Kelly Osbourne - One World <-- vind ik best nog wel een goed nummerquote:
quote:
Zo blind ben ik nou ook weer niet hoorquote:
geen idee, ik ken niet iedereen die daar rondloopt hoorquote:Op zondag 3 juli 2005 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]Doet die goed
![]()
Edit - Dat is in de Radstakewie zijn dat Bas????
Jij bent toch stamgast daarquote:Op zondag 3 juli 2005 19:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
geen idee, ik ken niet iedereen die daar rondloopt hoor
gaan we breezer drinkenquote:Op zondag 3 juli 2005 19:40 schreef ook_gek het volgende:
ik zeg wanneer gaan we daar stappen![]()
Ik ken toch niemand daar![]()
Hij heeft z'n melkgebit nogquote:
Jongen ik laat me vol lopen met die zooi en we pakken gewoon elk sletje van 14.quote:
Die hebben amper tietjesquote:Op zondag 3 juli 2005 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jongen ik laat me vol lopen met die zooi en we pakken gewoon elk sletje van 14.
die meisjes van 14 hebben anders vandaag de dan mega tieten hangenquote:
* Xtreem mailt het OMquote:Op zondag 3 juli 2005 19:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jongen ik laat me vol lopen met die zooi en we pakken gewoon elk sletje van 14.
Ehhhh, wablief?quote:Op zondag 3 juli 2005 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die meisjes van 14 hebben anders vandaag de dan mega tieten hangen
Komt door de kip he
Liever bijna geen tietjes dan van die siliconen/hangers tot onder je navelquote:
Alle beetjes bewijs helpenquote:
Ja, maar tietjes zijn al klein (*wijst naar de je*)quote:Op zondag 3 juli 2005 19:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Liever bijna geen tietjes dan van die siliconen/hangers tot onder je navel
nou dat meisje vandaag de dag al dikke tieten hebben. Cup C/D is niks geks meer voor vrouwen van 14. Dit komt door de kip.quote:
Ze heeft cup B, oenquote:Op zondag 3 juli 2005 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou dat meisje vandaag de dag al dikke tieten hebben. Cup C/D is niks geks meer voor vrouwen van 14. Dit komt door de kip.
Omdat er veel groeihormonen in kip zit groeien die tieten ook extra snel. Want van groeihormonen krijg je tieten dat is algemeen bekend.
Dus zo te zien was jij vroeger ook gek op kip![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou dat meisje vandaag de dag al dikke tieten hebben. Cup C/D is niks geks meer voor vrouwen van 14. Dit komt door de kip.
Omdat er veel groeihormonen in kip zit groeien die tieten ook extra snel. Want van groeihormonen krijg je tieten dat is algemeen bekend.
Dus zo te zien was jij vroeger ook gek op kip![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |