heaumeauxquote:Op zondag 3 juli 2005 05:15 schreef hermandeperman het volgende:
hihi
Een VTEC welquote:Op zondag 3 juli 2005 00:10 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vin zo'n civicje als ijsmeis bedoeld best grappige autotjes, zolang er niet teveel bagger op komt.
Enige is dat ze standaard niet echt heel veel vermogen hebben?
Maar het is in iedergeval een leuke auto om mee te beginnen![]()
Wie geht es?quote:
En heb je nog wat gehad aan mijn uitleg in scheveningenquote:
duidelijk.quote:
Neequote:Op zondag 3 juli 2005 11:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En heb je nog wat gehad aan mijn uitleg in scheveningen
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee
Die standtent (wij) bleek helemaal bij de haven te zitten(tyfus eind lopen vanaf het kurhaus trouwens
)
Maar ik heb je nr. nietik lees net pas dat die meet niet door ging
lopen al helemaal dusquote:Op zondag 3 juli 2005 11:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
Strandtent wij zit inderdaad nog voor bij de vuurtoren.
En ja dat is een aardig stukje rijden ja
lopenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
Strandtent wij zit inderdaad nog voor bij de vuurtoren.
En ja dat is een aardig stukje rijden ja
boulevard cruisen?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
lopen
Niet te geloven hoeveel murken daar in 'twijfelachtige' auto's niets anders doen dan rondjes rijden![]()
dat komt toch overal waar een boulevard is voor?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
lopen
Niet te geloven hoeveel murken daar in 'twijfelachtige' auto's niets anders doen dan rondjes rijden![]()
Wat doet zo'n VTEC qua vermogen?quote:Op zondag 3 juli 2005 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een VTEC wel.
Maar dat is ie jammer genoeg niet.
Hij is langzaam.
Maar goed, ik heb nog niet zoveel geld.
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat komt toch overal waar een boulevard is voor?
Harderwijk --> Murken (x2) --> krokante E30 325i --> elleboogjes uit het raam --> snoeihard het geluid van verkrachte kamelen uit de "woofers"
ja 1 rondje, en dan op terras zitten op boulevard, en als weggaan nog een rondjequote:
jij bent ook echt niets gewend ehquote:Op zondag 3 juli 2005 11:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het ging hier om een 2003 CL500 en een E46 320Ci
Blijkbaar nietquote:
Ja, hier ook wel wat... maar dan zie je de koppen van de dealers nooitquote:in zuilen heb je zelfs Merc's CL600 die gewoon permanent bij huurhhuisjes ala Sjoewe voor de deur staan
quote:En de kanaalstraatMerc CLK AMG's, Merc CLK Brabus, E46 330ci's, E36 M3's, E46 M3's, allen uitgerust met medelander bestuurders
![]()
en dan nog die 500 SEL's enzo![]()
en dat is nog zwak uitgedruktquote:Op zondag 3 juli 2005 12:09 schreef Xtreem het volgende:Als ze het legaal verdiend hebben: prima.. maar dat lijkt me wat optimistich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |