Ja, alsof hij het erom doet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:57 schreef PyTh het volgende:
Wel heel apart dat hij afgelopen Zaterdag een vrijwel identieke goal maakt na eerder al die solo die ook verdacht veel weg had van die rush van Mara op het WK '86
Als dat echt zo is gaat ie ook nog wel naar Napoliquote:
Een deelname, ja. Dat kunnen wel meer spelers zeggen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:46 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Hij heeft ook al een WK achter zijn naam, en Diego pas op zijn 22e
Diego niet en tussen hem ging de vergelijking nu netquote:Op zondag 17 juni 2007 22:20 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Een deelname, ja. Dat kunnen wel meer spelers zeggen.
Wat een goal gisteren weer. Echt een mooi koppeltje met JRR, die twee snappen elkaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is ie goed he die Kleine
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is ie goed he die Kleine
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:00 schreef Mindstate het volgende:
Hij heeft al aardig wat mooie goals gemaakt
Ze moeten Nederlands echt weer als verplicht vak invoeren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:51 schreef BonJovi het volgende:
Ja boeiend DAM je irriteerd me echt mateloos met je gare commentaar. Brazil gaat egwoon winnen zondagBRAZILLLLLLLL
Niet lezen. Of ben je iemand die overal over wil zeiken om het zeiken?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:51 schreef BonJovi het volgende:
Ja boeiend DAM je irriteerd me echt mateloos met je gare commentaar. Brazil gaat egwoon winnen zondagBRAZILLLLLLLL
Je zegt dat Messi nu al superieur is aan Maradona dat is niet zo. Messi is een geweldige voetballer, maar hij moet nog veel leren. Maar zo een voetballer als Maradona zie je bijna niet, wat hij kon was fenomenaal. Ik hoop wel dat Messi dicht in de buurt kan komen als hem, maar er is maar 1 Maradona.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet lezen. Of ben je iemand die overal over wil zeiken om het zeiken?
Koop nieuwe batterijen voor je rollator zodat je buiten kan gaanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze moeten Nederlands echt weer als verplicht vak invoeren.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze moeten Nederlands echt weer als verplicht vak invoeren.
Als je goed gelezen had had je kunnen lezen dat gaat om wat ze gepresteerd hebben op de zelfde leeftijdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:30 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Je zegt dat Messi nu al superieur is aan Maradona dat is niet zo. Messi is een geweldige voetballer, maar hij moet nog veel leren. Maar zo een voetballer als Maradona zie je bijna niet, wat hij kon was fenomenaal. Ik hoop wel dat Messi dicht in de buurt kan komen als hem, maar er is maar 1 Maradona.
GVD wat ben ik blij dat hij bij Barcelona speelt zeg, wat een held.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=U_bH1NiY0do
wonderschoon
Drogba en Kaka doen dit jaar niet onder vind ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:33 schreef M0NTANA het volgende:
Wereldvoetballer van het jaar, want wie heeft er beter gepresteerd in 2007?
Drogba vind ik een fantastische speler die in een wedstrijd gemiddeld 5 á 6 keer een prachtige actie doet nadat Cech de bal hoog speelt hij hem aanneemt met de rug naar de goal toe, draait zich om en scoort.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Drogba en Kaka doen dit jaar niet onder vind ik.
Liever zo iemand op de achtergrond die z'n voeten wel laat spreken. Dat maakt Bergkamp ook zo'n held.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 03:34 schreef FootballPlayer het volgende:
Het gaat meer om de persoon Maradona die hem groter maakt. Messi is gewoon een heel erg goede aanvaller, maar hij heeft geen persoonlijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |