Control Machete idd erg vet. Maar hoe zit dat nou eigenlijk, Fermin IV is toch een lid van die groep? Die heeft toch ook een solo album gemaakt...? Dat was ook geen reggaeton wat hij maakte, met nummers als 004 (sountrack triple xquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:52 schreef Koepert het volgende:
Tvp
Verder, Control Machete, Molotov en bovenstaande zijn wel chill
maar wel lekkerquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Molotov is helemaal geen reggaeton inderdaad....
Aruba?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:54 schreef KumA het volgende:
daddy yankee is op t eiland!! hij is alleen op vakantie en geeft geen optreden....kinda sucks!!
jah hij zit in t marriott, als je even langs wilquote:
Jammer dat hij niet even een optreden weggeeft... maar goed, die gozer heeft het druk ook...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:54 schreef KumA het volgende:
daddy yankee is op t eiland!! hij is alleen op vakantie en geeft geen optreden....kinda sucks!!
Hij was druk druk zijn bling bling collectie aan te vullen bij een vriend van mequote:Op zondag 18 december 2005 10:29 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet even een optreden weggeeft... maar goed, die gozer heeft het druk ook...
quote:Op maandag 19 december 2005 17:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
http://www.sabordominican(...)reggaetonDic2005.gif
Nee, lijstje uit de Domincaanse Republiek. Meeste nummers had ik al, maar ik kijk er altijd even of er nog wat nieuws uit is. Staan altijd wel goede nummers in namelijk.quote:
Inderdaad, Molotov is absoluut geen reggaetonquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Molotov is helemaal geen reggaeton inderdaad....
Reggaeton is geweldig!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Puerto Rico is samen met Republica Dominicana wel de bakermat van de reggaeton vind ik. De meeste Reggaeton-helden komen ook uit Puerto Rico.![]()
Nog wat leuke tips?
Punta Cana wordt ook vernoemd in de tekst van Ven Bailalo.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Reggaeton is geweldig!soms begint het eentonig te worden, maar het blijft wel leuk en de muziek maakt me altijd weer vrolijk
![]()
Deze zomer ben ik naar punta cana in de dominikaanse republiek geweest, echt zeer heftige reggaeton parties, erg vermakelijk!!![]()
Nou ik bedoel de eentonig heid gezien de herhalende beat, als ik bijvoorbeeld een heel album met reggaeton heb gedraait, dan geloof ik het voor even wel, aangezien het andere reggaeton album veel zelfde overeenkomende beats geven, dat is gewoon een feit!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Punta Cana wordt ook vernoemd in de tekst van Ven Bailalo.Ik vind Reggaeton ook geweldig en 'n reggaeton-concert of feest is helemaal het einde natuurlijk.
Eentonig vind ik het zeker niet overigens.
hier op aruba genoeg reggaeton in "Choose a name" en "Bahia" en elke bar z'n jukebox heeft wel een zooi reggeaton cd's, je hoeft hier niet van t eiland af voor je reggeaton behoeftes!quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Punta Cana wordt ook vernoemd in de tekst van Ven Bailalo.Ik vind Reggaeton ook geweldig en 'n reggaeton-concert of feest is helemaal het einde natuurlijk.
Eentonig vind ik het zeker niet overigens.
Is er nog leven op Bonaire dan??quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:52 schreef daaaaan het volgende:
Heerlijk! zit op Bonaire en hier hoor je niets anders...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |