Lijkt me een goede keeper met een goed niveau! Ook belangrijk natuurlijk dat hij samen met nicojan heeft samen gespeeld, dus de interactie tussen keeper en laatste man/ aanvoerder zou dus wel goed moeten zitten, pluspuntje dusquote:HERACLES.NL - Promovendus Heracles Almelo heeft zich versterkt met de Duitse doelman Martin Pieckenhagen van Hamburger SV.
In Almelo wordt de 33-jarige goalie herenigd met oud-ploeggenoot Nico-Jan Hoogma. De verdediger en aanvoerder van Heracles speelde van 1998 tot 2004 bij HSV.
Hij zei krap budget!quote:
Jammer danquote:HERACLES.NL - In tegenstelling tot wat eerder in de media en op deze site vermeld is, is er nog geen akkoord met Martin Pieckenhagen.
Heracles Almelo zal via www.heracles.nl en aanverwante kanalen bekend maken wanneer een nieuwe speler is aangetrokken. Dit gebeurt pas als de persoon in kwestie getekend heeft.
quote:Heracles.nl
HERACLES.NL - Heracles Almelo heeft zich versterkt met doelman Martin Pieckenhagen en verdediger Ragnar Klavan.
Beide spelers moeten nog wel medisch gekeurd worden en zullen, als het licht op groen gaat, donderdag op de training verschijnen.
De 33-jarige Martin Pieckenhagen is afkomstig van Hamburger SV. Hij gaat een verbintenis voor twee seizoenen tekenen. Hij speelde in het verleden voor MSV Duisburg en Hansa Rostock.
Ragnar Klavan (19) is negenvoudig international van Estland. Hij was vorig jaar actief voor het Noorse Vĺlerengen IF en speelde daarvoor bij Flora Tallinn. Voor hem ligt er een contract voor de duur van drie jaar klaar.
based on what?quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:22 schreef Apoc2003 het volgende:
In ieder geval een beter financieel beleid dan de meeste clubs in nederland![]()
Gebaseerd op jouw clubjequote:Op woensdag 6 juli 2005 17:24 schreef TerroRobbie het volgende:
based on what?
Nope, Heracles heeft al een paar jaar achter elkaar de financien het best op orde van heel Nederland, ook al 2 jaar achter elkaar de licentie van de KNVB als eerste gekregen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:26 schreef Apoc2003 het volgende:
ok van nederlands is misschien beetje overdreven![]()
doen ze toch ook (nog) nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:59 schreef MaxPower het volgende:
Maar dat betekent toch niet dat je los kan gaan op de transfermarkt? Juist niet zou ik zeggen.
Tuurlijk niet, maar dat zal ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:59 schreef MaxPower het volgende:
Maar dat betekent toch niet dat je los kan gaan op de transfermarkt? Juist niet zou ik zeggen.
Dat is toch redelijk oud nieuws pfafje...quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:41 schreef pfaf het volgende:
Hofstede heeft bij de KNVB spoedarbitrage aangevraagd, vanwege de onredelijk hoge transfersom die VVV vraagt voor het nog 1 jaar durende contract.
Maar was nog niet genoemd in dit topic.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:11 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat is toch redelijk oud nieuws pfafje...
Ik hoop echt dat dat het is...... Ennuh Zapper... vanavond hoe laat?quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Niks aan de hand dus, Sibon wil natuurlijk met een goede conditie in Almelo aankomen.
He Vince, ik heb geen idee hoelaat die "spectaculaire transfer" bekend wordt gemaakt, het zou gewoon vandaag gebeuren...quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:00 schreef Vince22 het volgende:
Ik hoop echt dat dat het is...... Ennuh Zapper... vanavond hoe laat?
Trouwens zaterdag ga ik de training even bekijken... M'n vader was vanmorgen geweest bij de training en Pieckenhagen en "een snelle linksbuiten" waren volgens hem zeer interessant... wie was die linksbuiten Zapper? Jij was al een paar keer geweest op de training toch?
Voor Heracles denk ik wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo spectaculair is Calincov niet.
Ik denk toch dat men doelt op een (nog) spectaculairdere aankoop. Piekenhagen is een ervaren doelman, Klazan international en waarschijnlijk een nuttige versterking, dan nog Calincov, bij Anderlecht toch altijd een talent. Met Sibon een ervaren spits er bij. Ziet er niet slecht uit.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Voor Heracles denk ik wel.
En ik denk dat Sibon in het weekend gaat tekenen.
Calincov is op proef en dus (nog) geen aankoop.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo spectaculair is Calincov niet. Ik verwacht naast Calincov nog een andere transfer.
zóquote:Beste redactie van Almelonieuws,
Het lezen van het laatste bericht "Het blijft tobben met het Heracles aankoopbeleid." deed echt mijn wenkbrauwen fronsen.
Ik ben van mening dat jullie niet echt objectief bezig zijn en dat jullie niet het recht hebben om jegens het bestuur van Heracles maar enig gevoel van twijfel of irritatie uit te spreken. Uit het bovengenoemde artikel straalt alleen ongeduld en weinig respect ten opzichte van het bestuur uit.
Na het lezen van verschillende berichten de laatste tijd vraag ik me steeds vaker af of jullie ongeduldige supporters zijn die niet kunnen wachten op de officiele berichten vanuit de persvoorlichting van Heracles Almelo, of dat jullie zomaar wat losse kreten in de lucht gooien en maar alles een betrouwbare bron noemen.
Ik, en meerderen met mij vinden het zeer triest dat jullie zo naar buiten willen treden met zogenaamde nieuwsberichten. Ik denk ook dat jullie hiermee uw publiek én vals hoop geeft én irritatie opwekt bij uw publiek, wat neem ik aan toch het Almelose volk is.
Ik begrijp dat de redactie van u een nieuwe speler is in de mediawereld, maar jullie zullen toch echt objectiever en reëler met jullie nieuwsberichten moeten omgaan, voordat jullie deze posten op de website.
Een vriendelijke, doch kritische groet,
Vince22
Tot dat de overgang definitief is, is hij natuurlijk nog gewoon werknemer bij PSV.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:56 schreef Vince22 het volgende:
Zou Sibon nog doorgaan? Hij heeft vanmorgen met PSV gewoon meegetraind..
[afbeelding]
Ik denk wel dat die gaat komen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Calincov is op proef en dus (nog) geen aankoop.
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk wel dat die gaat komen.
quote:HERACLES.NL - De selectie van Heracles Almelo begint vorm te krijgen.
Graag zou het bestuur dagelijks opening van zaken geven maar dit is niet in het belang van de onderhandelingen en de club hetgeen eenieder zal kunnen begrijpen.
We zullen vertrouwen en geduld moeten hebben.
De technische staf en de scouting hebben alles in beeld en zelfs in de week-ends wordt er nog gesproken met zaakwaarnemers en spelers.
Met de komst van Ragnar Klavan, Jan Wuijtens, Martin Pieckenhagen en Rob Maas hebben we een belangrijke stap gezet naar een evenwichtig elftal.
Momenteel hebben we nog een aantal spelers "op proef" en zijn we in gesprek met spelers voor de nog openstaande posities.
Zodra mogelijk zullen wij eenieder van informatie voorzien.
Bestuur Heracles Almelo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |