Luister es meer naar 3fm dan!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:56 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
In Engeland zijn ze veel bekender, hier is niet veel muziek van ze uitgezonden op de radio.
mja echt vrede is het nooit geworden... maar het feit dat ze weer samen spelen is gewoon historisch en waard om voor wakker te blijven :0quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
daar ben ik ook erg benieuwd naar, ik had altijd begrepen dat de heren nog immer in onmin met elkaar leefden.
Die wil ik niet missen. Hoe laat komen ze?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:55 schreef eborn het volgende:
REM komt met 4 nummers, er van uitgaande dat er geen wijzigingen hebben plaatsgevonden
God only knows, naar ik hoop. Een duetje met Paul McCartney zou hemels zijn. Paul heeft in de jaren '60 namelijk toegegeven dat dat het beste nummer was dat hij nooit schreef.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:56 schreef Knarf het volgende:
Wat zou Brain Wilson gaan zingen?
je zei toch dat het geen uitgerangeerde artiesten konden zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de mystery guest zal echt wel iemand speciaals zijn en niet zomaar een of andere uitgerangeerde artiest. Ik denk toch michael jackson.
Over 5 minuten ongeveer (als het wisselen tenminste goed gaat!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Die wil ik niet missen. Hoe laat komen ze?
kelly clarkson?quote:
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:00 schreef qu63 het volgende:
Mystery Guest kan altijd nog Queen zijn die live vanuit Portugal spelen!
maar jackson heeft een cult status, met name door zn proces waarie glorieus is uitgekomen. Iedereen zal hem graag willen zien, al is het zn laatste kunstje.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
je zei toch dat het geen uitgerangeerde artiesten konden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |