Ja ach Almelo'ers hequote:Op zondag 3 juli 2005 14:40 schreef DutchGooner het volgende:
Kan ik in principe misschien wel begrijpen maar als ze het voetbal een beetje gevolgd hebben de laatste jaren weet je dat je dat soort uitspraken van voorzitters met een korreltje zout moet nemen,bij ons hebben ze het gedaan in het verleden en ongetwijfeld ook bij andere promovendussen,de eufori zullen we maar zeggen maar men vergeet dat de ere toch een stap of 10 hoger ligt,op elk vlak wel te verstaan
Correct, maar er is wel een nieuwe keeper nodig.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan hoef je toch niet Westerveld te benaderen als 2e man of wel?
Vlaarquote:Op zondag 3 juli 2005 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Over welke speler gaat het eigenlijk?
Voor dat soort spelers kom je als Heracles-supporter inderdaad niet naar het stadion, dan blijf je liever thuis.quote:
De Goeij zou dan ook als tweede keeper gehaald worden, tevens als keeperstrainer.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan kun je gewoon ergens een 2e keeper vandaan halen. Ik zou een goedkope oplossing, het geld kun je beter besteden aan aanvallers of middenvelders dan aan een keeper als je al een goede keeper hebt. Daarom vond ik dat gehengel naar De Goeij al zo raar.
Ik heb Van Loo altijd een goede keeper gevonden. Dit seizoen wel wat blunders, maar ook vaak goede reddingen. Ik vind het geen verkeerde keeper voor een club als Heracles.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:51 schreef Zapper het volgende:
[..]
De Goeij zou dan ook als tweede keeper gehaald worden, tevens als keeperstrainer.
Maar hoezo noem je Van Loo een goede keeper dan, ook dit seizoen weer aardig wat blunders gemaakt hoor...
Precies, gewoon een goedkope oplossing zoeken.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:53 schreef methodmich het volgende:
Een tweede keeper moeten ze wel in de hoofdklasse kunnen vinden.
En die speler die Ajax ook volgt, zal die Tunesische spits kunnen zijn.
Barry Reijs was de perfecte tweede keeper, maar die hebben ze laten gaanquote:Op zondag 3 juli 2005 14:53 schreef methodmich het volgende:
Een tweede keeper moeten ze wel in de hoofdklasse kunnen vinden.
Aangepastquote:Op zondag 3 juli 2005 14:48 schreef Zapper het volgende:
DG, zou je 'm kunnen aanpassen naar "Heracles Almelo Topic #5:" ?
Die komt toch nietquote:Op zondag 3 juli 2005 15:22 schreef methodmich het volgende:
Kenneth Vermeer reservekeeper, leuke optie?
Eens kijken wat daar uitkomt.quote:Interista op proef bij Heracles Almelo
Promovendus Heracles Almelo heeft de selectie voor het komende seizoen nog niet op orde. Vandaar dat de Tukkers de komende weken de nodige spelers zullen testen. De komende week zullen in het Polman-stadion daarom Denis Calincov en Carl Valeri aanschuiven.
Carl Valeri is Australisch jeugdinternational uit Australië en eigendom van Internazionale. Het afgelopen seizoen kwam hij uit voor Spal Calcio uit Ferrara dat uitkomt in de Serie C1. In zijn vaderland speelde middenvelder Valeri (20) bij Joeys Canberra.
De 19-jarige Denis Calincov is eigendom van Anderlecht en was het afgelopen seizoen verhuurd aan SC Heerenveen. Calincov is international voor Moldavië en aanvaller. Tevens zullen de Almelose beloften Rob Meijerink, Tim Pothast en Ruben Krijnsen voorlopig meetrainen selectie van trainer Peter Bosz.
vi.nl
quote:Rob Maas vrijwel zeker naar Heracles
Heracles Almelo is bijna rond met de 35 jarige middenvelder Rob Maas, zo meldt RTV Oost. Maas heeft in het verleden gespeeld voor RKC, Feijenoord, Hertha BSC en laatstelijk bij MSV Duisburg. Met deze club is hij onlangs gepromoveerd naar de Bundesliga.
Rob Maas wordt de tweede aanwinst voor de Almelose club. Eerder trokken de Almeloërs de Belg Wuytens aan.
quote:Ali Elkhatabbi
Ik zag gister tot me stomme verbazing Ali Elkhatabbi bij Heracles weg komen dit is geen geintje is serieus want ik was namelijk net boodschappen aan het inladen? Zou die misschien een contract of iets dergelijks hebben ondertekend of een gesprek hebben gehad? En ik weet dat heracles een aanta hele goede spelers hebben aangetrokken maar de namen er nog niet van bekend maken omdat de meeste nog op vakantie zijn. maar denk wel dat het bestuur en co. wel zo slim is om na 1jaar eredivisie niet meteen te willen degraderen. Grtz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |