Nee, ik mis t elke keerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:08 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Dit is geniaal!
Mits je de office hebt gekeken
ik hoop samen met andrew ridgeley.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Mick Jagger oke, maar waarom moet George Michael er weer met zijn snufferd tussen staan?
Linkje naar deze stream?quote:
ja die treed op, in Londenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
treedt sting nog ergens op trouwens? die zou je ook wel verw88
Zo leuk blauw ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:10 schreef qu63 het volgende:
wel een coole "zonnebril"!!!
Like A Prayer.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:08 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Lucky Star en Papa don't preach doet, maar dat zal wel niet.![]()
quote:
aol ja, op de 1 na sneltse stream..quote:
haar slechte nummers dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Like A Prayer.
Tijdens de Re-Invention Tour klonk dat niet echt.
Verder Ray Of Light en Music.
http://www.live8list.com/en/live8list.htmlquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:10 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Linkje naar deze stream?
Hoe luister/zie ik de world stream stream enzo?
Stipe is bi. Dan mag je er apart uitzien.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:10 schreef Murray het volgende:
En dat krijgt Bono commentaar op z'n zonnebril....
Haar beste nummers maakte ze in de 80's, maar die is ze volgens mij ontgroeid. En terecht eigenlijk, een vrouw van dik in de 40 gaat geen "Like a Virgin" of "Holiday" meer zingen.quote:
Ja , hij doet weer de zelfde nummers als Live Aid.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:06 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
treedt sting nog ergens op trouwens? die zou je ook wel verw88
Wrom nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Haar beste nummers maakte ze in de 80's, maar die is ze volgens mij ontgroeid. En terecht eigenlijk, een vrouw van dik in de 40 gaat geen "Like a Virgin" of "Holiday" meer zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |