Ga je naar hun concert?? Ik zit te twijfelenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:49 schreef Tha_T het volgende:
En voorlopig blijf ik ook UB40 luisteren
Zag het in de krant staan. Ik weet het nog niet. Liefste wel natuurlijk maar ik weet niet wat voor publiek erop af komtquote:Op zondag 3 juli 2005 14:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga je naar hun concert?? Ik zit te twijfelen
Volgens mij zijn het allemaal hitsige vrouwtjes van rond de 50 en een aantal mannen tegen de 40 in Hawai shirtsquote:Op zondag 3 juli 2005 15:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zag het in de krant staan. Ik weet het nog niet. Liefste wel natuurlijk maar ik weet niet wat voor publiek erop af komt, En een goedenmiddag
Makkelijke one-night stands danquote:Op zondag 3 juli 2005 15:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het allemaal hitsige vrouwtjes van rond de 50 en een aantal mannen tegen de 40 in Hawai shirts
Ik ga kijken of er iemand is in mijn vriendenkring die er heen wil
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:53 schreef Tha_T het volgende:
Seether - Never Leave
Ben er weerquote:
Dan ga ik maar eens kijken of de F1 nog bezig is of de TDFquote:Op zondag 3 juli 2005 16:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben er weer
Het regent daar bij Wimbledon
3 Doors Down - The Road I'm On
gaat wel hard achteruit met die jongenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:28 schreef Stuart het volgende:
Jan Smit - Boom Boom Bailando
Nog nietquote:Op zondag 3 juli 2005 19:57 schreef Dizer het volgende:
Rob Thomas - Ever The Same
T. Heb je Rt's EP al? Something More?
Zeiknummer..iets andersquote:Op zondag 3 juli 2005 20:34 schreef Dizer het volgende:
Robbie Williams - Misunderstood
Fucking beste nummer van Guns 'n Roses en een van mijn favoriete nummers allertijdenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:41 schreef Heatseeker het volgende:
Guns ´n Roses - You could be mine
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fucking beste nummer van Guns 'n Roses en een van mijn favoriete nummers allertijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |