Ik haat dus die mensen met een kortzichtige beredenering van: "Vroeger kon ik ook zonder"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:46 schreef nozem het volgende:
Het 'hoort' niet maar tegelijkertijd is het een logische ontwikkeling. Ik snap de commotie ook niet eigenlijk.
Want?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:53 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Ik haat dus die mensen met een kortzichtige beredenering van: "Vroeger kon ik ook zonder"
Vroeger konden ze ook met de helft van hun salaris en met 6 werkdagen. Zullen we maar weer teruggaan?quote:
Prima, als dan ook de prijzen op hetzelfde niveau als toen komen te liggen zie ik geen problemen, aangezien salarissen zijn gestegen tgv inflatie. en die 6-daagse werkweek die bestaat voor sommige mensen gewoon nog steeds hoor, dat was vroeger al beroeps gebonden en nu nog steeds.quote:Op zondag 3 juli 2005 00:10 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Vroeger konden ze ook met de helft van hun salaris en met 6 werkdagen. Zullen we maar weer teruggaan?
quote:Op zondag 26 juni 2005 10:48 schreef rucksichlos het volgende:
Er zullen vast kinderen van 7 zijn die met een GSM kunnen omgaan, maar ik vind de noodzaak daarvoor ontbreken. Behalve dat er gewoon verwacht mag worden dat de ouder op zijn kind let, als ouder is dat nou eenmaal je verantwoordelijkheid om op je kinderen te letten en als je dat niet wilt moet je maar zorgen dat je geen ouder wordt, is de kans ook levensgroot aanwezig dat de mobiel ergens op een speelplaats oid blijft liggen, om maar niet te spreken van overvallen om een mobiele telefoon van kinderen, die je op deze manier in de hand werkt, je brengt je kind dus feitelijk indirect in gevaar om een traumatische ervaring, of erger, op te doen.
idd. ze krijgen de verantwoordelijkheid over spullen waarvan ze de waarde absoluut niet beseffen.quote:Op zondag 3 juli 2005 09:24 schreef Balthar het volgende:
Het gaat er niet om dat kinderen niet op een moderne manier mogen communiceren.
Het gaat er om dat kinderen op zeer jonge leeftijd al mee gaan doen met een race om de status.
Vroeger waren kinderen nog kinderen, nu moeten ze mini volwassenen zijn.
En zo is het.quote:Op zondag 3 juli 2005 01:09 schreef TC03 het volgende:
Een telefoon waarmee je alleen gebeld kan worden vind ik wel puik.
Mijn kinderen krijgen er gewoon geen een, ondanks dat ik er zelf wel een heb.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:53 schreef Salvad0R het volgende:
mensen die zeiken op kinderen met mobieltjes zijn gewoon te schooier om er zelf 1 te halen.
waarom zou je uberhaupt last hebben van het consumerende gedrag van derden.
komt bij mij gewoon over als pure jaloezie
Kinderen moet je bij je houden en er op te letten, als je gewoon een goede ouder bent is een keertje flink roepen voldoende bereik, omdat ze niet ver weg zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:54 schreef Salvad0R het volgende:
het is echt wel noodzakelijk voor een kind om een mobieltje te hebben... bereikbaarheid is een zegen voor ouders & kinderen !
stelletje haters, jullie leven moet haast wel Kut zijn .
verantwoordelijkheid is aan te leren.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:09 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
Mijn kinderen krijgen er gewoon geen een, ondanks dat ik er zelf wel een heb.
Het consumerende gedrag van mijn kinderen kost mij geld en ze raken die dingen alleen maar kwijt.
Jaloers hoef ik ook niet te zijn want alles wat ze krijgen, komt uit mijn portomonaie.
Maar dat leer je nog wel, als je zelf volwassen wordt en verantwoordelijk moet zijn voor wat je hebt.
de wereld wordt kleiner.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:14 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
Kinderen moet je bij je houden en er op te letten, als je gewoon een goede ouder bent is een keertje flink roepen voldoende bereik, omdat ze niet ver weg zijn.
Waarom haters? Verduidelijk jezelf, of is dit gewoon een loze kreet in de ruimte die nergens op slaat.
Mijn leven is goed hoor dank je voor je belangstelling.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |