de bbc schatte he top 5 miljardquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:53 schreef Jonathon het volgende:
Hoeveel kijkers/luisteraars zijn er nou????? ik lees veel verschillende aantallen..
Links please
Bij mij hetzelfde geval lolquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:49 schreef One_conundrum het volgende:
Dit nummer ken ik wel. 3FM ruled! anders had ik hier nog noooit van gehoord
een muzikaal genie maar idd erg afgetakeldquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Een wrak van een man inderdaad. Maar goede band, inderdaad.
ik dus ab-so-luut nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kan het wel waarderen, hoor. Veel leuker dan die ingekakte Madonna, in ieder geval.
maar allebij toch dezelfde baasquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:53 schreef Matness het volgende:
Van Leest heeft een andere doelgroep dan de FRS. En ik vind Van Leest een prettigere winkel dan de FRS
in het wit toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:54 schreef Murray het volgende:
Brandon Flowers niet in z'n roze jasje straks?
Sir Paul en U2.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maar welke single is het dan die FRS aanbiedt
U2 en paul mccartneyquote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maar welke single is het dan die FRS aanbiedt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |