abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29089139
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik weet er meer vanaf dan jij er vanaf weet. Lees de topics er maar op na, jij komt nu de Tour afgelopen is even gefrustreerd mekkeren over iemand de Tour al 7x heeft gewonnen nadat hij kanker heeft overwonnen.

Je bent gewoon een heel triest en misselijk mannetje en je weet er geen fluit vanaf. Zoals gewoonlijk want jij praat altijd poep, daar sta je alom om bekend.
Je weet niks van Vino als je zegt dat hij zonder jetlag aan de toer is begonnen.

En je hebt blijkbaar die misselijkmakende kankerboeken van Lance niet gelezen, als je maar wilt, word je wel beter en van dat soort enge Ratelband gezeik.
pi_29089149
SCH mag weer op vakantie en CMT mag Dijkstra weer belachelijk maken.

Verder geen trollende dingen hier, dat gaat gewoon weg
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 24 juli 2005 @ 17:37:49 #213
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29089154
Ga die privé-vete's eens ergens anders uitvechten .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_29089162
Goede zaak Mitt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29089169
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Je weet niks van Vino als je zegt dat hij zonder jetlag aan de toer is begonnen.

En je hebt blijkbaar die misselijkmakende kankerboeken van Lance niet gelezen, als je maar wilt, word je wel beter en van dat soort enge Ratelband gezeik.
Armstrong heeft kanker overwonnen en heeft daarna 7x de Tour gewonnen. Maar nee, SCH loopt hem even af te zeiken en belachelijk te maken en haalt om dat kracht bij te zetten ook de ziekte die hij heeft overwonnen er nog even bij. Echt laag en misselijkmakend, maar dat zijn we van je gewend.

Verder heb ik je in de Tour-topics nooit gezien. Zielig dat je nu als spuit 11 even komt mekkeren.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29089182
Wat is er een prive-vete? Is kritiek op Lance verboden? Er zijn genoeg mensen met kanker die kotsen op zijn mentaliteit en uitlatingen.
  zondag 24 juli 2005 @ 17:39:40 #217
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29089189
SCH hoepel eens op joh, lelijke snotneus.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29089192
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Armstrong heeft kanker overwonnen en heeft daarna 7x de Tour gewonnen. Maar nee, SCH loopt hem even af te zeiken en belachelijk te maken en haalt om dat kracht bij te zetten ook de ziekte die hij heeft overwonnen er nog even bij. Echt laag en misselijkmakend, maar dat zijn we van je gewend.

Verder heb ik je in de Tour-topics nooit gezien. Zielig dat je nu als spuit 11 even komt mekkeren.
Hij beledigt mensen die aan kanker overlijden met zijn boeken.

En ik heb geen behoefte om dagelijks mee te mekkeren in toertopics.
pi_29089209
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:39 schreef popolon het volgende:
SCH hoepel eens op joh, lelijke snotneus.
pi_29089211
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:39 schreef SCH het volgende:
Wat is er een prive-vete? Is kritiek op Lance verboden? Er zijn genoeg mensen met kanker die kotsen op zijn mentaliteit en uitlatingen.
Kritiek is prima, maar doe dat dan in het Armstrong - topic. Dit topic gaat over Vinokourov.
pi_29089213
gaat dit over Vino?

neen.

ga maar ergens anders lopen miepen.
pi_29089234
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:40 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Kritiek is prima, maar doe dat dan in het Armstrong - topic. Dit topic gaat over Vinokourov.
Precies. En ik zei alleen maar dat ik Vino honderd keer meer bewonder dan die enge Yank met zijn populistische praatjes
pi_29089288
jongens het gaat hier om het topic van Alexander niet om het topic van Lance
pi_29089325
en Vinokourov is gewoon de beste allrounder tegenwoordig vind ik. LBL winnen, meedoen in de Dauphine voor winst en daarnaast 2 etappezeges in de Tour, 5e in het eindklas., 4e in de puntenstand en 7e in de stand om de bollen. Kortom iemand die een betere allrounder weet tegenwoordig?
pi_29089352
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:44 schreef Bartoli het volgende:
en Vinokourov is gewoon de beste allrounder tegenwoordig vind ik. LBL winnen, meedoen in de Dauphine voor winst en daarnaast 2 etappezeges in de Tour, 5e in het eindklas., 4e in de puntenstand en 7e in de stand om de bollen. Kortom iemand die een betere allrounder weet tegenwoordig?
samen met Bettini. Bettini iets constanter in het klassiekerseizoen. Vino gaat beter de bergen op. Al vraag ik me af of Bettini nog zo goed wordt als de jaren ervoor.
pi_29089362
quote:
Ik zou het niet weten - hij is de beste, da's duidelijk. Misschien wordt ie wel wereldkampioen ook no. Hij is niet zo'n eenkoersvlieg.
pi_29089378
Mag je iemand terminale botkanker toewensen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_29089385
Het WK is best wel een parcours voor sprinters.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29089387
quote:
Hier kan ik me in vinden, evenals de posting van mitt.
  zondag 24 juli 2005 @ 17:47:52 #230
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_29089403
quote:
Die ene die eerste staat in de Pro-Tour.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_29089457
quote:
In het klassement van de Pro Tour gaan deze renners hem vooraf:
quote:
1. Danilo Di Luca 184 punten
2. Tom Boonen 112
3. Alessandro Petacchi 111
4. Oscar Freire 94
5. Santiago Botero 93
6. Paolo Savoldelli 89
7. Davide Rebellin 86
8. Michael Boogerd 80
9. George Hincapie 77
Met de Tour is hij wel wat gestegen, maar Di Luca heeft hij vast niet ingehaald.
pi_29089500
quote:
Op zondag 24 juli 2005 17:47 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Hier kan ik me in vinden, evenals de posting van mitt.
Mja nu speelt Bettini wel geen grote rol in de grote rondes. Ik vind Vino de beste allrounder en Bettini de beste klassieke renner van de laatste jaren. Zo zou ik het omschrijven
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 juli 2005 @ 18:01:38 #233
862 Arcee
Look closer
pi_29089807
Waanzinnig die laatste etappe.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_29089949
Wat een man .

Had Rabobank maar het geld (een getal met 6 nullen) voor zo'n kopman .
pi_29090028
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:07 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een man .

Had Rabobank maar het geld (een getal met 6 nullen) voor zo'n kopman .
Als ze eens wat minder hadden geďnvesteerd in net niet figuren zoals Menchov dan hadden ze dat wel gehad.
pi_29090077
Maar de hamvraag: naar welke ploeg zal Vino vertrekken?

Credit Agricole, Ag2r of misschien Liberty Seguros?
  zondag 24 juli 2005 @ 18:17:58 #237
80178 Zhukov
Za Rodinyu
pi_29090180
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:13 schreef Leatherface het volgende:
Maar de hamvraag: naar welke ploeg zal Vino vertrekken?

Credit Agricole, Ag2r of misschien Liberty Seguros?
Credit Agricole, dan volgt-ie Moreau op en komt hij bij Andrej Kashechkin in het team, ook een Kazakh!! Een landgenoot is altijd aantrekkelijk, bovendien kan Kashechkin nog eens aardig fietsen ook
Вместе мы непобедимы
Alfa Romeo GT 1600 Junior
Disegno di Bertone
pi_29090217
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:17 schreef Zhukov het volgende:

[..]

Een landgenoot is altijd aantrekkelijk, bovendien kan Kashechkin nog eens aardig fietsen ook
Ja, de Kazakhen timmeren aardig aan de weg.
pi_29090282
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:19 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ja, de Kazakhen timmeren aardig aan de weg.
Dat vooral met Vinokourov, Kascheckin, Mizourov, Fofonov, Iglinskiy, Muravyev enzo. En daarnaast hebben ze bij hun eigen "nationale" ploeg Capec ook nog talenten rijden
pi_29090304
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:17 schreef Zhukov het volgende:

[..]

Credit Agricole, dan volgt-ie Moreau op en komt hij bij Andrej Kashechkin in het team, ook een Kazakh!! Een landgenoot is altijd aantrekkelijk, bovendien kan Kashechkin nog eens aardig fietsen ook
Die twee gingen toch sowieso samen in een ploeg rijden of was dat weer NOS-nonsens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')