quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
zoveel mensen wonen daar niet eens.
Mensen reizen heus wel voor zoietsquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
zoveel mensen wonen daar niet eens.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
Ze heeft een nieuwe styliste. Korte strakke ordinaire rokjes en met de tieten vooruit behoren tot het verleden als ik het goed heb begrepen.
Dat kan geregeld worden!quote:Ze wil serieus worden genomen.
Ze schijnt tegenwoordig gestyled te worden door Andre Leon Talley van de Amerikaanse Vogue.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
Ik ben benieuw hoe Mariah eruit ziet. Ze heeft een nieuwe styliste. Korte strakke ordinaire rokjes en met de tieten vooruit behoren tot het verleden als ik het goed heb begrepen. Ze wil serieus worden genomen.
Ow.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:47 schreef schatje het volgende:
Ik ben benieuw hoe Mariah eruit ziet. Ze heeft een nieuwe styliste. Korte strakke ordinaire rokjes en met de tieten vooruit behoren tot het verleden als ik het goed heb begrepen. Ze wil serieus worden genomen.
Britten houden van Queen en van Robbiequote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lukte 'm ook op Knebworth 2003, geloof ik. En dat voor niet veel minder mensen.
Craig David bedoel je?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie is die zatlap @ BBC?
South Africaquote:
GH3 is toch wel gewoon gemaakt en uitgekomen.. dus toen was het wel goed..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
John mag niemand die aan hun nummers komt![]()
Vanaf morgen ofzo op AOL.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:49 schreef roxxe het volgende:
heeft iemand u2 & mccartney clip ergens online?
Tis stil geweest rond hem de laatste jaren zeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Craig David @ BBC
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
alweer die troela in haar lompen
Hij was een verdienstelijke proftennisspeler. Bondscoach (geweest?) van het Franse Davis Cup. Hij is geniaal met demonstratiewedstrijden.quote:
Yup.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Tis stil geweest rond hem de laatste jaren zeg.
Peter Kayquote:Op zaterdag 2 juli 2005 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie is die zatlap @ BBC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |