Waar zeikt ze niet over..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:39 schreef Toad het volgende:
Volgens mij zeikte Madonna over water op de BBC![]()
Maar ze was al in beeld
Wie zou er basgitaar spelen bij The Who?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:40 schreef dronkeykong het volgende:
The Who komt ook zometeen...
ik denk niet dat een stel russen of brazilianen wat hebben aan fokquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:40 schreef Matness het volgende:
[..]
Niemand met een spandoek voor FOK! Goeie reclame
Wel mooi dat het live op TV was.quote:
ik zou dat soort dingen niet meer zeggen als ik jou wasquote:
Dat was een grapje.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:39 schreef Toad het volgende:
Maar ze was al in beeld
Nee hoor, die vrouw zei sorry dat je hier al zo snel moest komen. Toen zei Madionna voor de gein, 'ja ik heb zelfs nog geen water gehad'quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:39 schreef Toad het volgende:
Maar ze was al in beeld
waar zou ze spelen?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Wel mooi dat het live op TV was.
Joss Stone kan ik zeker alleen maar nog op Global Feed/Nederland 3 kijken (ze heeft zeker al opgetreden)?
Komt nog, op de Beeb gewoon.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:41 schreef Toad het volgende:
[..]
Wel mooi dat het live op TV was.
Joss Stone kan ik zeker alleen maar nog op Global Feed/Nederland 3 kijken (ze heeft zeker al opgetreden)?
dan moet ze nog komenquote:
Ik krijg opeens een flashback naar de Tsunami uitzending op NL2, RTL4 en SB6. Gerrit Zalm moest toen uitleggen dat ook de BTW inkomsten naar 555 gaan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij Van Leest kun je al de eerste track van Live 8 downloaden. Tegen betaling uiteraard![]()
.
"Alle opbrengsten komen ten goede van Live 8 2005".
Het gaat niet om geld ophalen. Eikels.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:45 schreef StephanL het volgende:
Ook voor het eerst dat ik van Snow Patrol hoor.
lol,die heb ik al op BBC gezien,vond er geen hol aanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:40 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vandaar dat ik snel terugzap naar Snoop Dogg.
* qu63 boycot van leest dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij Van Leest kun je al de eerste track van Live 8 downloaden. Tegen betaling uiteraard![]()
.
"Alle opbrengsten komen ten goede van Live 8 2005".
Het gaat niet om geld ophalen. Eikels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |