Zullen we Vino dan op zijn Armstrongs alleen de Dauphine ofzo zien rijden? Dat zou jammer zijn...quote:."Bij
Manolo Saiz' ploeg mag de Kazach zich
volledig op de Grande Boucle richten.
Inderdaad, gewoon weer achter Vino aanrijden als ie demarreertquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:55 schreef snellejelle het volgende:
nou t-mobile hoeft zijn tactiek iig niet aan te passen
Nou ja Saiz kan er denk ik weinig aan doen dat Heras faalt, wat betreft Beloki heeft hij gewoon pech, want die faalde zeker niet voor zijn dramtische valquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:37 schreef Wombcat het volgende:
Hm. Saiz is de laatste jaren vooral de ploegleider van de kopmannen die falen in de tour.
Je kunt veel zeggen over Saiz, maar hij weet als de beste hoe je ploegentijdritten moet rijden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:03 schreef Cheese het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon weer achter Vino aanrijden als ie demarreert.
Liberty Seguros heeft trouwens dit jaar in de ploegentijdrit 53 seconden verloren op Discovery en CSC, en 17 seconden op T-mobile.
Dat is nog te overzien.
Moet ie wel nog een extra klassieker winnen en wellicht nog een andere meerdaagse wedstrijd ofzo, maar het zit er an sich in als Di Luca zijn benen een beetje stil weet te houden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:17 schreef Zwansen het volgende:
Vino is ook opeens een goede kanshebber om de Pro Tour te winnen.
Inderdaad. Wel jammer, bij Rabobank of Fassa Bortolo had hij niet misstaan bijvoorbeeld. Ik hoop maar dat hij net zo aantrekkelijk blijft rijden dan maakt het gelukkig niet uit welke sponsor hij heeft.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:12 schreef zjroentje het volgende:
Dat waren nou niet bepaald de topploegen die voor Vino in de rij stonden ...
Ik denk juist dat Vino beter tot zijn recht komt in een kleine ploeg zonder echte kopman. Vino heeft volgens mij veel vrijheid nodig om te doen en laten wat hij wil in een wedstrijd. Bij T-Mobile zat hij gevangen in tactiek daarom werkte het daar niet. Zijn beste tour reed hij ook zonder Ullrich in zijn ploeg dus met veel vrijheid.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:12 schreef zjroentje het volgende:
Dat waren nou niet bepaald de topploegen die voor Vino in de rij stonden ...
Ik heb ooit een lijstje gezien waaruit bleek dat hij dat in 2003 had gewonnen en in 2004 hoog zou zijn geeindigd. Is ook wel logisch Vino is een van de weinige renners die het hele jaar door constant hoog eindigd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:17 schreef Zwansen het volgende:
Vino is ook opeens een goede kanshebber om de Pro Tour te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |