Nou vanmiddag is mijn vader dus weer wezen kijken bij de training bij La Premiere en heeft staan praten met iemand van RTV Oost.
Deze vertelde dus uit eerste hand (bleek dus het aanspreekpunt qua nieuws te zijn) dat de spelers die de heer Smit voor ogen had allemaal niet door zijn gegaan door zijn eigen uitspraken dat hij geen 10% van de transfersom aan de makelaars wilde betalen. Nu is er natuurlijk daarna een spelletje gaan spelen onder makelaars onderling, die elkaar gebeld hebben, je begrijpt het wel. El K, de Ridder en meerder spelers zijn dus wel benaderd maar geen van deze spelers had dus zin om te voetballlen in Almelo. De transfer van H. v.d. Haar was zo goed als rond, Heracles wou, Hans wou, alleen heeft FC Utrecht er een stokkie voor gestoken omdat bij de transfer van Douglas Jan Smit een vies spelletje gespeeld heeft. Heracles had namelijk een optie tot verlenging van het contract van Douglas, op het moment dat hij transfervrij kon vertrekken, toen er al belangstelling was van Utrecht. Smit heeft toen gauw de optie vervuld, zodat Utrecht alsnog een transfersom moest betalen. Nu was het dit jaar dus het geval "Hans, je mag naar elke club behalve naar Heracles."
Maar wat m'n vader ook gehoord had dat ze sowieso nog bezig zijn om 2-3 spelers te halen voor volgende week, aangezien dan de transfers overal rond moeten zijn.... het zal mij benieuwen.... wordt vervolgd.......
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo!
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso