Ik denk eerder dat Yvonne hem net heeft losgelaten vanwege goed gedragquote:Op zondag 3 juli 2005 02:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het viel te verwachten dat we BrauN met dit topic weer terug naar huis zouden lokken
Zoiets als een TBSer op verlof?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Yvonne hem net heeft losgelaten vanwege goed gedrag![]()
Of hij mag alleen in de nacht ofzo![]()
Ik ben niet, maar nog steeds op locatie. Beter gezegd, de Verenigde Staten van Amerika.quote:Op zondag 3 juli 2005 02:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Het viel te verwachten dat we BrauN met dit topic weer terug naar huis zouden lokken
Wat gooien ze dan in de frituur, alleen patat?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ben niet, maar nog steeds op locatie. Beter gezegd, de Verenigde Staten van Amerika.
Hier doet men trouwens alles in de frituur, maar die klaplopers hebben nog nooit van een kroket, dan wel frikandel gehoord.
quote:Op zondag 3 juli 2005 02:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wat gooien ze dan in de frituur, alleen patat?
Verdulle, mijn banperiode was gewoon voorbij dus mag ik weer los, okee?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:37 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
yeps
Of erger nog.. Misschien is ie wel ontsnapt?
Waar in de US zit je dan precies?quote:Op zondag 3 juli 2005 02:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
Verdulle, mijn banperiode was gewoon voorbij dus mag ik weer los, okee?
Het is hier trouwens 20:40 en ik heb vandaag wederom frieten op. Ik eet eigenlijk zeker 5 dagen per week frieten, want waar ik mijn eten moet kopen hebben ze geen fatsoenlijke aardappelen of rijst en zulke prut.
Álles in de frituur kan ik me niet zo voorstellen eigenlijkquote:
Frikandellen zijn OK,quote:
Kan wezen, maar het gaat hier over Bier Frieten en Tieten.quote:
Máár, [BeF] staat wel voor Bier en Frituurquote:Op zondag 3 juli 2005 02:49 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Kan wezen, maar het gaat hier over Bier Frieten en Tieten.
Allen te prefereren boven frikandellen.![]()
Misschien een potentieel gat in de markt, de frikandel invoeren in de USquote:
Wie weet.... ooit.quote:Op zondag 3 juli 2005 03:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Misschien een potentieel gat in de markt, de frikandel invoeren in de US :p.
BrauN has returnedquote:Op zondag 3 juli 2005 02:26 schreef BrauN het volgende:
Bier en frituur, kruip niet achter het stuur.
Ik hoop op een goede terugkeer ende dat hij maar lang van dit forum mag genieten.quote:
kweet nietquote:Op zondag 3 juli 2005 10:44 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik hoop op een goede terugkeer ende dat hij maar lang van dit forum mag genieten.
Waar is het welkom topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |