Nouja wat ik net dus ook zei, zelfde verhaal hierquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef Githa het volgende:
Ik denk dat dat per kind verschilt....Jordy knuffelt echt met zijn giraffezodra ik hem geef slaat hij zijn arm er omheen en duwt dan zijn neusje met gesloten oogjes in de nek van de Giraffe
![]()
![]()
Om te slapen geef ik hem ook wel eens een andere knuffel of gewoon een spuugdoek zodat hij niet alleen met de Giraffe kan slapen maar hij is toch wel duidelijk favoriet![]()
Sven had altijd een voorkeur voor spuugdoekjes, ideaalquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef Suzanna het volgende:
Vanaf wanneer gaan ze knuffels ERG lief vinden? Noa heeft nog geen voorkeur voor een bepaalde knuffel en ik leg ook eigenlijk nooit knuffels in haar bed.
Als ik dit zo lees kan ik beter voorkomen dat ze die voorkeur krijgt, klopt dat?
(en sterkte met het vinden van de favorieten hier ;-) .. )
Ppsst, nikky onze FA heeft een tijdlang bij Bart Smit gewerkt...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
Sven had altijd een voorkeur voor spuugdoekjes, ideaalTot een maandje geleden ofzo (toen hij ziek was) toen kwam ineens Beer in beeld. En Beer is nu zijn grote vriend
Beer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen ... Probleem (eventueel) .......
Ik weet dat ik Beer tijdens mijn zwangerschap heb gekocht bij Bart Smit, maar ik heb toen ook de etiketjes erafgeknipt. Geen idee welk merk Beer is dus
Ik hoop trouwens dat Beer een fase isen zonder spuugdoekjes kan hij nog steeds niet
Had de mijne ook niet...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een mazzel dat Saskia geen enkel favoriet speeltje of knuffeltje heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |