Tjôônge... tjeetje dan doen we allebei mee ok? Deal?!quote:Op maandag 4 juli 2005 16:42 schreef Offy het volgende:
[..]
Leugenaar!ik neem mijn overzichtsite-bijwerken-taak heel serieus
Mijn laatste keer is ook al meer dan een half jaar geleden zie ikDeze maand doe ik weer mee
![]()
Ik moet ineens aan een glanzende siliconendildo en bijbehorende opbergholte denkenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:14 schreef HMaster-II het volgende:
Tot nu toe denk ik..
Hete, humoristische, transparante dingen die bij elkaar horen
Je denkt ook maar aan een ding hequote:Op maandag 4 juli 2005 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een glanzende siliconendildo en bijbehorende opbergholte denken
Jij bergt glanzende siliconendildo's op in bierflessen?quote:
Heb je hoge nood Flash??quote:Op maandag 4 juli 2005 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een glanzende siliconendildo en bijbehorende opbergholte denken
Je hebt me doorquote:
ongeveer nu dus?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
Nog een kwartiertje en dan hebben we officieel een onderwerp voor deze maand
You've been brainwashed by the government!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:10 schreef HMaster-II het volgende:
1,2,3,4 komt er nog wat van?
5,6,7, we wachten al zo lang!
8,9,10 we willen nog wat zien.
Dat ik het nog op kan dreunen na al die jaren.![]()
Ik ben ook bang daarvoor. Ik ben al 18 jaar van de Basisschool af en nog kan ik dat versje opdreunenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
You've been brainwashed by the government!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |