Wel op het singletje iig.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:49 schreef Matness het volgende:
Deed george 20 jaar terug ook mee?
ahaquote:Op zondag 3 juli 2005 00:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal de geboortedatum van Sir Paul zijn.
*klap klap klap*quote:
bijna 2 uurquote:Op zondag 3 juli 2005 00:50 schreef the_disheaver het volgende:
Volgens het schema:
2211 Sir Paul McCartney
Engelse tijd, dus 2311 nl tijd...
Meer dan een uur reeds vertraagd...
quote:Op zondag 3 juli 2005 00:51 schreef Matness het volgende:
Hey dit nummer lijkt op een nummer van Volumia. De oude jatmoos van een McCartney
Ja,quote:Op zondag 3 juli 2005 00:51 schreef Matness het volgende:
Hey dit nummer lijkt op een nummer van Volumia. De oude jatmoos van een McCartney
Ze zijn net begonnen.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:52 schreef Boes-Poes het volgende:
philedelphia is afgelopen nu ?
volumia was iets later ermeequote:Op zondag 3 juli 2005 00:51 schreef Matness het volgende:
sjacho.quote:
Volgens mij niet, het is daar een stukje vroeger hè.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:52 schreef Boes-Poes het volgende:
philedelphia is afgelopen nu ?
Crazy Frog? Ring ding ding..quote:Op zondag 3 juli 2005 00:53 schreef Matness het volgende:
Komt dat kikkerkoor nog als surpriseact?
nietwaar.. ze zijn al langer bezig.. Will Smith kwam vanuit philliequote:
Met een grootse uitvoering van de Jamba ringtone zekerquote:Op zondag 3 juli 2005 00:53 schreef Matness het volgende:
Komt dat kikkerkoor nog als surpriseact?
Ik vond het al wat vreemd, maar ze begonnen over naar de uitgangen gaan enzo. Het zal wel weer iets van het scherm geweest zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij niet, het is daar een stukje vroeger hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |