faithless staat in Parijs toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:58 schreef Matness het volgende:
Waarom geen Faithless of DJ Tiesto?
hij heeft nog meegewerkt aan de Ballet For Life voorstelling, heeft nog met Elton John en de rest op het podium gestaan enzo.. Hij wil alleen niet meer in de picture staan. geen ointerviews, optredesn e.d.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jep, aan nby, otgdy heeft hij meegewerkt. Ik dacht dat hij er officieel uitgestapt is daarna, maar zeker weten doe ik dat niet. Mede eigenaar zal hij altijd blijven denk ik, iig verdiend hij er nu nog dik aan netzoals de erfen van Freddie![]()
Volgens mij durft die echt niet. Of het moet via de sateliet vanuit zijn zuurstoftank zijn of zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:59 schreef erikh het volgende:
[..]
Wie wordt het volgens jullie? ik denk Michael Jackson
Nou, missen is een groot woord....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:59 schreef StephanL het volgende:
Ja ik mis ook één of andere DJ
haha lol! vanauit zijn zuurstoftank ja!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij durft die echt niet. Of het moet via de sateliet vanuit zijn zuurstoftank zijn of zo.
niet!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:59 schreef the_disheaver het volgende:
nu!
Idd. We laten de andere doden toch ook niet optreden??quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij durft die echt niet. Of het moet via de sateliet vanuit zijn zuurstoftank zijn of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |