Ik geloof er geen zak van, de belangrijkste nederlandse programma's van het jaar halen misschien hoogstens 20% van de bevolking aan kijkcijfers, waarom zou life 8, een programma met westerse artiesten, en dus niet bijster interessant voor azie, africa dan opeens 60% van de hele wereld halenquote:Op zondag 3 juli 2005 01:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
zeker weet je het nooit.. de schatting lopen van een half miljard, tot 5 miljard
like poep, enzo...quote:
En geen Freddy Mercury.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:41 schreef Matness het volgende:
Vond de line-up tegenvallen in vergelijking met 1985. Geen Ultravox, geen Dire Straights, geen Phill Collins.
ik heb haar eigenlijk nog nooit niet vals horen zingenquote:Op zondag 3 juli 2005 01:39 schreef Jane het volgende:
[..]
En dan zong ze 7 seconds nog minder vals dan die andere 2 nummers.
Geen Bowie, dat vond ik het ergste eigenlijk. (Ja, behalve de ontbrekende dooien danquote:Op zondag 3 juli 2005 01:41 schreef Matness het volgende:
Vond de line-up tegenvallen in vergelijking met 1985. Geen Ultravox, geen Dire Straights, geen Phill Collins.
Ja, best wel.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:41 schreef Matness het volgende:
Ik ben trouwens erg gaar. Jullie niet?
Beetjequote:Op zondag 3 juli 2005 01:41 schreef Matness het volgende:
Begint te komen idd..quote:Op zondag 3 juli 2005 01:41 schreef Matness het volgende:
Net dat was het getal van 85% (dus meer dan 5 miljardquote:Op zondag 3 juli 2005 01:38 schreef ZeroVince het volgende:
[..]
Dat cijfer werd inderdaad vanmiddag op TV genoemd (Ned 3 probably), maar dat gaat dan over een potentieel bereik van 4 miljard mensen.
Ik wel. Ik wilde opblijven voor Duran Duran, die kwam toen 's nachts. Volgens mij gingen ze toen in Amerika pas beginnen toen Londen was afgelopen.quote:
Ach, ik heb wel weer gelachen bij Snoop.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:43 schreef Wiehoe het volgende:
(snoop dogg, maar dat is mijn smaak gewoon niet).
aan de dope?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:40 schreef matthijst het volgende:
Maar waar the fuck was Michael Jackson
en terechtquote:Op zondag 3 juli 2005 01:44 schreef MOVO het volgende:
Ik vond de line-up eigenlijk oud waar waren de Britnie's de kwakielera"s?
Ik denk dat ze met deze line-up voornamelijk dezelfde generatie bereikt hebben als twintig jaar terug.
Tuurlijk het is tenslotte "van ons" zullen we maar zeggen, toch mis je zo mischien wel een paar honderd miljoen "handtekeningen".quote:
Het probleem was dat er teveel gaande was om fatsoenlijk weer te geven, denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:45 schreef Matness het volgende:
Voor mn gevoel zo achteraf had Live 8 best samengevat kunnen worden in een uurtje of 3. Hoop baggerbands zaten erbij.
het is wel verspreid over 12 uur he.. 10 concerten.. 400 radiostations die het live uitzenden en vele tv zenders.. ook veel mensen via internet.. Ook op het werk.. dus het kan best!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:39 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van, de belangrijkste nederlandse programma's van het jaar halen misschien hoogstens 20% van de bevolking aan kijkcijfers, waarom zou life 8, een programma met westerse artiesten, en dus niet bijster interessant voor azie, africa dan opeens 60% van de hele wereld halen
Als 4 miljard mensen vandaag life 8 hadden gekeken was de hele economie gecrashed
welnee, er zat genoeg tussen wat de kinders ook aanspreektquote:Op zondag 3 juli 2005 01:47 schreef MOVO het volgende:
[..]
Tuurlijk het is tenslotte "van ons" zullen we maar zeggen, toch mis je zo mischien wel een paar honderd miljoen "handtekeningen".
Kanye Westquote:Op zondag 3 juli 2005 01:49 schreef broer het volgende:
Dat wat nu staat te rappen op de BBC is bepaald niet slecht, trouwens.
Is dit Jay-Z? Weet iemand dat?
Kanye Westquote:Op zondag 3 juli 2005 01:49 schreef broer het volgende:
Dat wat nu staat te rappen op de BBC is bepaald niet slecht, trouwens.
Is dit Jay-Z? Weet iemand dat?
helemaal mee eens!quote:Op zondag 3 juli 2005 01:48 schreef milagro het volgende:
[..]
welnee, er zat genoeg tussen wat de kinders ook aanspreekt
de Britneys en Christina's horen daar gewoon niet, klaar
Al een tijdje bezig. Op de bbc is nu will smith weer.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:50 schreef qu63 het volgende:
In Canada hoor ik nu hey jude..
Sluiten ze overal af met Hey Jude?quote:Op zondag 3 juli 2005 01:50 schreef qu63 het volgende:
In Canada hoor ik nu hey jude..
quote:Op zondag 3 juli 2005 01:49 schreef qu63 het volgende:
Kanye West
Dan zat ik er nogal naast met mijn Jay-Z.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:49 schreef Matness het volgende:
Kanye West
Oh, jammer dat ik dat niet gezien heb.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:51 schreef Matness het volgende:
De BBC zendt hoogepunten van Philly uit zie ik, ze knippen de helft weg per artiest. Smith kwam op op een troon.
Zo doet ie Yo Home to Bell Airquote:Op zondag 3 juli 2005 01:52 schreef milagro het volgende:
Gettin's jiggggggggggggggie......ben te moe , ik blijf even zitten.
ik vind dit best okay eigenlijk, net als Snoop Dogjequote:
Neil Young nu.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:55 schreef qu63 het volgende:
niemand gaat weg, niemand komt het podium op..
BBC knipt de rest weg dusquote:Op zondag 3 juli 2005 01:53 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind dit best okay eigenlijk, net als Snoop Dogje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |