatquote:
Hoe krijg ik dat ding?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
heb em met de jetpack gedaan, ging snel zat
ergens bij die missies na san fierro, bij dat vliegveldquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:19 schreef Cerbie het volgende:
Nee, kut!
Heb net 16 fares gedaan, kan ik een van de ontploffende auto's niet meer ontwijken waardoor de mijne ook ontploft. Nu kan ik opnieuw die fares gaan doen of gewoon saven en al m'n wapens kwijt zijn (en dat zijn er heel erg veel, 100k makkelijk).
Zijn die rellen ook nog buiten Los Santos? Ik denk dat ik de laatste missie niet ga doen, dit is veel te leuk
Ik heb gekozen voor herladen. Nu eerst een de vriendin van het ziekenhuis zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
touringcars en bussenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:05 schreef Drifter__ het volgende:
Zijn er eigenlijk wagens waarin meer dan 4 personen kunnen?
Word je nu fire proof als je deze missie hebt uitgespeeld?quote:Op maandag 4 juli 2005 23:48 schreef Cerbie het volgende:
Brandweermissies in één keer gehaald. Laatste levels waren spannend, lvl 11 moest ik doen met 2 politieauto's die rond het brandende wrak en mij cirkelden en agentjes die me uit de wagen wilde sleuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak nie regtig saak nie
Neuh, gewoon winamp installeren, dat is je codecquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:20 schreef kokos het volgende:
Gewoon een playlist maken in winamp en waar moet ik die dan plaatsen?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:51 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Neuh, gewoon winamp installeren, dat is je codec
en dan je mp3's plaatsen in deze map:
C:\Documents and Settings\Eigenaar\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks
En die 12 brandweermissies maken je inderdaad fireproof, heel handig met de eindmissie, anders blijf je maar blussen. Het kan vast wel, de hele tijd blussen en je zo naar buiten werken, maar fireproof is handig
Nu ga ik ff die dates doen, is niet voor de 100% maar voor als je dood gaat, dat je dan je wapens houdt etc.
Betekend dat dat als ik eenmaal 100% heb , het dan ook wel goed is? En ik dus altijd dood kan gaan, en me wapens houdt?quote:Katie Zahn
Katie is a nurse. You can pick her up at the Avispa Country Club in San Fierro, where she practices T'ai Chi. Katie likes mens with lots of sex appeal and muscle, so bulk up before asking her out! If you get wasted whilst dating Katie, she will you let you keep your weapons when you are released. Gaining 100% progression with Katie unlocks the medic suit.
Katie is voiced by China Chow, who began her acting career in 1998. She acted in such films as "The Big Hit" (1998) Sol Goode (2001) and Frankenfish (2004).
http://www.gtasanandreas.net/characters/
doe je toch gewoon met de muis? easy peasyquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:14 schreef kassenbouwer het volgende:
Het is ook wel een vreselijk irritantie missie, die brandweermissie... Dat richten met die straal gaat voor geen meter, zeker als er in een straat met bomen weer eens zo'n brandend ventje rond gaat lopen.
Zo een vriendinnetje is er toch ook?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
[..]
Helaas is het wel zo, dat ik niet iets heb dat als ik busted wordt, dat ik mn wapens mag blijven houden
Klopt.quote:
quote:Barbara Schternvart
Rewards: A very cool reward when you first start dating her. She is a cop, so when you get busted, you get to keep your weapons and no money is taken from you. At 50% you will get to drive her ranger that spawns outside the sheriffs office. At 100% you will recieve the police uniform in your wardrobe. However, the police uniform does not let you get in the military areas such as the Naval base or restricted area in the desert without getting a wanted level.
en als ik dus haar op 100% heb, en ermee kapt,dan blijft die functie er nog steeds huh?quote:
Geen idee. Ik heb haar nog niet als vriendin.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
en als ik dus haar op 100% heb, en ermee kapt,dan blijft die functie er nog steeds huh?
Bedanktquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
doe je toch gewoon met de muis? easy peasy
Dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:46 schreef Dark_Killah het volgende:
Hej heeft iemand ff een .dat file voor me?
Mail hem maar ff naar timbrand@xs4all.nl plz, dank je!!
Ik las op http://www.g-unleashed.com/ dat China Town het goed doet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:17 schreef Yildiz het volgende:
Dat Katie Zahn daten is kut!
op gegeven moment wil ze rijden, ik denk okey, cool, hup in n slamvan
of taxi met nitro wat dan ook
zegt ze cmon CJ faster! terwijl er onderin in beeld staat youre driving too fast!
ja, dan is het binnen 30 seconden over, ik weet niet waar ik heen zou moeten gaan, waar ik moet cruisen of wat dan ook
na n keer of 4 laden en langskomenwil ze dan weer dansen, dat lukt dan wel goed, maar toch
het is kut, dat rijden met haar lukt me niet, iemand?
ik neuk haar nu tenminste wel![]()
Dat zeker...want zit nu met die missie waar ik de keycard moet hebben en na het achtervolgen van haar kom ik dus binnen, maar moet ik nu ook nog eens dat excitement enzo gaan vullen. Lukte dus niet en nu is het mission failed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:48 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind het nogal kansloos, die hot coffee mod eigenlijk.
naaah fuck it ook, dan maar n paar keer ladenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:17 schreef Yildiz het volgende:
Dat Katie Zahn daten is kut!
op gegeven moment wil ze rijden, ik denk okey, cool, hup in n slamvan
of taxi met nitro wat dan ook
zegt ze cmon CJ faster! terwijl er onderin in beeld staat youre driving too fast!
ja, dan is het binnen 30 seconden over, ik weet niet waar ik heen zou moeten gaan, waar ik moet cruisen of wat dan ook
na n keer of 4 laden en langskomenwil ze dan weer dansen, dat lukt dan wel goed, maar toch
het is kut, dat rijden met haar lukt me niet, iemand?
ik neuk haar nu tenminste wel![]()
Linker tepel indrukken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:23 schreef -Mo- het volgende:
Hoe doe je de sirene aan/uit bij een politiewagen/ambulance op de Xbox?
ga ik ook maar eens proberen danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:45 schreef Cerbie het volgende:
7 keer achter elkaar saven heeft het bij mij opgelost, steeds over hetzelfde slot heen. Nu maar hopen dat het niet terug komt
volgens mij was dat 12500 feet... kan ik me herinnerenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:53 schreef Cerbie het volgende:
Hm hoelang kun je eigenlijk achter elkaar doorfietsen in de gym op één dag, ik heb zojuist ~7500 feet gedaan, ik dacht dat de grens per dag rond de 6000 lag
met TABquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:06 schreef Cerbie het volgende:
Hm, moet blijkbaar met de L1 knop op de PS2, welke toets is dat op de PC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |