Euhm, come again???quote:Op donderdag 15 december 2005 01:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is toch al na 6 december?
Nou Cici, daar ga je..
maar het was ook het begin van het einde.. zo leerde ik deze week..quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb een gedicht geschreven over de dag van het concert, omdat daar voor mij en m'n ex heel veel in zat.. op zich wel geinig om een beetje te spelen met verwijzingen naar liedjes van John.
What happened?quote:Op maandag 26 december 2005 14:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
maar het was ook het begin van het einde.. zo leerde ik deze week..![]()
Ze misinterpreteerde de laatste drie regels en dacht dat ik er mee wilde kappen en haar dat op die manier wilde vertellen.. um.. maar dat was niet het enige hoor..quote:
Oeii..quote:Op maandag 26 december 2005 14:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ze misinterpreteerde de laatste drie regels en dacht dat ik er mee wilde kappen en haar dat op die manier wilde vertellen.. um.. maar dat was niet het enige hoor..![]()
Haha.. sorry..quote:Op donderdag 29 december 2005 03:50 schreef Cici het volgende:
Ja, dat heb ik je maanden terug al gezegd.
Slimmerd
Je hebt zeker wat gemist.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:07 schreef newyorkcity het volgende:
Ja! O hij is leuk. Heb inderdaad ook die twee cd'tjes voor de get lifted cd. Had naar hem toe moeten gaan afgelopen jaar toen de kaartjes nog maar 20 euro waren...
O! jij was er! volgende keer weer??quote:Op zondag 15 januari 2006 20:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je hebt zeker wat gemist.
Nou, weet je.. juist omdat het zo perfect was, zou ik de volgende keer misschien niet meer gaan. Ik bedoel: het was gewoon top. Klaar. Een volgende keer is het risico op teleurstelling aanwezig. Aan de andere kant: als het nieuwe album lekker is, dan ben ik er natuurlijk gewoon weer bij. Ik was naar John Legend, omdat ik met een bepaalde jongedame gemeen had dat we zijn muziek lekker vonden. Met haar zal ik sowieso niet meer gaan, dus er moet een nieuwe bijzondere reden zijn om juist naar John Legend te gaan.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:14 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
O! jij was er! volgende keer weer??
Als het goed is er binnenkort weer een herhaling maar ik weet niet precies wanneerquote:
Net als Usher zekerquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:07 schreef Cici het volgende:
Ok, van TMF.nl, maar goed
21/02/06 11:06 - John Legend heeft meer zelfvertrouwen door zijn gespierde lichaam. Hij durft zich nu letterlijk bloot te geven op het podium.
De zanger heeft eerder zijn vrouwelijke fans teleurgesteld met zijn onzekere houding. Maar nu hij flink getraind heeft, is hij er klaar voor om zijn lichaam te showen. Legend vertelt: "Ik doe nu mijn t-shirt uit en heb een strak shirt aan tijdens de show. Dus ik verhoog wel degelijk het sexgehalte. Ik heb veel vrouwelijke fans en probeer ze op deze manier te geven wat ze willen," aldus John Legend.
Hij zou het meer inhoudelijk moeten zoeken, niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:37 schreef Lief-visje het volgende:
Ik vraag me af of dat helpt voor meer zelfvertrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |