Denk het wel, maar je bent dan niet je geld kwijt aan Microsoft.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:02 schreef King_of_Kool het volgende:
MAar ook als je het wil proberen voor 2 maandjes gratis? Dus dan ben je sowieso geld kwijt?
Het Creditcard bedrijf.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:12 schreef King_of_Kool het volgende:
Niet? aan wie dan wel als ik vragen mag?
Ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:20 schreef King_of_Kool het volgende:
Een vriend van me heeft een CC, Dus je hebt alleen dat nummer nodig om je aan te melden?
Nee, nooit in Europa uitgegeven iigquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:23 schreef King_of_Kool het volgende:
Dat is wel mooi lastig dan, en is helaas niet voor iedereen weggelegd. Kwam er niet een keer een alternatief dat je in de winkel van die kaarten kocht zodat je ook een jaar kan gamen op Live?
das voor de xbox 360quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:23 schreef King_of_Kool het volgende:
Dat is wel mooi lastig dan, en is helaas niet voor iedereen weggelegd. Kwam er niet een keer een alternatief dat je in de winkel van die kaarten kocht zodat je ook een jaar kan gamen op Live?
Nee er waren mogelijk plannen voor de Xbox, om dit in te voeren voor de 360 heb ik nog niks over gehoord.quote:
nou je meld je aan via je xbox met de code die je bij zo'n kaartje krijgt. dan vul je wat gegevens in en je creditcardnummer + je emailadres. daarop krijg je ruim van te voren bericht dat je proeftermijn afloopt en als je niet op tijd opzegt dat het automatisch wordt verlengt in een jaaraboquote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:30 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat er al een datum voor stond. Maar goed, t'is wel lelijk dat het alleen kan met je Credit Card. Maar hoe gaat dat precies in z'n werk dan met een gratis 2 maand trial????
Her en der zie ik het Splinter Cell Pandora Tomorrow pakket nog liggen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:54 schreef Niwa het volgende:
Wanneer komt er trouwens weer een pakket uit van een spel + 12 maanden?
En waarom zou je voor Xlink Kai of XBconnect een chip nodig moeten hebben? Werkt prima met legale games hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:32 schreef crossover het volgende:
je kan ook iets met een chip doen, maar das illegaal. het werkt overigens wel perfect, alleen speel je dan niet met mensen met xbox live maar alleen met mensen die ook zo'n chip hebben ofzo
Zeker wel, hoor.quote:
Lezen is ook een vak, het gaat hier over het zonder creditcard registreren bij Live. En dat kan dus niet. Niet hier in Europa, althans.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:02 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Zeker wel, hoor.
Je kunt gewoon in de winkel (de GameShop in Den Haag heeft ze in ieder geval) een XBox Communicator kopen met een jaar toegang tot XBox Live.
De prijs is normaal gesproken gelijk aan een jaar XBox Live als je via credit card betaalt. Alleen krijg je er dan een communicator bij. Ik heb zelfs wel eens aanbiedingen gezien waarmee het nog goedkoper uitviel (39 i.p.v. 49 euro).
@home vereist voor een verbinding dat je een computernaam instelt die zij je hebben gegeven. deze kun je ook instellen in de Xbox, bij Xbox Live settings "Advanced"quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:35 schreef King_of_Kool het volgende:
Beste mensen. Ik heb een vraag.... Ik heb me xbox aangesloten op internet maar hij kan niet automatisch verbinding maken... Van mijn provider (@home van essent) heb ik ook verder geen gegevens van ip-adressen en dns servers etc. omdat die een dynamisch netwerk hebben.
Wie weet er wat ik moet doen??!!! Ik wil gamen op xbox live
zonder halo 2 zie ik er de grap niet echt vanquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:16 schreef Hooghoudt het volgende:
Probeer anders xbconnect eens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |