Hij kan wel wat goede knechten gebruiken.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:55 schreef RichardQuest het volgende:
Zou hij zo stom zijn?
Madrid -> het treintje Davis-Cooke-O'Grady-Vogels-McGee-Rogers-Evans voor McEwen en niemand komt erover.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:47 schreef Zwansen het volgende:
Jammer dat ie het vast alleen moet doen in de finale maar deze man gaan we in Madrid nog zien hoor...
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Madrid -> het treintje Davis-Cooke-O'Grady-Vogels-McGee-Rogers-Evans voor McEwen en niemand komt erover.
Als de niet-sprinters de koers hard maken komt er geen sprinter mee denk ik... Ja freire dan.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:57 schreef Wombcat het volgende:
Ik denk dat Madrid nog wel eens tegen kon vallen voor de sprinters.
Die is wel de favoriet voor mij.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als de niet-sprinters de koers hard maken komt er geen sprinter mee denk ik... Ja freire dan.
Freire is ook wel te zien geweest in de klassiekers. Niet in RVV en PR en zo, maar wel MSR, en won de Brabantse Pijl (op een mooie manier trouwens).quote:Op maandag 25 juli 2005 00:11 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat hij mij perfect zou passen.
Het lijkt me ook geweldig om Boonen in die trui te zien, eindelijk eens de regenboogtrui die voorop fietst in de mooie klassiekers en die de Tour fietst.
Welke hem kunnen betalen... Ik denk dat iedereen hem wel wil hebben, hij heeft sterrenstatus behaald.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:18 schreef Falco het volgende:
Maar goed dit topic gaat over Vino. Welke criteriums gaat ie rijden?
Bij die trui denk ik altijd "zal wel een sprinter of renner zijn die in de laatste kilometer(s) pas gewonnen heeft". Rij eens een keer 200 km. solo!!!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:08 schreef Zwansen het volgende:
Wereldkampioentrui lelijk? Nee man, ik vind juist dat we die trui veel te weinig zien in het peloton.
Een wielerwedstrijd wordt op de streep beslist. Alsof de winnaars van de RvV en LBL altijd 200 km solo rijden. Wegmüller probeerde het, maar toen was Durand hem te slim af en had hij zijn kruit al verschoten.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:47 schreef Tup het volgende:
[..]
Bij die trui denk ik altijd "zal wel een sprinter of renner zijn die in de laatste kilometer(s) pas gewonnen heeft". Rij eens een keer 200 km. solo!!!
ja precies wat een vechter. Geweldige rennerquote:Op maandag 25 juli 2005 10:27 schreef zjroentje het volgende:
Wat een held. Ge-wel-dig.
Qua rijden komt hij alleen het dichtst in de buurt bij Merckx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |