quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Krijgt de nummer 1 twintig seconden? Want dan had Vino nog 10 sec extra gepakt als hij die Mengin niet had moeten ontwijken..
Volgens de regels niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:20 schreef Arcee het volgende:
Hij heeft 28 seconden gewonnen, volgens de officiële site. Hopen dat 't zo blijft.
* Zhukov hoopt!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:31 schreef Wombcat het volgende:
Hij was iig voor de valpartij al uit het peloton vertrokken, dus de tijdswinst op de eerste groep achter hem zou hij moeten houden.
Misschien wordt hij zelfs nog in dezelfde tijd geklasseerd als Bernucci, want door de val van Mengin heeft hij tijd verloren. Wint 'ie dus 7 sec op Armstrong + 12 bonificatie, totaal 19 seconden.
Ja ik ook best wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:38 schreef Zhukov het volgende:
[..]
* Zhukov hoopt!!
Ik zat echt te juichen toen Vino uit het peloton demareerde!!
Ik denk eerder dat het hele peleton dezelfde tijd als Bernucci krijgt, aangezien er een aardige valpartij was in het peleton. Dat maakt de winst voor Vino nog 'maar' 12 seconden..quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:31 schreef Wombcat het volgende:
Hij was iig voor de valpartij al uit het peloton vertrokken, dus de tijdswinst op de eerste groep achter hem zou hij moeten houden.
Misschien wordt hij zelfs nog in dezelfde tijd geklasseerd als Bernucci, want door de val van Mengin heeft hij tijd verloren. Wint 'ie dus 7 sec op Armstrong + 12 bonificatie, totaal 19 seconden.
Dat gebeurt niet, want Vino en Bernucci gingen met voorsprong de laatste km in, dus die kan ze niet afgepakt worden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het hele peleton dezelfde tijd als Bernucci krijgt, aangezien er een aardige valpartij was in het peleton. Dat maakt de winst voor Vino nog 'maar' 12 seconden..
mooiquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet, want Vino en Bernucci gingen met voorsprong de laatste km in, dus die kan ze niet afgepakt worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:52 schreef Ambrosius het volgende:
Vino krijgt de tijd van Bernucci..de rest allemaal de tijd van Förster (7" verschil dus).
In het klassement op 1.02.
Beter dan al die meerijders, die halen die andere nooit in.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk, daar krijg ik dus een slecht voorgevoel bij. Die renners die met mondjesmaat tijd terugnemen, krijgen meestal een enorme klap net voor ze hun doel (de andere inhalen dus) bereikt hebben.
Goed punt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Beter dan al die meerijders, die halen die andere nooit in.
Een paar km voor uitreiden tijdens een vlakke etappe kost ook weer niet zóveel energie, of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk, daar krijg ik dus een slecht voorgevoel bij. Die renners die met mondjesmaat tijd terugnemen, krijgen meestal een enorme klap net voor ze hun doel (de andere inhalen dus) bereikt hebben.
Hup!quote:
Yep, kon je niet beter gezegd hebben. Ben al hele lange tijd fan van deze man, echte goede wielrenner, vooral in de klim.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:50 schreef Arcee het volgende:
Bij Vino heb je iig nog de hóóp dat-ie nog wat kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |